Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام - به گفته آقای حسن بهرام نیا در نشست شورای آرد و نان استان، در زمینه کیفیت مطلوب و استاندارد گندم و آرد، استان ایلام در کشور جزو بهترین‌ها است و از این رو نانوایی‌های استان حق ندارند آرد مصرفی خود را از سیلو و یا کارخانه‌های آرد استان‌های دیگر تامین کنند.

 سرانه مصرف نان در استان ایلام تقریباً نزدیک به دو برابر متوسط سرانه مصرف نان در کشور است و از این رو موضوع بررسی کیفیت و کمیت نان در ایلام از حساسیت و اهمیت زیادی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بحث کمیت و کیفیت نان و ساعت کار نانوایی‌های استان یکی از موضوعاتی است که در یک ماه گذشته مورد بررسی دقیق قرار گرفته است و پس از بررسی‌های به عمل آمده و برابر گزارش اعضای کارگروه آرد و نان و روئیت کمیت و کیفیت نان تمام نانوایی‌های شهرستان‌های استان مشخص شد که تغییرات محسوسی در نان استان به وجود آمده، اما هنوز با نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم.

خواستار بررسی و بازنگری در فرآیند تامین و توزیع آرد سرانه روستایی و عشایری و شهری در بازه زمانی یک ماهه هستیم و لازم است متناسب ظرفیت و نیاز هر منطقه سهمیه در نظر گرفته شود و باید سهمیه آرد نانوایی‌های متخلف به عنوان یک ابزار انگیزشی در بین نانوایی‌هایی که عملکرد بهتری دارند توزیع شود.

 باید به سمتی حرکت کنیم که در شهر‌های بزرگ استان ایلام مجتمع‌های پخت نان را ایجاد کنیم، زیرا هم به صرفه‌تر خواهد بود و هم متناسب با ذائقه مردم عمل خواهند کرد.

 باید نانوایی‌هایی که غیر فعال هستند شناسایی شوند و لیست تمامی نانوایی‌های استان باید از طریق اداره غله به فرمانداری‌های استان تحویل شود تا نانوایی‌هایی که آرد دریافت می‌کنند، اما پختن ندارند سهمیه آن‌ها قطع شود.

 فرمانداران استان باید علاوه بر رصد و پیگیری مستمر عوامل مرتبط با همه فعالیت‌های پخت نان، زمان پخت، کمیت و کیفیت و نحوه توزیع و مصرف آرد و نان را بصورت ماهانه به شورای آرد و نان استان گزارش نمایند.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کیفیت نان نانوایی های متخلف کمیت و کیفیت آرد و نان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۳۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: با تخلفات کم فروشی، گرانفروشی، عرضه خارج از شبکه آرد برخورد می‌شود.
محسن صیادی افزود:در طرح تشدید نظارت بر واحد‌های صنفی نانوایی، توسط مدیریت بازرسی نظارت اصناف، از ابتدای سال ۴۲۸ مورد بازرسی از نانوایی‌ها شهر انجام پذیرفته است.
مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: این بازرسی‌ها منجر به تشکیل ۵۷ پرونده تعزیری به ارزش ریالی بیش از ۱۳ میلیارد ریال شده است.

دیگر خبرها

  • توزیع مهربانی در نانوایی | ببینید
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • قیمت گوشی poco x۵ pro ۵g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x۵ pro (۸ اردیبهشت)
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۸ اردیبهشت) + بررسی و مشخصات iPhone ۱۳
  • سفره همدانی‌ها با نان سبوس‌دار کامل می‌شود
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • رعایت نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد
  • اختصاص اعتبار برای ساماندهی مسیل‌های شهر ایلام
  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود