Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوربخش داداشی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: فعالیت موج بارشی در روز گذشته (شنبه) بارش‌های قابل ملاحظه‌ای نداشته و بین دو الی پنج میلی متر بارش در نقاط میان دشت و جنوب شرق ایجاد کرد.

مدیرکل هواشناسی گلستان افزود: با عبور این موج از شامگاه شنبه، جو آرام شده ولی از امروز (یکشنبه) موج دیگری از سمت غرب وارد استان خواهد شد و انتظار داریم از شامگاه یکشنبه بارش‌ها آغاز و تا ظهر دوشنبه به تناوب ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: مدل‌ها نشان می‌دهند که این سامانه در نواحی شرقی و میانی بارش‌ها مؤثر و در نواحی کوهپایه بارش‌های خوبی را ایجاد خواهد کرد.

داداشی گفت: از ظهر دوشنبه، این سامانه از استان عبور خواهد کرد و طی این مدت با توجه به ریزش برف در نواحی کوهستانی و مه غلیظ امکان اختلال در تردد جاده‌ای دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی گلستان اضافه کرد: از روز دوشنبه تا آخر هفته هرچند که ریزش باران را نخواهیم داشت اما به علت تقویت جریانات شمالی و خشک و سرد انتظار داریم با توجه به رطوبت منطقه همچنان ابرناکی و مه غلیظ را شاهد باشیم.

کد خبر 5423703

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان اداره کل هواشناسی گلستان بارش برف راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر ویروس کرونا بوشهر انقلاب اسلامی ایران 22 بهمن کرمانشاه عکس استانها آمار کرونا خطبه های نماز جمعه جشنواره فیلم فجر چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شیوع کرونا گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۲۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراوت باران بهاری در مناطق مختلف آذربایجان شرقی

بارش باران در روز‌های اخیر موجب خوشحالی شهروندان به خصوص کشاورزان و باغداران استان آذربایجان شرقی شده است.

اداره کل هواشناسی استان آذربایجان شرقی با صدور هشدار نارنجی اعلام کرد: از عصر امروز دوشنبه تشدید سامانه بارشی موجب رگبار باران و رعد برق در همه نواحی استان و در نواحی مستعد، بارش تگرگ و وزش باد نسبتا شدید خواهد شد که احتمال رخداد تندباد‌های لحظه‌ای و خیزش گرد و خاک دور از انتظار نیست.

 سامانه بارشی تا بعد از ظهر سه شنبه ادامه خواهد داشت و آبگرفتگی معابر عمومی، جاری شدن روان آب، طغیان رودخانه ها، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه ها، صاعقه، تگرگ، در ارتفاعات و مناطق کوهستانی، لغزندگی جاده ها، اختلال در ناوگان حمل و نقل جاده ای، ریلی و هوایی، مه گرفتگی و احتمال خسارت در اثر وزش باد وجود دارد.

اداره کل هواشناسی توصیه کرد: اتراق نکردن در حریم رودخانه‌ها و مسیل ها، صعود نکردن به ارتفاعات، احتیاط در تردد‌های جاده‌ای و جاده‌های کوهستانی، لغو سفر‌های غیرضروری و فعالیت‌های کوهنوردی، محکم کردن سازه‌های سبک، پارک نکردن خودرو‌ها در کنار درختان فرسوده، توجه به توصیه‌های کارشناسان جهادکشاورزی استان، خودداری از چرای دام و تردد نکردن عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت به ویژه چادر‌های مسافرتی، لایروبی کانال‌ها و آبرو‌ها و انتقال نهاده‌های کشاورزی به مکان‌های مسقف باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ریزش سنگ بر اثر بارش باران در محور کرج_کندوان (فیلم)
  • تداوم بارش باران در تهران؛ جوی آرام در پایان هفته برای اکثر نقاط
  • ریزش سنگ در محور کرج – کندوان بر اثر بارش باران
  • آسمان گلستان تا فردا تحت تاثیر امواج سامانه کم فشار قرار دارد
  • بارش شدید باران در پایتخت
  • طراوت باران بهاری در مناطق مختلف آذربایجان شرقی
  • باران بهاری آذربایجان شرقی را فراگرفت
  • باران بهاری آذربایجان شرقی را فرا گرفت
  • هوای زنجان این هفته ناپایدار خواهد بود
  • پایداری هوای گلستان تا فردا/ ورود سامانه بارشی از شامگاه دوشنبه