Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان در اولین جلسه مشترک؛ علیرضا اعوانی مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان ضمن ارائه گزارشی از روند استقرار سیستم مدیریت دارایی فیزیکی در این شرکت، اظهار داشت: با انتصاب اعضای کمیته و انجام خود ارزیابی مدیریت دارایی های فیزیکی، زمینه استقرار این موضوع و تحقق اهداف متعالی شرکت ملّی گاز در راستای حفاظت و صیانت از اموال و تأسیسات فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اعوانی ضمن تشریح عملکرد کلی واحد بازرسی فنی شرکت گاز استان سمنان، گفت: تشکیل کمیته مدیریت خوردگی و شکل گیری جلسات منظم ماهیانه و تحلیل گزارشات ارقام حفاظت کاتدیک نواحی و ارائه بازخوردهای لازم، تدوین دستورالعمل­ها و روش­های اجرایی مورد نیاز، ساخت دستگاه نظارت بر تست مقاومت و نشتی، بازرسی ایستگاههای اندازه‌گیری و تقلیل فشار، اختراع سامانه پرتابل عیب‌یابی رگولاتور و کنتور در محل نصب بوسیله اریفیس و مانومتر، تجزیه و تحلیل خرابی‌های کنتور برای سازندگان مختلف، تجزیه و تحلیل برندهای مختلف رگولاتورها، طراحی فلوچارت تحویل و تحول کنتورهای تعمیری، سامانه نشت یابی آنلاین (ماژول نشت یابی TMMS)، اندازه‌گیری میزان نشر متان با دستگاه Hi Flow Sampler، استقرار و ارتقاء نظام مدیریت دارایی ­های فیزیکی، تدوین سند راهبردی نگهداری و تعمیرات با رویکرد مدیریت دارایی های فیزیکی، یکپارچگی واحد های شرکت در سیستم جامع شرکت گاز استان، اجرای دستورالعمل کدینگ تجهیزات در سیستم جامع این شرکت و حضور مؤثر در کمیته­ های فنی و استانداردسازی از محورها و برنامه های اجرایی مستمر از جمله اقدامات واحد بازرسی فنی شرکت گاز استان سمنان می­باشد.

در ادامه مهدی علیپور رئیس بازرسی فنی شرکت ملی گاز ایران هدف از این بازدید را واکاوی و تحلیل اقدامات و عملکرد بازرسی فنی شرکت گاز استان سمنان دانست و افزود: امور بازرسی فنی در مرحله توسعه ماموریت از بازرسی فنی به مدیریت چرخه عمر دارایی­ های فیزیکی می­باشد و می ­بایست فرایندهای چرخه عمر از مراحل اکتساب (اجرا و توسعه)، بهره­ برداری، نگهداشت تا مرحله اسقاط، تدوین و اجرا گردد.

وی با اشاره به اهمیت و ریسک­ های مرتبط با کسب و کار توزیع گاز، گفت: می­ بایست نظام کنترل کیفیت از زمان نیازسنجی پروژه­ ها، اجرای پروژه و در زمان بهره برداری در دستور کار قرار گیرد؛ برنامه­ ریزی، دستورالعمل­ ها، روش اجرایی و... در شرکت­ های تابعه جاری ­شود و امید است در سایه همدلی و هماهنگی همه کارکنان، شاهد کیفیت انجام کار در همه زمینه­ ها باشیم. 

وی از استقرار سیستم مدیریت دارایی فیزیکی در مجموعه شرکت ملّی گاز ایران خبر داد و خاطر نشان کرد: با استقرار سیستم دارایی های فیزیکی،" هزینه، ریسک، عملکرد، " بالانس و مدیریت می­شود؛ برای استقرار این موضوع نیازمند همکاری همه شرکت­های تابعه هستیم و انتظار داریم شرکت­ها بصورت فعال و پیشرو عمل کنند.

علیرضا اعوانی در پایان از تیم بازرسی فنی شرکت ملی گاز ایران به جهت حضور در استان سمنان تقدیر و تشکر نمود و اظهار امیدواری کرد در این بازدید با تبادل و انتقال تجربیات و یافته ها موجبات ارتقاء و بهره وری بیش از پیش فعالیت ها در راستای رسیدن به اهداف مشترک در حوزه بازرسی فنی فراهم گردد

46

کد خبر 1602597

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: شرکت ملی گاز استان سمنان شرکت گاز استان سمنان بازرسی فنی شرکت مدیریت دارایی گاز ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۳۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‏افزایش ۲۰۰ میلیون دلاری دارایی‌های ارزی در فروردین

رئیس کل بانک مرکزی از ‏افزایش ۲۰۰ میلیون دلاری دارایی‌های ارزی در فروردین امسال خبر داد و گفت: این به معنای تراز مثبت ۲۰۰ میلیون دلاری خرید دارایی‌ها ارزی نسبت به فروش آن است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، محمدرضا فرزین رئیس بانک مرکزی در جلسه هیئت دولت اعلام کرد: نرخ رشد نقدینگی که تا پایان اسفند سال گذشته به 24 درصد کاهش یافته بود، در فروردین به 23 درصد رسیده است. 

او تأکید کرد: نرخ رشد پول نیز که سال گذشته 33 درصد بود، تا 16 فروردین امسال به 16 درصد کاهش یافته است. 

فرزین البته این را هم گفت که در فروردین امسال میزان دارایی‌های ارزی کشور حدود 200 میلیون دلار افزایش یافته که به معنای تراز مثبت 200 میلیون دلاری خرید دارایی‌ها ارزی نسبت به فروش آن است.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • بازدید معاون رئیس‌جمهور از زخم کهنه صنعت لرستان
  • مشکلات و دغدغه های تولیدکنندگان ملارد پیگیری و حل شود
  • ایران موفق به تولید زیردریایی هدایت پذیر از راه دور شد
  • بازدید مسئولان از خط تولید فولاد مبارکه ثمرات بسیاری دارد
  • ۳۰۰ روستای لرستان از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند می‌شوند
  • پیشرفت ۷۰ درصدی طرح جهاد آبرسانی لرستان
  • فرابورس برای پذیرش شرکت‌ها شرط گذاشت
  • ذخیره سد زاینده‌رود به ۳۹۶ میلیون مترمکعب رسید
  • ‏افزایش ۲۰۰ میلیون دلاری دارایی‌های ارزی در فروردین
  • لزوم رعایت دستورالعمل استقرار HSE در مناطق/برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران