Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عفت همدم ظهر امروز در حاشیه مراسم تاسیس شهرداری «کرند» از توابع شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: با توجه به ضوابط و مقرارت و مطالعات انجام شده موضوع تبدیل روستای «کرند» به شهر به استان پیشنهاد و در تیرماه سال ۱۴۰۰ این مصوبه به تایید هیئت وزیران رسید.

وی تصریح کرد: مجوز نهایی تاسیس شهر «کرند» در آذرماه ۱۴۰۰ از وزارت کشور اعلام و امروز شاهد مراسم رسمی تاسیس آن هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان خاطرنشان کرد: شهر «کرند» سی و پنجمین شهر استان بوده که از روستا به شهر تبدیل شده و همزمان چند روستای دیگر هم پیشنهاد شهر شدن داشتند که در حال بررسی است.

وی ادامه داد: تبدیل روستا به شهر تاثیر مستقیم بر معیشت، اقتصاد و رفاه مردم آن خواهد داشت و برای رسیدن به توسعه پایدار در کشور باید توسعه متوازن و خدمات به صورت متوازن و در همه نقاط انجام گیرد.


شهرداری «کرند» از توابع شهرستان گنبدکاووس

 

همدم گفت: با توجه به مشکلات عنوان شده در شهر «کرند» در خصوص کمبود آب و ضعف ولتاژ برق قرار است پروژه آب شیرین‌کن در این منطقه انجام شود تا مشکلات آب این منطقه کاهش پیدا کند.

وی بیان کرد: در دوره بلندمدت ما شاهد بهره‌برداری از سد «نرماب» و آبرسانی به منطقه نوار مرزی خواهیم بود و با بهره‌برداری از دستگاه‌های آب شیرین‌کن مشکل مناطق مرزی تا بهره‌برداری کامل از سد «نرماب» انجام می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان ابراز کرد: ایجاد نیروگاه در مقیاس کوچک با نیروگاه پنج مگاواتی در روستای «هوتن» بخشی عمده از مشکلات ضعف ولتاژ را کاهش خواهد داد و با پیگیری‌های انجام شده قرار است حدود ۳ هزار واحد مسکونی محرومین، مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی به نیروگاه خانگی و خورشیدی به صورت نیروگاه در مقیاس کوچک مجهز شوند.

وی افزود: از شورای شهر و شهردار انتظار دارم در مدیریت خود صداقت را پیشه کرده و در صورت داشتن مطمئنا مردم نیز این نهاد را همراهی خواهند کرد.

همدم گفت: توسعه فضای سبز با توجه به وسعت زیاد شهر «کرند» جدی گرفته شود و با توجه به کمبود آب می‌توان گونه درختی که نیاز آبی کمتری دارند در این منطقه غرس شود.


مراسم افتتاح شهرداری «کرند» از توابع شهرستان گنبدکاووس

 

وی بیان کرد: روستاهایی با جمعیت بالای ۳ هزار و ۵۰۰ نفر می توانند از طریق دهیاری و شورا درخواست شهر شدن کنند و این موضوع در دستور کار قرار خواهد گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان خاطرنشان کرد: استانداری و سازمان همیاری شهرداری‌ها تا رسیدن به درآمد پایدار شهرداری تازه تاسیس «کرند» به لحاظ اعتبارات کمک خواهد کرد اما نباید شهرداری صرفا نگاه درآمدی از‌ محل اعتبارات دولتی داشته و به دنبال درآمد پایدار باشد.

انتهای پیام/۲۳۰۷

منبع: فارس

کلیدواژه: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان سازمان همیاری شهرداری ها رسیدن به درآمد پایدار شهرداری توسعه فضای سبز ۳ هزار واحد مسکونی محرومین مددجویان تحت پوشش کمیته امداد سد نرماب دستگاه های آب شیرین کن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۴۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال دوباره واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری

جواد دوستی معاون مهندسی و برنامه ریزی نیروگاه شهیدرجایی قزوین گفت: در ادامه برنامه‌های تعمیراتی واحد‌های سیزده گانه نیروگاه، واحد شماره ۲ بخاری به ظرفیت تولید ۲۵۰ مگاوات پس از ۳۱ روز تلاش بی وقفه همکاران تعمیرات نیروگاه بخار به مدار تولید بازگشت.

دوستی افزود: برای کسب آمادگی تولید انرژی الکتریکی در واحد‌های بخاری و سیکل ترکیبی نیروگاه، هرساله با برنامه ریزی‌های انجام شده، ۱۷ فعالیت تعمیرات اساسی، نیمه اساسی و بازدید‌های دوره‌ای در ۱۳ واحد بخاری و سیکل ترکیبی انجام می‌شود که واحد شماره ۲ بخاری به ظرفیت تولید ۲۵۰ مگاوات، از اواسط فروردین ماه ۱۴۰۳ برای اجرای تعمیرات بازدید دوره‌ای از مدار تولید، خارج شده بود وپس از انجام فعالیت‌های تعمیراتی دوباره به مدار تولید برق برگشت.

وی بیان کرد: انجام تعمیرات اساسی الکتروموتور‌ها و پمپ‌های ۶/۶ کیلوولت، بازدید دوره‌ای لوله‌های فشاربالا، تعویض تعدادی از لوله‌های فاینال ری هیت، تعویض بسکت‌های میانی پیش گرمکن‌های هوا، رفع نشتی از دلتا‌های مربوط به برج خنک کننده اصلی واحد و دیگر اقدامات مرتبط با حوزه‌های الکتریک و ابزاردقیق، از مهم‌ترین فعالیت‌هایی است که در این دوره از تعمیرات انجام شده است.

معاون مهندسی و برنامه ریزی نیروگاه شهیدرجایی قزوین گفت: برنامه‌های تعمیراتی واحد‌های نیروگاه شهید رجایی هرساله به منظور کسب آمادگی لازم برای تولید برق در پیک مصرف ماه‌های گرم سال، از پایان شهریور آغاز و تا پایان اردیبهشت سال بعد ادامه می‌یابد.

وی افزود: در ادامه برنامه‌های تعمیرات واحد‌های سیزده گانه نیروگاه شهید رجایی، هم اکنون واحد شماره چهار ۲۵۰ مگاواتی در نیروگاه بخار تحت تعمیرات بازدید دوره‌ای و واحد شماره ۲ بخار نیروگاه سیکل ترکیبی تحت تعمیرات نیمه سنگین می‌باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تاسیس ۳۱ دانشگاه فرهنگیان مجزا با چه تدبیری انجام می‌شود!
  • حذف نقطه حادثه خیز حوزه شهرستان بشرویه در محور روستایی کرند
  • انجام آزمایش تب مالت دامها نیازمند همکاری مردم در روستاها است
  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان
  • بودجه فعلی ساری جوابگوی جمعیت شناور آن نیست
  • ارمنستان : اقدامات مقدماتی برای تاسیس سرکنسولگری در تبریز در حال انجام است
  • خروج از مدار واحد ۳ بخار نیروگاه نکا
  • واحد ۳ بخار نیروگاه نکا از مدار تولید خارج شد
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است
  • اتصال دوباره واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری