Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@22:41:59 GMT

جشن گلریزان باید در تمام ایام سال برگزار شود

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۶۴۹۹۳

جشن گلریزان باید در تمام ایام سال برگزار شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار ظهر یکشنبه در آیین آزادسازی زندانیان محکوم مالی در ایلام اظهار کرد: آزاد کردن زندانیان جرایم غیرعمد یک امر ارزشمند است.

وی گفت: بازگشت یک زندانی به آغوش گرم خانواده یک حرکت بسیار تأثیرگذار است.

امام جمعه ایلام افزود: اهتمام جمهوری اسلامی، به انسان سازی است و اگر ارتباط خود با خدا را مستحکم کنیم و چنانچه در کردارمان خداوند را لحاظ کنیم، سبک زندگی مام هم متفاوت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی تبار بیان کرد: کسانی که جرمی در جامعه به هر علتی مرتکب می‌شوند، وقتی در محیط زندان قرار می‌گیرند فرصتی برای بازگشتن به خدا پیدا می‌کنند که باید از این فرصت نهایت استفاده را برد.

وی تصریح کرد: هدایت یک انسان به اندازه‌ای اهمیت دارد که با همه دارایی‌ها و پست‌های دنیا قابل مقایسه نیست.

کریمی تبار با اشاره به اینکه خیّران عزیز استان در راستای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد سنگ تمام گذاشته‌اند، افزود: جشن گلریزان باید در تمام ایام سال برگزار شود تا شاهد بازگشت اینگونه افراد به آغوش گرم خانواده باشیم.

گفتنی است، در پایان این برنامه، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام از بخش‌های مختلف زندان مرکزی ایلام بازدید کرد.

در آستانه سالروز ولادت با سعادت حضرت امیرالمؤمنین (ع) و روز پدر و با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، رئیس کل دادگستری استان، دادستان ایلام و جمعی از مسئولان قضایی آئین آزادسازی زندانیان محکوم مالی در ایلام با همکاری ستاد دیه و انجمن حمایت زندانیان برگزار شد.

کد خبر 5424232

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه ایلام الله نور کریمی تبار مراسم گلریزان راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر ویروس کرونا بوشهر انقلاب اسلامی ایران کرمانشاه 22 بهمن عکس استانها آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا گرگان چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جشنواره فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۴۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی بعد از ظهر شنبه در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی بزرگداشت دهه کرامت به میزبانی دفتر خود در سمنان بیان کرد: ایام دهه کرامت فرصت بسیار خوبی است تا پشتوانه حمایت از اجرای طرح نور باشد.

وی ضمن اشاره به اهمیت حجاب در بین خانواده‌های استان سمنان افزود: ابراز رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح جامعه امری ارزشمند است.

امام جمعه سمنان همچنین با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم در ایام دهه کرامت بتوانیم از فیوضات معنوی و برکات امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم، گفت: اقدامات و کارهای فرهنگی مطلوبی در این خصوص تاکنون صورت گرفته که امیدواریم از این ظرفیت دهه کرامت همراه با برنامه‌های خوب بهره گیری لازم صورت گیرد.

سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان نیز در سخنانی کوتاه در این نشست ضمن بیان اینکه بحث فضاسازی، برپایی ایستگاه صلواتی، موکب و سایر موارد توسط شهرداری‌ها و دهیاری‌های سطح راه‌های اصلی استان و همچنین فضاسازی در ادارات و دستگاه‌های اجرایی در دستور کار باشد، گفت: برنامه‌ای مدون و جامع در حوزه گرامیداشت دهه کرامت در روستاها و همچنین تجلیل از مقام دختران در این ایام تدوین و ابلاغ شود.

کد خبر 6090352

دیگر خبرها

  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • جمع آوری ۲ میلیارد ریال در جشن گلریزان کشکوئیه
  • جشن گلریزان در شهرستان دیلم برگزار شد
  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • ورزشکاران کشتی پهلوانی یاسوج جشن گلریزان برگزار کردند
  • دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند
  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • جشن گلریزان کمک به زندانیان جرایم غیر عمد در گرمسار