Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها _ رئیس بنیاد مستضعفان گفت: بنیاد مستضعفان ۹۰۰ هکتار زمین در سراسر کشور برای ساخت مسکن در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، پرویز فتاح در آیین آغاز عملیات اجرایی 18 هزار واحد مسکونی در استان با اشاره به اینکه من خود را از کرمانشاه می‌دانم اظهار داشت: مقام معظم رهبری نیز نسبت به مردم این استان توجه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این اقدامات مشترک بهانه خوبی برای همکاری دستگاه‌های مختلف است عنوان کرد: زمین‌هایی که برای این طرح توسط بنیاد مستضعفان تهیه شده که از زمین‌های بسیار خوب است و اطراف آن کاملاً آباد شده است و تمام امکانات وجود دارد.

فتاح با اشاره به اینکه 900 هکتار زمین توسط بنیاد مستضعفان تأمین شده که 47 هکتار آن در استان کرمانشاه قرار دارد گفت: جاده‌ای نیز برای مردم ایجاد شده و در مجموع این طرح 300 بلوک 20 واحدی در 6 طبقه ساخته می‌شود و تمام امکانات آموزشی، فرهنگی و خدماتی برای آن در نظر گرفته شده است.

امتیازات ویژه نهضت ملی مسکن برای مردم از زبان وزیر راه/ همه را خانه‌دار می‌کنیم/ اعطای زمین رایگان به خانواده‌های دارای 3 فرزندعملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن با حضور وزیر راه در کرمانشاه آغاز شدجبران عقب‌ماندگی استان فارس در حوزه مسکن با ساخت شهرک‌های اقماری و کوچک امکان‌پذیر است

وی افزود: براساس قانون مجلس خدمات زیرساختی باید برای این مجتمع ایجاد شود و درخواست می‌شود که با ساخت اولین واحد زیرساخت‌ها و امکانات تهیه شود.

فتاح بیان کرد: مردم باید در سامانه ثبت نام کنند و بعد از پالایش تسهیلاتی دریافت می‌کنند و مسئولیت کلی کار بر عهده وزارتخانه است.

وی افزود: امید داریم در استان کرمانشاه زمین‌های دیگری نیز تأمین شود و تعدادی نیز شناسایی شده که ممکن است نیاز به تغییر کاربری داشته باشند و در صورت امکان و با مجوز مقام معظم رهبری در اختیار راه و شهرسازی قرار می‌گیرد.

فتاح گفت: امید داریم با اراده‌ای که در این دولت انقلابی شکل گرفته و قوانین همه‌جانبه مجلس و همدلی بین مسئولان این اقدام بزرگ به درستی و به طور ضربتی و بدون تأخیر انجام شود.

انتهای پیام/832/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بنیاد مستضعفان بنیاد مستضعفان بنیاد مستضعفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۳۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی برای کارگران صنعتی

به گزارش خبرگزاری مهر، ارسلان مالکی مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به اینکه این اراضی در ۱۰ استان کشور واقع شدند، گفت: مساحت کل زمین‌هایی که برای طرح صنعت شهرها در نظر گرفته شده نزدیک به پنج‌هزار هکتار است.

معاون وزیر راه و شهرسازی، صنعت‌شهرها را یکی از سیاست‌های موفق دولت سیزدهم برای استفاده از همه ظرفیت‌های کشور دانست و افزود: اجرای این طرح در حقیقت نوعی مشارکت میان دولت و بخش صنعت برای تولید مسکن است.

وی، استفاده از ظرفیت مدیریتی واحدهای صنعتی در ساخت پروژه‌ها و کنترل کیفی این پروژه‌ها توسط بخش صنعت را از مزایای این مشارکت برشمرد و ادامه‌داد: در این راستا دولت نیز همه امکانات موجود برای تسهیل در اخذ مجوزها و امکان ایجاد تسهیلات را به کار می‌گیرد.

مالکی همچنین برای تأمین مسکن کارگران و کارکنان بخش صنعت در دیگر استان‌ها نیز اعلام آمادگی کرد.

کد خبر 6097492 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • ۱۲۸ هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است/ تامین یک میلیون قطعه زمین روستایی تا تابستان
  • ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی برای کارگران صنعتی
  • زمین ساخت ۱۴۰ هزار مسکن کارگران تامین شد
  • ۱۵۰۰ هکتار زمین در زنجان برای نهضت ملی مسکن تامین شد
  • یک هزار و ۵۰۰ هکتار زمین در زنجان برای نهضت ملی مسکن تامین شد
  • تأمین هزار و ۵۰۰ هکتار زمین برای طرح‌های نهضت ملی مسکن در زنجان
  • واگذاری قابل توجه زمین در زنجان برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • آرزوی سه ساله تامین زمین در طرح نهضت ملی مسکن شیراز
  • ۳۰ درصد مساحت خوزستان تحت تاثیر فرونشست زمین قرار دارد
  • رد درخواست ۹۶ درصد متقاضیان نهضت ملی در شهرهای تهران