Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار احمد طاهری از دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر صنعتی در جنوب شرق کشور و انهدام باند حرفه ای سارقان سیم با ۲۱ فقره سرقت در شهرستان نیمروز خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار احمد طاهری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: فرمانده انتظامی استان گفت:یکی از اولویت ها و برنامه های کلان فرماندهی انتظامی کل کشور و پلیس استان پهناور سیستان و بلوچستان رصد فعالیت ها و تحرکات باند ها و عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پی اشراف اطلاعاتی بر فعالیت قاچاقچیان و عناصر وابسته به آنان در آن سوی مرزها، به سرنخ هایی در شناسایی اعضای اصلی قاچاق مواد مخدر صنعتی از کشورهای همجوار به سمت کشور دست یافتند.

طاهری افزود: خوشبختانه پس از موفقیت های زیاد کسب شده در کشف چندین محموله بزرگ مواد مخدر صنعتی در نقاط مختلف کشور و استان سیستان و بلوچستان و همچنین اعترافات قاچاقچیان دستگیر شده، پلیس مبارزه با مواد مخدر به این نتیجه رسید که ۲ عنصر اصلی قاچاق در تمامی تحرکات و فعالیت قاچاق مواد مخدر صنعتی از آن سوی مرزها دست دارند.

وی اظهار کرد: منظور تلاش برای شناسایی، دستگیری عناصر اصلی این تحرکات و اقدامات خطرناک و خانمان سوز به صورت ویژه در دستور کار پلیس استان قرار گرفت تا اینکه نهایتا روز گذشته در یک کار اطلاعاتی و عملیاتی مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی کل انتظامی کشور در یک عملیات منسجم و هماهنگ هر دو عنصر اصلی دستگیر می شوند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان این که عناصر دستگیر شده با شیوه و شگرد خاص و به صورت مسلحانه و جاساز مخدرهای صنعتی اقدامات و فعالیت های مجرمانه وخانمان سوز خود را در زمینه قاچاق مواد افیونی از آن سوی مرزهای کشور انجام می دادند، خاطر نشان کرد: ۲ عنصر دستگیر شده در استان های تهران، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سمنان، یزد و کرمان تحت تعقیب دستگاه قضائی و انتظامی کشور نیز بودند.

به گفته وی، مجرمان دستگیر شده برای تکمیل و نهایی شدن تحقیقات در اختیار پلیس و مقامات قضائی قرار دارند.

فرمانده انتظامی استان بیان کرد: در پی گزارش چند فقره سرقت سیم و کابل از منازل و اماکن عمومی در شهرستان نیمروز استان سیستان و بلوچستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان و شهرستان نیمروز در شمال استان قرار گرفت.

وی افزود: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از چند روز تحقیقات میدانی به سرنخ هایی در خصوص تردد ۳ مجرم در محدوده سرقت ها دست یافتند و تحقیقات خود را در این خصوص متمرکز کردند.

این مقام ارشد انتظامی اظهار کرد: ماموران انتظامی نیمروز سرانجام روز گذشته طی سه عملیات مجزا هر ۳ سارق حرفه ای را در مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی از آنها مقادیری سیم و کابل مسروقه کشف کردند.

طاهری گفت: متهمان در بازجویی های اولیه منکر هرگونه جرمی بودند اما در ادامه به ۲۱ فقره سرقت سیم و کابل برق در شهرستان نیمروز اعتراف کردند.

به گفته فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان، افراد دستگیر شده پس از تکمیل شدن تحقیقات روانه دادسرا شدند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان فرمانده انتظامی قاچاق مواد مخدر مواد مخدر صنعتی شهرستان نیمروز اصلی قاچاق دستگیر شده سیم و کابل فقره سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۳۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مهدی حاجیان صبح یکشنبه با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه پس از اطلاع از اینکه اعضای ۲ باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله‌هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی ۴ دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان ۲ باند مواد مخدر شده و آنها را در عملیات‌هایی جداگانه توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودروهای توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه همچنین از دستگیری ۱۰ عضو باندهای قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد.

کد خبر 6090488

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • دستگیری سارقان باغ ویلاها و کابل‌های برق در طرقبه شاندیز
  • باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد
  • باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند
  • انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل