Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: سه نقطه پر تصادف توسط نیروهای راهداری این اداره کل در محورهای مواصلاتی شمال استان اصلاح هندسی و ایمن سازی شده است.

ایوب کرد در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه این اداره کل در راستای انجام وظایف ذاتی خود و ارتقای سطح ایمنی راه‌های استان اقدام به ایمن‌سازی نقاط پر تصادف با احتمال وقوع حوادث رانندگی بالا می نماید، اظهار داشت: نقاط پر تصادف انجام شده این مدت در محورهای کوشه تمندان محور زاهدان ، خاش- خاش ، پشت کوه  و همچنین محور سنگان ،گرز  بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ایمنی و ترافیک یکی از اصول اولیه مهندسی ترافیک و برنامه ریزی حمل و نقل است، تاکید کرد: کارشناسان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان در طول سال با بررسی محورهای مواصلاتی استان نقاط پر تصادف را شناسایی و تمام تلاش خود را برای رفع آنها بکار می گیرند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: شناسایی و رفع نقاط پرتصادف برون‌شهری از جمله مسایل حساس و مهمی است که اجرایی آن، علاوه بر افزایش ضریب ایمنی راه‌ها، آمار تصادفات جاده‌ای را تا حد قابل توجهی نیز کاهش می دهد.

کرد خاطر نشان کرد: ضروری است در کنار رفع نقاط پر تصادف در محورهای مواصلاتی استان توسط راهداران این اداره کل به منظور کاهش حوادث رانندگی، رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی مورد توجه کاربران جاده ای قرار گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سیستان و بلوچستان محورهای مواصلاتی نقاط پر تصادف حمل و نقل اداره کل جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۱۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه جایی بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان، تیمورباقری افزود: در سال گذشته سه میلیون و ۶۶۷ هزار و۵۵۷ تن کالا با ۲۴۵ هزار و ۳۴۴ سفر باری از مبدأ شهرستان‌های استان جابه جا شده است.

وی اضافه کرد: عمده کالاهای حمل شده طی این مدت از استان، سیمان، فرآورده‌های نفتی و آرد بوده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان، تصریح کرد: از این میزان حجم کالای جابه جا شده، دو میلیون و ۹۵۸ هزار ۷۶۹ تن درون استانی و ۷۰۸ هزار و ۷۸۸ تن کالا به مقصد برون استانی بوده است.

باقری خاطرنشان کرد: در حال حاضر سه پایانه بار ،۷۶ شرکت حمل و نقل کالا، بیش از ۱۰ هزار راننده باری و بیش از نه هزار ناوگان باری در حوزه تحت پوشش این اداره کل در حال فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه در قالب کمیسیون ماده ۱۲ نظارت ویژه بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل انجام می‌شود، از مردم، رانندگان و صاحبان کالا خواست هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ برای رسیدگی به این اداره‌کل اطلاع دهند.

کد خبر 6090595

دیگر خبرها

  • پروژه تعریض جاده اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • ایمن‌سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • اجرای ایمن سازی و اصلاح شیب شیروانی ۱۴۰ کیلومتر از حاشیه راه‌های مازندران
  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان
  • خط کشی ۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • خط کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • خط‌کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲
  • ۱۵ نقطه حادثه خیز قم در سال گذشته ایمن سازی شد
  • لزوم ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان