Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها_نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: سعادت و تعالی جامعه در گرو اهمیت دادن و برپایی نماز است که باید همگان در این‌مسیر احساس مسئولیت کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی در هفتمین اجلاسیه نماز که به میزبانی آموزش ‌پرورش پیش از ظهر امروز با رعایت پروتکلهای بهداشتی برگزارشد، با اشاره به اهمیت نماز اظهار داشت: یکی از مهمترین پایه و اساس دین مبین اسلام و یکی از رسالت های اصلی پیامبران الهی امر به اقامه نماز و احیای این فریضه دینی بوده است که در این راستا ترویج فرهنگ اقامه نماز همواره از مسائل مورد تاکید مقام معظم رهبری است که باید بیش از پیش مورد توجه همگان قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه ساری گفت: خود فرد، خانواده، جامعه و مسئولان مسئول اقامه نماز هستند که باید هم خود فرد احساس مسئولیت کند،خانواده ها نسبت به تربیت فرزندان دربحث نماز پیگیر باشند همچنین جامعه نسبت به این واجب دینی توجه داشته باشد.

وی ادامه داد:  مسئولان نیز بدانند باید به مستحبات نماز اهمیت دهند تا مردم به واجبات آن اهمیت دهند،نماز موجب خیر و برکت در جامه می شود  و یک بازدارنده قوی درزمینه دوری ازگناه، فسادو منکرات است.

لائینی گفت:بر همه ما واجب و لازم است درهرسنگری احیاء کننده دین‌مبین اسلام باشیم در راستای امر به معروف و امر به اقامه نماز همت کنیم که مسئولان نظام نقش مهمی دارند یعنی باید ابتدا خود عامل به نماز اول وقت و تسهیل امر اقامه نماز باشند تا دیگران هم الگو برداری کنند.

رئیس‌جمهور سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه 22 بهمنجشنواره علمی هنریِ "فجر تا فجر" با محوریت نماز برگزار می‌شودجزئیات اولین جشنواره شعر نماز جمعه اعلام شدوی تصریح کرد:طبق فرموده امام علی(ع) قبولی همه اعمال خیر و نیک‌ما در گرو قبولی نماز است و برگزاری اجلاسیه نماز باید گامی جهت  ترویج  درست نماز، تبیین اهمیت آن، همگانی کردن آن است که  مسئولان،ائمه جمعه، اندیشمندان و رسانه ها نقش مهمی در این راستا دارند.

امام جمعه ساری بیان کرد: کودکان را از دوران کودکی با آثار و برکات نماز آشنا کنیم و اگر می خواهیم  نوجوانان وجوانان ما در مقابل آسیب های اجتماعی و فضای مجازی مصون بمانند باید آنها را با نمازو آثار و برکات آن آشنا کنیم .

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اقامه نماز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۴۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، دبیر ستاد اقامه نماز استان گفت: دوره تخصصی نماز ویژه دبیران ستاد اقامه نماز در دستگاه‌های اجرایی با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.
حجت الاسلام کریمی هدف از برگزاری این دوره را بیان شیوه‌های دعوت به نماز در دستگاه‌های اجرایی و آموزش ابتدایی معارف نماز در دستگاه‌های اجرایی دانست.
وی گفت: امسال این دوره یک روزه با همکاری اساتید مرکز تخصصی نماز کشور برگزار شد.

دیگر خبرها

  • نشست هم افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین برگزار شد
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند
  • کارگران بازوان توانمند جامعه‌
  • تنفس ۲۰ دقیقه‌ای جلسه صحن مجلس برای اقامه نماز
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • آسیب‌های موجود در جامعه به واسطه فقدان اقامه نماز است
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین