Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از چالش‌های سخت زندگی، از دست دادن نزدیکان، عزیزان، دوستان و آشنایان می‌باشد که همه در بازه‌های زمانی مختلف با آن مواجه می‌شویم. - اخبار بازار -

یکی از بهترین راه‌ها برای ادای تسلیت و شریک غم برای عزیزان و آشنایانمان که باعث تسلی غم و همدردی با آن‌ها و ابراز تسلیت است، سفارش بنر تسلیت و تاج گل می‌باشد که معمولاً در درب منزل یا محل کار صاحبان عزا گذاشته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروزه بیشتر از بنر برای ابراز تسلیت استفاده می‌گردد به همین علت چاپ بنر تسلیت برای خانواده داغدار مهم است و باید در هنگام سفارش و انتخاب طرح بنر تسلیت توجه ویژه‌ای داشته باشیم به همین دلیل در این مقاله می‌خواهیم به مهم‌ترین جزئیات در طرح بنر تسلیت بپردازیم.

طرح بنر تسلیت  

از خاص‌ترین طرح‌های گرافیکی، طرح بنر تسلیت برای ادای احترام و همدردی است، زیرا از یک طرف این طرح برای افرادی است که غم بزرگی را با خود حمل می‌کنند، باید باعث تسلی آن‌ها شود و از یک سوی دیگر این طرح از طرف افرادی سفارش داده شده است که می‌خواهند به تسلی غم افراد داغدیده کمک کنند به همین دلیل نمی‌توان طراحی بنر تسلیت را ساده گرفت و باید یک ویژگی خاص را برای آن در نظر داشته باشیم. البته باید بگوییم در طراحی بنر، دست طراح خیلی باز نیست و ما شاهده طرح‌های تکراری و کلیشه‌ای بنرهای تسلیت هستیم و باید بگوییم هرچیزی که در مقابل چشم ما بارها تکرار شود، دیگر مورد توجه ذهن قرار نمی‌گیرد به همین دلیل یک طراحی حرفه‌ای باید آن را به گونه‌ای طراحی کند که توجه مخاطب را به خوبی جلب نماید. البته باید بگوییم طراح با چالش‌های مختلفی در این راه مواجه می‌شود، مثلا از نظر عرف جامعه اگر یک  بنر تسلیت  خیلی جلب توجه کند، جلوه خوشایندی در پی ندارد و طراح باید یک حد میانه را در طراحی خود در نظر بگیرد که هم از تکرار دور باشد و به عرف جامعه هم لطمه‌ای وارد نکند.

 

طرح لایه باز بنر تسلیت پدر

کارکرد انواع بنر تسلیت

مهم‌ترین ویژگی که برای انتخاب و سفارش بنر تسلیت باید بدانید، کارکرد آن است و ما باید بدانیم که چرا داریم از بنر تسلیت استفاده می‌کنیم؟

از جنبه‌های متنوعی می‌توان به این سوال پاسخ داد؛  نکته اول این است که بنر تسلیت جزیی از فرهنگ مردم ایران تبدیل شده است و برای عرض تسلیت به عزیزان و آشنایان خود از آن استفاده می‌کنند و چه درست و چه غلط این فرهنگ جریان دارد و مطمئنا ادامه‌دار خواهد بود. دوم اینکه بنر تسلیت برای صاحبان عزا از طرف عزیزان و نزدیکانش مهم است و به عنوان یک ابراز همدردی، پشتیبانی و ادای احترام به آن‌ها تقدیم می‌شود. همچنین کارکرد بنر تسلیت از طرف فرد تقدیم کننده متفاوت است و علاوه بر موارد گفته شده، می‌خواهد نام نشان خود را در سطح اقوام و جامعه مهم جلوه دهند؛ بنابراین طراحان باید هنگام طراحی به کارکرد بنر تسلیت توجه ویژه‌ای داشته باشند. به طور کلی بنر تسلیت و آگهی ترحیم عموما کارکرد متنوعی دارد و به صورت زیر تعریف می‌شود:

ایجاد یک حس آرامش برای تسلی غم و ایجاد همدردی برای صاحبان عزانمایش قدرت خانوادگی و محبوبیت فرد متوفییک ابزار برای حضور در کنار افراد داغ دیده

 

طرح لایه باز بنر تسلیت مادر

چرا طراحان و چاپخانه‌ها از طرح‌های لایه باز بنر تسلیت استفاده می‌کنند؟

در گذشته، بنر تسلیت روی پارچه و با رنگ‌های مخصوص نوشته می‌شد؛ ولی امروزه با پیشرفت تکنولوژی و به روز شدن سنت‌ها، بنرها و آگهی‌های ترحیم به صورت چاپی توسط طراحان، طراحی و چاپ می‌شود. طرح لایه باز مجموعه‌ای از فایل‌های گرافیکی است که به گونه‌ای طراحی شده‌اند که طراح به راحتی می‌تواند تمام المان‌های موجود را ویرایش و تغییر دهد و با خلاقیت خود یک طرح حرفه‌ای و نوین را ارائه دهد. این طرح‌های لایه باز به طراح کمک می‌کند که در کوتاه‌ترین زمان یک بنر خاص را طراحی نماید. مخصوصا اینکه طراحی طرح‌های گرافیکی کار ساده‌ای نیست و بسیار زمان‌بر است و اگر یک طراح بخواهد همزمان چند سفارش را در طول روز از صفر طراحی کند، تعداد اندکی طرح را می‌تواند اجرا کند. به همین علت فایل‌های گرافیکی لایه باز بوجود آمدند تا در وقت و زمان طراح صرفه‌جویی شود.

ویژگی‌های طرح لایه باز بنر تسلیت

همانطور که در بالا ذکر کردیم، طراحی بنر تسلیت مهم می‌باشد، زیرا صاحبان عزا از نظر احساسی و روحی بسیار حساس هستند و کوچکترین اتفاقی می‌تواند روی آن‌ها تاثیر بگذارد و همچنین آن‌ها دنبال یک تکیه‌گاه برای آرامش و درک این غم هستند و دیدن نام آشنا روی بنرهای تسلیت برای ابراز همدردی می‌تواند یک تسلی خوب برای آن‌ها باشد. همین نکات باعث می‌شود در انتخاب و طراحی بنر تسلیت توجه ویژه‌ای شود. انواع  طرح بنر تسلیت  بستگی به نوع مجلس دارد و از مهمترین انواع آن می‌توان به طرح بنر تسلیت پدر و طرح بنر تسلیت مادر اشاره کرد. شما در طراحی این نوع بنرها باید اوج غم و هدردی خود را به افراد داغ دیده نشان دهید. همچنین شما نباید در طرح بنر درد و غم وارد شده به افراد را کوچک نشان دهید و باعث ناراحتی صاحبان عزا شوید.

طرح لایه باز بنر تسلیت

در طرح لایه باز بنر تسلیت، طراح به تمامی قسمت‌های طرح لایه باز دسترسی دارد و می‌تواند تغییرات مورد نظر را در زمان کمتری اعمال و ذخیره کند. به عنوان مثال، تصاویر، قاب عکس آن مرحوم، متن تسلیت، خط و تایپوگرافی مربوط به مراسم و سایر قسمت‌های استفاده شده در بنر لایه باز تسلیت به راحتی قابل ویرایش است و طراح می‌تواند طرح را متناسب با سلیقه مشتری خود تغییر دهد و یا قسمتی از طرح را حذف کرده و قسمت‌های جدیدی را به طرح لایه باز اضافه کنید. طرح لایه باز معمولا با فرمت PSD گزینه‌های زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین شما پس از اتمام طراحی، زمانی که فایل را با فرمت PSD ذخیره می‌کنید، می‌توانید مجددا آن را ویرایش کنید و یک اثر جدید خلق نمایید. این قابلیت فتوشاپ، به طراحان مبتدی و حرفه‌ای کمک شایانی نموده است تا بتوانند به آسانی طرحی جدید در کوتاه‌ترین زمان خلق کنند.

سخن آخر

به طوری کلی می‌توانیم نتیجه بگیریم که طرح بنر تسلیت نباید تنها از یک سری جملات و طرح‌های پر تکرار و کلیشه‌ای استفاده شود، بلکه باید یک طرح تاثیرگذار در ذهن افراد باشد و شما باید در هنگام طراحی به آنها توجه کنید. تیم طراحی طرح دات آی آر یکی از بهترین سایت‌های طراحی متشکل از طراحان حرفه‌ای است که انواع متنوعی از طرح‌های لایه باز بنر تسلیت و مناسبتی را به صورت حرفه‌ای طراحی کرده است تا شما بتوانید در طراحی‌های خود از آنها استفاده کنید. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این طرح‌ها برای افراد مبتدی این است که می‌توانند با طراحی بنر آشنا شوند همچنین افراد حرفه‌ای نیز می‌توانند با خلاقیت خود در آنها تغییرات ایجاد و در زمان خود صرفه‌جویی کنند. برای خرید و دانلود بنر تسلیت خام  می‌توانید به سایت این مجموعه مراجعه کرده و از طرح‌های لایه باز آن دیدن نمایید.

"این مطلب تبلیغاتی است"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طرح های لایه باز طرح بنر تسلیت بنر تسلیت صاحبان عزا طراحی بنر حرفه ای طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۲۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت آیت الله نریمانی در پی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزکرمانشاه ، در این پیام آمده است:
خبر ارتحال حاج ماموستا ملااحمد فخری امام جمعه سابق جوانرود باعث تأسف و تآثر اینجانب شد.
ایشان انسانی بامحبت خوش خلق و منشأ اثرات حسنه فراوانی بودند.
اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم ماموستا ملا احمد فخری واهالی با محبت جوانرود برای ایشان از درگاه خداوند علو درجات و برای بازماندگان و عزیزان اهل سنت صبر و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

دیگر خبرها

  • چیستی عدالت و تاثیر آن در جامعه
  • ساخت نازک‌ترین ورقه طلای جهان با ضخامت یک اتم
  • (ویدئو) مرگ جوجه‌ پنگوئن‌های امپراتور در پی ذوب بی‌سابقه یخ در قطب جنوب
  • ملایر میزبان نخستین جشنواره موسیقی تاک
  • عکاسی از انبوه عنکبوت‌ها روی مریخ
  • پیام تسلیت آیت الله نریمانی در پی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • ساخت نمونک خودرو آتش نشانی باتلاش دانش آموزان نیشابور
  • اسکن محوطه کمرزرین اصفهان انجام شد/ تلاش برای آغاز فصل دوم کاوش
  • دستگیری تنها چهار متخلف در آزمون دیروز
  • دستگیری تنها چهار نفر متخلف در آزمون دیروز