Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@11:12:18 GMT

عرضه مستقیم برنج ایرانی در خراسان رضوی آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۶۴۱۰۸

عرضه مستقیم برنج ایرانی در خراسان رضوی آغاز شد

مجید جدیری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این قلم برنج ایرانی با نام "فجر طارم" با هدف تامین نیاز مردم و حذف واسطه به صورت مستقیم از شمال خریداری و در استان توزیع می شود.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون در خراسان رضوی اتحادیه تعاونی تولید روستایی دارای ۱۶۵ تعاونی تولید است، که ۵۵ هزار کشاورز عضو آنها هستند، ادامه داد: این اتحادیه یک محموله ۱۰۰ تنی برنج ایرانی را به صورت مستقیم و با حذف واسطه از کشاورزان شمال خریداری کرده و اقدام به عرضه آن در استان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیری اظهار کرد: در این قالب محصول بدون واسطه و به صورت مستقیم از کشاورزان خریداری شده و در بین اعضای اتحادیه و نیز روستابازارها برای خرید عموم مردم با قیمت کیلویی ۳۱ هزارو ۵۰۰ تومان در حال عرضه است.

وی بیان کرد: در صورت استقبال مردم امکان افزایش این میزان تا ۲۰۰ تن هم وجود دارد.

از هفته گذشته عرضه سه قلم برنج هندی، پاکستانی و تایلندی نیز در سامانه بازارگام سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی آغاز شده است.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی مشهد تعاونی برنج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی مشهد تعاونی وزارت جهاد کشاورزی مشهد تعاونی برنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۴۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی غرفه خراسان رضوی از هیات‌های تجاری چین و ترکمنستان در روز دوم «ایران اکسپو ۲۰۲۴»

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، حسن نوری‌زاده یکشنبه ۹ اردیبهشت در حاشیه برگزاری نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ اظهار کرد: هیات‌هایی از کشورهای چین و ترکمنستان در دومین روز از نمایشگاه اکسپو ۲۲۰۴  در غرفه استانداری خراسان رضوی حضور یافتند و مذاکراتی در خصوص فرصت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری دو طرف صورت پذیرفت.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی افزود: در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت اقتصادی استان برخی از اقدامات اقتصادی صورت پذیرفته از ابتدای دولت ارائه شد.

وی ادامه داد: حضور دبیرکل اتاق اصناف کشور، اعضای شورای شهر مشهد و رایزن اقتصادی ایران در آفریقای جنوبی از دیگر رویدادهای مهم روز دوم بود.

دیگر خبرها

  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از هیات‌های تجاری چین و ترکمنستان در روز دوم «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • پلمب ۱۳ مرکز مداخله‌گر دندانپزشکی در خراسان رضوی
  • آخرین وضعیت «ارس» تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • آغاز برنج‌کاری در گیلان
  • آفت ملخ در تاغزارهای چند شهرستان خراسان رضوی طغیان کرد
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • هیچ موردی از بیماری مالاریا در غرب خراسان ثبت نشده است
  • ادامه وزش باد و ریزش باران در خراسان رضوی
  • وزش باد و ریزش باران در خراسان رضوی ادامه دارد
  • (تصاویر) آغاز برنج‌کاری در گیلان