Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: یقیناً همه مجلس از این طرح پشتیبانی خواهند کرد که قانون به‌کارگیری سلاح و آیین دادرسی را اصلاح کنیم.

به گزارش قدس آنلاین، محمد صالح جوکار با بیان اینکه شهادت مظلومانه و ناجوانمردانه سرهنگ علی اکبر رنجبر در استان فارس موجب تأثر و تاسف زیادی شد، اظهار کرد: این شهید بزرگوار که در راه حفظ نظم و آرامش و امنیت جامعه مظلومانه جان خود را تقدیم انقلاب کرد بی‌شک از جایگاه والایی در نزد خداوند برخوردار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم یزد در مجلس تأکید کرد: قطعاً انتظار ما از فرمانده نیروی انتظامی این است تا برخورد جدی با اراذل و اوباش صورت بگیرد زیرا امنیت عمومی جامعه را بر هم می‌زنند.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: نباید دست مأموران انتظامی را ببندیم که اراذل و اوباش اجازه پیدا کنند به آنها حمله کنند و آنها نتوانند از خودشان دفاع کنند.

وی تصریح کرد: در این رابطه احتیاج است تا اصلاح و تلفیق قوانینی که از پلیس عزیزمان که برابر اراذل و اوباش حمایت کند و امنیت پایدار را برای شهروندان ایجاد کند.

جوکار با بیان اینکه، این موضوع را در کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس دنبال خواهیم کرد، گفت: یقیناً همه مجلس از این طرح پشتیبانی خواهند کرد که قانون به کارگیری سلاح و آیین دادرسی را اصلاح کنیم به گونه‌ای اراذل و اوباش تا این حد جسارت و پر رویی از خودشان نشان ندهند و این‌گونه مظلومانه نیروهای ما را به شهادت نرسانند.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: این طرح در دستور کار قرار خواهد گرفت و به این موضوع رسیدگی خواهد شد.

منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: رئیس کمیسیون شوراهای مجلس محمد صالح جوکار اصلاح قانون به کارگیری سلاح اراذل و اوباش شوراهای مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۳۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تصاویر از درگیری مسلحانه اشرار در زاهدان | ویدئو

دریافت 9 MB دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین، درگیری مسلحانه‌ای میان افراد شرور و اراذل و اوباش در محدوده خیابان کوثر زاهدان رخ داد که در جریان آن تعدادی زخمی شدند و با ورود به موقع نیروهای بسیجی امنیت در منطقه برقرار شد.

تصاویری از لحظه تیراندازی ببینید.

کد خبر 849268 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها استان سیستان و بلوچستان تیراندازی خبر ویژه اوباشگری اراذل و اوباش

دیگر خبرها

  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند
  • ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد
  • اراذل و اوباش قمه به دست در تبریز زمین‌گیر شدند
  • اولین تصاویر از درگیری مسلحانه اشرار در زاهدان | ویدئو
  • دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • اصلاح قوانین اسلحه و مهمات برای جلوگیری از وقوع جرم است
  • بازداشت ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • دستگیری ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • فرد مهاجم با سلاح سرد در ملارد با اقدام بموقع پلیس زمین‌گیر شد
  • جوکار: طبق قانون " شفافیت قوای سه گانه " آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد + فیلم