Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: معتقدم توسعه روابط ورزشی به توسعه روابط فرهنگی منجر می‌شود و ورزش قهرمانی بستری برای توسعه روابط دو ملت ایران و عراق خواهد بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک در نشست خبری که ظهر امروز (یکشنبه) برگزار شد، اظهار داشت: حمودی رئیس کمیته المپیک عراق، سفیر عراق در تهران و 10 نفر از روسای فدراسیون‌های این کشور در تهران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز روز دوم مذاکرات است، 2 ماه قبل در بغداد مذاکره داشتیم و تفاهم‌نامه همکاری را امضا کردیم. توافق شد در ورزش قهرمانی همکاری داشته باشیم، خوشبختانه ایشان با سرعت تفاهم‌نامه را پیگیری کرد تا نتیجه در این هفته نهایی شود.

وی تاکید کرد: ما به عراق سفر کردیم و تفاهم نامه‌ای امضا شد که خوشبختانه با سرعت تفاهم‌نامه را پیگیری کردند و نتیجه آن طی این هفته نهایی خواهد شد‌. 10 نفر از روسای فدراسیون‌های عراق در حال امضای تفاهم نامه با روسای ما هستند. برنامه جامع همکاری شامل تبادل مربی، برگزاری رویداد مشترک و برگزاری دوره آموزشی را تعریف کردیم. معتقدم توسعه روابط ورزشی به توسعه روابط فرهنگی منجر می‌شود. امیدواریم جمع بندی نشست ما در روزهای آتی سرآغاز همکاری‌های دو جانبه باشد.

آیبن‌نامه انتخابات کمیته ملی المپیک در هیئت اجرایی تایید شداعلام جزئیات برگزاری مجمع عمومی کمیته ملی المپیک/ تاریخ انتخابات مشخص می‌شود

 

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: اراده دو ملت، دو دولت و دو کمیته در توسعه روابط سیاسی، فرهنگی، گردشگری، اقتصادی و ورزشی است. علاقه ملت ایران به ملت عراق و عتبات عالیات بر کسی پوشیده نیست و متقابلاً ابراز علاقه مردم عراق به ملت ایران قابل تقدیر است. ورزش قهرمانی بستری برای توسعه روابط دو ملت است.

وی افزود: بعد از امضای تفاهم نامه همکاری بین کمیته ملی دو کشور تصمیم گرفتیم همه فدراسیون‌های قهرمانی با فدراسیون‌های متناظر عراقی تفاهم نامه همکاری امضا کنند. در حال حاضر روسای فدراسیون‌های جودو، کشتی، قایقرانی، کاراته، شمشیربازی،  وزنه‌برداری، دو و میدانی، تکواندو و بسکتبال و چند رشته دیگر در تهران هستند. اولین توافق تبادل مربی برای رشته‌هایی است که عراق نیاز دارد.

صالحی امیری تاکید کرد: توافق دوم مربوط به برگزاری اردوی مشترک در دو کشور است.کشورهای اسلامی، بازی‌های آسیایی و بازی‌های جوانان را در پیش داریم که برای درخشش در این رویدادها می‌توانیم همکاری بیشتری با هم داشته باشیم. سوم برگزاری برنامه‌های آموزشی پیشرفته در ورزش است. امیدواریم این توافق و تفاهم نقطه عطف توسعه روابط ورزشی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بین دو کشور باشد. درخشش قهرمانان ایران و عراق در میادین ورزشی باعث خشنودی ملت دو کشور خواهد شد‌.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک کمیته ملی المپیک کمیته ملی المپیک ورزش قهرمانی توسعه روابط رئیس کمیته تفاهم نامه ملت ایران دو کشور دو ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۳۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه همکاری حوزه علمیه خواهران و اوقاف یزد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، تفاهم‌نامه همکاری حوزه علمیه خواهران و اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد، در نشستی با حضور حجت‌الاسلام محمد کارگر شورکی مدیر حوزه علمیه خواهران استان و حجت‌الاسلام رضا صادقی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد به امضا رسید.
 
در بخشی از این تفاهم‌نامه آمده است: برای گسترش همکاری و بهره‌گیری از منابع انسانی حوزه‌های علمیه در زمینه آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، تبلیغی و مدیریتی متناسب با شئون حوزویان و همچنین ضرورت استفاده از منابع موقوفات مرتبط با حوزه و نیز توسعه فرهنگ وقف، تفاهم‌نامه همکاری میان مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد منعقد می‌شود.
 
تشکیل کارگروه همکاری و تعامل متشکل از نمایندگان دوطرف به‌منظور تعیین سیاست‌ها و جهت‌گیری‌های همکاری، تعیین محور‌ها و اولویت‌های سازمانی، تهیه و ارائه طرح‌ها و برنامه جهت همکاری‌های مشترک، اجرایی کردن مصوبات و توافقات، حل و فصل امور وقفی مدارس علمیه خواهران استان یزد و بهره‌گیری از ظرفیت‌های طرفین در امور مرتبط با اهداف و وظایف حوزه‌های علمیه، توسعه و گسترش فرهنگ وقف در جامعه خصوصاً در مسیر توسعه مدارس و حوزه‌های علمیه از جمله اهداف این تفاهم‌نامه است.
 
این تفاهم‌نامه با یک مقدمه چهار ماده و یک شیوه در دو نسخه به امضای حجت الاسلام والمسلمین رضا صادقی و حجت‌الاسلام والمسلمین محمد کارگر رسید.

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامه همکاری حوزه علمیه خواهران و اوقاف یزد
  • دولت سیزدهم طلسم بهره‌برداری از خط ریلی شلمچه-بصره را می شکند؟
  • آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعه طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی/ بخش دوم
  • آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعه طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی/ بخش نخست
  • اجرای گام سوم طرح یاس (یاران آسیب ستیز) در اردبیل
  • امضای تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • امضا تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • ساخت ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم ۵ استان کشور
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود