Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید کوچکعلی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه استان همدان حدود ۲۵۰ هزار نفر بیمه شده زیر پوشش سازمان تأمین اجتماعی دارد که عمدتاً قشر کارگر و کم درآمد جامعه هستند، گفت: کارگرانی که به امید فردایی بهتر در دوران پیری و کهنسالی علی رغم مشکلات عدیده اقتصادی و معیشتی در اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله) پا به پای چرخه تولید گام بر می‌دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این افراد، با پرداخت حق بیمه انتظار دارند این سازمان به عنوان امانتدار رسالت خویش را به بهترین وجه ممکن به انجام رساند، اظهار کرد: متأسفانه سازمان یا همان صندوق تأمین اجتماعی با بی تدبیری مسئولین در گذشته باعث شده این سازمان با مشکلات عدیده اداری، ساختاری و مالی مواجه شود.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی کارگران کشور خاطرنشان کرد: بدیهی است انتصاب مسئولین این سازمان باید از بین افراد آشنا به آلام جامعه کارگری باشد و در احقاق حقوق کارگران عزیز و زحمت کش قدم بردارند.

کوچکعلی تصریح کرد: مضاف به مشکلات اقتصادی که دولت‌های گذشته به سازمان تأمین اجتماعی تحمیل کرده اند، متأسفانه در سال‌های گذشته برخی انتصابات صورت گرفته خارج از ملاک‌های شایسته سالاری بوده و این افراد خود دغدغه معیشتی و اقتصادی جامعه هدف را نداشته و با قشر کارگر که مالکان صندوق بوده همچنین بیمه شدگان، رفتار و برخورد مناسبی نداشته اند.

وی با اشاره به اینکه داد این افراد نیز یا به گوش مقامات و مسئولین بالا دستی نمی‌رسد و یا اگر برسد با مصلحت اندیشی و مصالح شخصی آنان لاپوشانی می‌شود، گفت: این موارد به دور از رسالت عدالت محوری سازمان تأمین اجتماعی است.

خبرهای خوبی از این دستگاه خدمت رسان در استان به گوش نمی‌رسد

رئیس مجمع نمایندگان کارگران استان همدان ضمن ابراز تأسف افزود: متأسفانه خبرهای خوبی از این دستگاه خدمت رسان در استان که عمده مشکلات آن میراث به جا مانده از دولت قبل است به گوش نمی‌رسد؛ بدین سان، در دولت انقلابی انتظار می‌رود که شایستگان شناسایی و بر مسند خدمت قرار بگیرند تا بحران‌ها رفع شود.

وی در ادامه گفتگو تصریح کرد: متأسفانه کارگران به عنوان مالکان صندوق همچنان در انزوا قرار دارند و گویا کسی برای این کرسی حساس مطرح شده که با مشکلات و آلام کارگران از دید ما آشنایی کافی و لازم را نداشته و سالهای سال صرفاً در یک پست خدمت و تجربه لازم را ندارد.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی کارگران کشور ادامه داد: مضاف بر اینکه شنیده شده این مسئول با حمایت کسانی قرار است بر این کرسی تکیه بزند.

وی با تصریح بر اینکه این افراد، عده‌ای قلیل از بازنشستگانی هستند که از سازمان خارج شده اند و عمدتاً سوابق خوب و درخشانی از خود باقی نگذاشته اند، اذعان کرد: این افراد، خارج از سازمان با احداث دفاتر مشاوره وارد کار شده اند، و حال مبادا قرار باشد که با توجه به دیدگاه‌های شخصی، اموال و دارایی‌های جامعه عظیم و عزیز و زحمتکش کارگران را به نفع خود مدیریت کنند!

ساختار تأمین اجتماعی، فرصت و مجال و وقت آزمون و خطا نیست

کوچکعلی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: با این تفاسیر، از دولت انقلابی و خدمتگزاران و مشاوران عزیز در استان که انشاالله با دغدغه و حساسیت بالا در گزینش افراد به دنبال شناسایی افراد شایسته در راستای شایسته سالاری خواهند بود به عنوان نماینده این خانواده بزرگ تقاضا داریم که در انتخاب مدیر و هدایت سازمان که دارایی‌های جامعه کارگری است، قدم‌های مناسبی بردارند.

وی، خواستار مشارکت دادن جامعه کارگری در این موارد شد و افزود: همچنین، شناسایی ظرفیت‌های بالقوه و ناشناخته سازمان، از دیگر مواردی است که در این زمینه باید مدنظر قرار گیرد.

رئیس مجمع نمایندگان کارگران استان همدان با تاکید بر اینکه باید حساسیت و وسواس بیشتری در این امر به خرج داده تا خدای ناکرده نارضایتی در آینده صورت نگیرد و این کشتی از امواج پر تلاطم و مشکلات در آینده به سلامت عبور کند، خاطرنشان کرد: ساختار تأمین اجتماعی، فرصت و مجال و وقت آزمون و خطا نیست.

کد خبر 5424182

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری همدان سازمان تامین اجتماعی شایسته سالاری راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر ویروس کرونا بوشهر انقلاب اسلامی ایران کرمانشاه 22 بهمن عکس استانها آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا گرگان چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جشنواره فیلم فجر سازمان تأمین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۴۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد

ایسنا/هرمزگان با حکم مدیریت درمان تأمین اجتماعی هرمزگان، سرور کریمی‌پور به عنوان سرپرست بیمارستان خلیج‌فارس معرفی شد.

در پی صدور حکمی از سوی دکتر غلامعباس مؤمنی -مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان- و انتصاب دکتر سرور کریمی‌پور به سمت سرپرست بیمارستان خلیج فارس بندرعباس، مراسم تکریم دکتر فرشته بستان رئیس سابق و معارفه سرپرست جدید بیمارستان تامین اجتماعی بندرعباس؛ با حضور دکتر غلامعباس مؤمنی -مدیر درمان تامین‌اجتماعی هرمزگان-، علی علیزاده -مدیرکل بیمه سلامت هرمزگان-، اسماعیل حاجی‌زاده -دبیر اجرایی خانه کارگر استان هرمزگان-، ارسلان حیدری -رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی هرمزگان-، دکتر فرشته بستان -رئیس سابق بیمارستان خلیج‌فارس- و جمعی از مسئولان برگزار شد.

در مراسم تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان خلیج فارس بندرعباس؛ مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان هرمزگان در این مراسم گفت: سازمان تأمین‌اجتماعی سازمانی است که در زمینه بیمه‌ای و درمانی فعالیت دارد و تلاش می‌کند عدالت اجتماعی و توانمندسازی را در جامعه اجرایی کند.

دکتر غلامعباس مومنی افزود: سازمان تأمین‌اجتماعی خدمات درمانی خود را علاوه بر جامعه هدف، به سایر اقشار جامعه نیز ارائه می‌کند و این امر نیازمند داشتن امکانات مختلف و زیرساخت مناسب است.

مومنی بیان کرد: ارائه خدمات درمانی مناسب نیازمند داشتن امکانات لازم است که یکی از مهمترین امکانات برای تحقق این امر داشتن نیروی انسانی متعهد و با تجربه است.

وی در خاتمه افزود: اهمیت نیروی انسانی برای هر سازمان بسیار زیاد است و پویایی و توانمندی یک سازمان به نیروی انسانی آن بستگی دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رشد اقتصادی کشور در گرو بهبود شرایط زندگی کارگر است
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است
  • پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود
  • پرداختی بیمه ها به داروخانه ها شفاف سازی شود
  • تأمین سلامت افراد مهم‌ترین رکن پیشرفت جامعه‌
  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • قدردانی از کارگران واحد‌های تولیدی و خدماتی همدان
  • نمایندگان کارگران همدان با شهدا تجدید پیمان کردند
  • بیکاری در کشور تک رقمی شد
  • بیش از ۲ و نیم میلیون فرصت شغلی در دولت سیزدهم ایجاد شد