Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@07:03:21 GMT

کشف ۱۲ تن خوراک دام احتکاری در مازندران

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۶۴۰۶۲

کشف ۱۲ تن خوراک دام احتکاری در مازندران

باشگاه خبرنگاران جوان ساری-سرهنگ عبدالله اکبری گفت: در راستای مبارزه با قاچاق نهاده‌های دامی و شناسایی انبار‌های احتکار این کالای موردنیاز، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران پلیس آگاهی شهرستان سوادکوه قرار گرفت.

ماموران پس از انجام کار اطلاعاتی از نگهداری مقادیر قابل توجهی خوراک دام احتکار شده توسط فردی در یک انبار در این شهرستان مطلع شدند و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی‌های لازم به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته سرهنگ اکبری ماموران در بازرسی از این انبار، ۱۲ تن خوراک دام احتکار کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

مردم با اعلام موارد مشکوک به ۱۱۰ یاری گر پلیس در امر قاچاق کالا و ارز باشند.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه خبرنگاران جوان ساری احتکار کالا مرجع قضائی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۴۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال چای قاچاق با قطار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ محمدرضا طالبی گفت: ماموران پلیس راه آهن یزد هنگام انجام وظایف ذاتی و کنترل وسایل مسافران قطار "یزد-تهران" به فردی که قصد انتقال یک محموله از طریق قطار را داشت مشکوک شدند. 
وی بیان داشت: ماموران در بررسی‌های لازم، ۹۸۰ کیلوگرم چای خارجی فاقدمجوز و قاچاق را کشف کردند که کارشناسان ارزش آن را ۵ میلیارد ریال اعلام کرده اند. 
رئیس پلیس راه آهن استان یزد، افزود: متهم که قصد انتقال چایی‌های قاچاق از طریق قطار از یزد به تهران را داشت پس از تشکیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شد. 
طالبی در خاتمه تصریح کرد: پلیس راه آهن کنترل و نظارت کامل را در خصوص برخورد با جرایم دارد.

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰ تن انواع خوراک آبزیان خارجى قاچاق در مراغه
  • سارق دامهای سنگین در دام پلیس نور
  • ذبح ۱۰۶ راس گاو مسروقه در نور
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف انبار دپوی ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر ماهشهر
  • کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه
  • انتقال چای قاچاق با قطار
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان کشف شد