Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد سبحانی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در راستای تحدید حدود اراضی و تعیین مالکیت زمین و با همکاری اداره کل ثبت اسناد و املاک استان در ۴۶۰ روستا و ۲۳ شهر برای متقاضیان در توابع شهرستان‌های استان سند مالکیت روستایی صادر شده است.

وی با اشاره به مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی در اردبیل خاطرنشان کرد: به همت نیز بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل تاکنون ۹۸ هزار و ۸۴۷ واحد مسکونی روستایی در سطح استان شناسایی شده و بهسازی و مقاوم سازی آنها در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل ادامه داد: میزان واحدهای احداث شده تا به حال بالغ بر ۶۲ هزار و ۹۱۱ واحد مسکونی بوده که مقاوم سازی بیش از ۶۴ درصد واحدهای کم دوام و بی دوام را شاهد بودیم.

سبحانی با بیان اینکه از سهمیه ۴ هزار واحد مسکونی ابلاغی برای استان اردبیل ۳ هزار و ۶۴۱ واحد تخصیص داده شده است، افزود: کماکان اقدامات لازم در راستای تسریع در روند احداث واحدها و حفظ جان و اموال روستاییان ادامه دارد.

وی به اقدامات بنیاد مسکن در طرح جهش تولید مسکن اشاره کرد و گفت: بر اساس مکاتبات و صورت جلسات انجام شده با اداره کل راه و شهرسازی استان در ۱۵ شهر بهه مراه ۲ پروژه اندیشه در شهر اردبیل با ظرفیت ساخت تعداد ۷ هزار و ۸۹۶ واحد در قالب طرح اقدام ملی مسکن و جهش تولید مسکن عملیات اجرایی را شروع کردیم.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل بیان کرد: تاکنون ۲۸ هزار و ۷۹۳ نفر در سامانه جامع طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام انجام داده اند که از این رقم تعداد ۹ هزار و ۴۱۱ طرح اقدام ملی و ۱۹ هزار و ۳۸۲ نفر نیز طرح نهضت ملی مسکن است.

سبحانی تصریح کرد: با بررسی‌های انجام شده در مجموع ۱۸ هزار و ۸۶۷ نفر واجد شرایط شناخته شده اند.

وی از در دست احداث بودن ۷۵۰ واحد مسکونی در سطح استان خبر داد و اظهار کرد: در شهر اردبیل ۳۳۰ واحد مسکونی، پارس آباد ۱۲۰ واحد مسکونی، مشگین شهر ۱۶۰ واحد مسکونی و خلخال ۱۴۰ واحد مسکونی عملیاتی ساختمانی خود را آغاز کرده اند.

کد خبر 5423956

منبع: مهر

کلیدواژه: سند مالکیت توسعه روستایی اردبیل راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر ویروس کرونا بوشهر انقلاب اسلامی ایران کرمانشاه 22 بهمن عکس استانها آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گرگان جشنواره فیلم فجر استان اردبیل واحد مسکونی بنیاد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۳۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شتاب اجرای طرح ملی نهضت مسکن در خوی با مشارکت انبوه سازان 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،علی نژاد فرماندار خوی در جلسه ستاد مسکن تامین شهرستان گفت: برای تسریع در احداث واحد‌های مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در توافق با انبوه ساز مسکن مقرر شد بزودی ساخت بیش از ۱ هزار ۵۰ مسکن بصورت انبوه در کوی ولیعصر خوی آغاز شود 
وی افزود: کار‌های زیر بنایی از جمله گمانه زنی در ۲۵ نقطه آغاز و نقشه‌های احداث آماده شده است 
فرماندار خوی افزود: برای ساخت هر واحد مسکونی ۵۵۰ میلیون تومان تسهیلات به متقاضان پرداخت می‌شود که این تسهیلات برای تسریع در احداث مسکن ملی در اختیار انبوه ساز قرار می‌گیرد

دیگر خبرها

  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • شاخص برخورداری گلستان از صدور اسناد مالکیت، هفت درصد بالاتر از میانگین کشوری
  • شتاب اجرای طرح ملی نهضت مسکن در خوی با مشارکت انبوه سازان 
  • ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند آماده تحویل
  • تحویل نه هزار واحد مسکونی تا پایان سال
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند/ آورده ۷۰۰ میلیونی متقاضیان
  • اسناد مالکیت ۸۷۴ هکتار زمین طرح نهضت ملی مسکن استان بوشهر صادر شد
  • سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است
  • اجرا ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه در سازمان ملی مسکن
  • سند ۱۱۰هکتاری نهضت ملی مسکن اشکذر صادر شد