Web Analytics Made Easy - Statcounter

امید باوند پور گفت: بیمه دی استان کرمانشاه سعی کرده با افزایش میزهای جمع آوری اسناد در نقاط مختلف استان روند تحویل مدارک درمانی ایثارگران را بهبود ببخشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امید باوند پور در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، شرکت بیمه دی از سال ۹۶ مفتخر شد که خدمات درمانی خانواده های محترم شهدا، جانبازان و آزادگان را تحت پوشش قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر بیمه دی در استان کرمانشاه افزود: با توجه به اهمیت مسائل درمانی این قشر معزز همواره تلاش شده فرایند بیمه گری این بزرگواران تسهیل شود، در همین راستا بیمه دی استان کرمانشاه سعی کرده با افزایش میزهای جمع آوری اسناد در نقاط مختلف استان روند تحویل مدارک درمانی  را بهبود بخشد، و علاوه بر دفاتر پیشخوان منتخب، شعب نمایندگی آماده دریافت مدارک درمانی بیمه شدگان هستند.

باوند پور به شعب نمایندگی های دی در سراسر استان اشاره کرد و اظهار داشت: شعبه اسلام آباد غرب با نمایندگی شهاب الدین شهبازی واقع در اسلاآباد غرب خ شهید چمران نرسیده به کارخانه قند بالاتر از بانک ملی۸۳۴۵۲۲۵۱۰۱، شعبه کرمانشاه به نمایندگی مهدی خدادادی واقع در کرمانشاه انتهای مسکن کوی آزادگان نبش کوچه پنجم ۸۳۴۵۸۸۳۷۷۰، شعبه کنگاور با نمایندگی محسن خزایی واقع در کنگاور بلوار انقلاب روبروی درب اصلی آناهیتا جنب دفتر پیشخوان فیروز آبادی۸۳۴۸۲۳۰۳۶۴، شعبه گیلانغرب با نمایندگی پوریا پروانه واقع در گیلانغرب خیابان شیخ فضل الله نوری۸۳۴۳۲۲۷۹۵۹ قرار دارد.

وی ادامه داد: همچنین شعبه کرمانشاه با نمایندگی محمدرضا حسین آبادی واقع در کرمانشاه بلوار طاق بستان بین کوی۱۳۱-۱۳۲ و شماره تماس۸۳۳۴۲۳۷۶۱۰، شعبه صحنه به نمایندگی ایمان جعفری کنگر شاهی واقع در صحنه-خیابان مولوی پلاک۵۵۰۱ و شماره تماس۸۳۴۸۳۲۰۳۳۰، شعبه کرمانشاه به نمایندگی بابک حبیبی متین واقع در کرمانشاه چهار راه سیلو خیابان چوب فروشها۸۳۳۸۲۱۴۹۱۴، شعبه کرمانشاه به نمایندگی صحرا سنجابی واقع در کرمانشاه شهرک امام بلوار انقلاب۸۳۳۸۲۷۷۱۲۹ و شعبه کرمانشاه به نمایندگی سحر ویسی واقع در کرمانشاه الهیه خیابان طالقانی نبش کوچه ششم۸۳۸۴۵۶۷۲۲ آماده خدمت هستند.

وی گفت: لازم به ذکر است ایثارگران بیمه شده می توانند در نمایندگی های این شرکت خدمات و تسهیلات ویژه ای برای صدور اقساطی بیمه نامه های بدنه دریافت کنند.

باوند پور خاطر نشان کرد: همچنین شماره چهار رقمی ۱۶۷۱  به صورت ۲۴ ساعته برای پاسخگویی به سوالات و درخواست های بیمه شدگان راه اندازی و در دسترس است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: واقع در کرمانشاه مدارک درمانی بیمه دی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۴۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل بیمه سلامت استان گفت: قوانین مربوط به این موضوع در سامانه‌های الکترونیک سازمان بیمه سلامت ایران پیاده سازی شده است و بیمه شدگان سلامت از امروز از آن بهره‌مند می‌شوند.


علی اربابی افزود: این طرح در خصوص قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اجرا می‌شود که در قالب آن، تمامی خدمات در اسناد بستری، بستری موقت، تحت نظر اورژانس و سرپایی شیرخواران و کودکان زیر هفت سال (به استثناء داروی سرپایی)، و استفاده از ابزار (کیت) تولید داخل غربالگری نوزادان، در مراجعه به مراکز تشخیصی و درمانی بخش دولتی دانشگاهی، رایگان است.

دیگر خبرها

  • تهران قدیم | طولانی‌ترین خیابان تهران ۶۹ سال قبل این شکلی بود
  • ورود آب به برخی منازل در اهواز/ ادامه جمع‌آوری آبگرفتگی خیابان‌ها
  • جذب یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بیماران خاص و صعب العلاج
  • مجوز قبولی بیمه اتکایی دی به زودی صادر می شود
  • تلاش خدمات شهری شهرداری اهواز برای جمع‌آوری آب‌های سطحی
  • ۳۰۰۰کیلوگرم چوب قاچاق از یک کامیون در یاسوج کشف شد
  • خدمات درمانی برای کودکان زیر هفت سال رایگان است
  • کودکان زیر ۷ سال رایگان درمان می‌شوند
  • ارائه خدمات درمانی رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی