Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@22:16:49 GMT

نقاشی زیبایی‌های زندگی از نگاه کودکان

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۶۵۰۰۸

نقاشی زیبایی‌های زندگی از نگاه کودکان

نمایشگاهی از آثار برگزیده اعضای کانون پرورش فکری در هشتمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی «آفرینش» با موضوع زیبایی‌های زندگی من به‌صورت مجازی گشایش یافت.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، هشتمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی «آفرینش» با هدف فراهم آوردن زمینه برای شناسایی، پرورش و شکوفایی خلاقیت هنری کودکان و نوجوانان، ایجاد فضای رقابت سالم بین اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون و انگیزه‌بخشی و تشویق اعضای مستعد در رشته‌های مختلف هنرهای تجسمی، در تابستان و پاییز ۱۴۰۰ از سوی مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مجموع ۲۹۳۹ اثر در چهار رشته نقاشی، سفال‌گری، خوشنویسی و عکاسی به دبیرخانه هشتمین دوسالانه ملی رسید که از آن میان ۱۱۴ اثر به‌عنوان برگزیده و ۱۱۶ اثر شایسته قدردانی شناخته شد.

در رشته «نقاشی» داوری مرحله انتخاب اولیه را محدثه تقدیری، مارال صیادچی، ناهید مهران‌فر، شیرین باقرالموسوی و آمنه رشیدی به‌عهده داشتند که آنان از میان هزار و 504 اثر در شش گروه سنی چهار تا ۲۲ سال، ۷۷۰ اثر را انتخاب کردند و بعد از ارزیابی مرحله پایانی توسط نادر موسوی‌فاطمی، معصومه فاضلی‌مقدس و ندا محققی در مجموع از ۷۷۰ اثر، ۳۷ اثر برگزیده و ۳۴ اثر را شایسته قدردانی شد.

در رشته «عکاسی» نیز داوری مرحله انتخاب اولیه به‌عهده لیلاسادات خوانساری، معصومه آقایی و مریم آل‌مومن بود که از میان ۷۹۷ اثر در چهار گروه سنی ۹ تا ۲۲ سال، تعداد ۲۸۰ اثر انتخاب شد و ارزیابی مرحله پایانی این رشته نیز توسط بهنام زهری‌سامیان، سمیرا صحرانورد و مامک یحیی‌پور انجام شد که از ۲۸۰ اثر، تعداد ۲۰ اثر را به‌عنوان برگزیده و ۲۰ اثر شایسته قدردانی شدند.

در رشته سفالگری نیز، عبدالعظیم آذرخیل، هدی محسنی و نغمه معنوی‌راد، ۳۱۲ اثر را در شش گروه سنی چهار تا ۲۲ سال در یک مرحله داوری کردند و در مجموع ۲۶ اثر را به‌عنوان برگزیده و ۳۳ اثر را شایسته قدردانی دانستند.

ربابه حسین‌پور، عطیه رستمی‌زاده و عارفه هدایت به‌عنوان هیئت داوران رشته «خوشنویسی» نیز از میان ۳۲۶ اثر در پنج گروه سنی، در مجموع ۳۱ اثر را به‌عنوان برگزیده و ۲۹ اثر را شایسته قدردانی شناختند.

در این نمایشگاه که به‌صورت مجازی برگزار می‌شود، آثار برگزیده و شایسته قدردانی این دوسالانه به نمایش در آمده است.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه تا پایان اسفند ۱۴۰۰ می‌توانند به بخش گالری تصاویر در وب‌سایت http://kpf.ir مراجعه کنند.

کد خبر 555372

منبع: ایمنا

کلیدواژه: دوسالانه ملی هنرهای تجسمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق عنوان برگزیده شایسته قدردانی گروه سنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۵۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ برای بار سوم تمدید شد

به گزارش خبرنگار مهر، پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره ۲) آزمون ورودی مقطع دکتری (Ph.D) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ در ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ و اصلاحات سری اول دفترچه راهنما در ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، اصلاحات سری دوم دفترچه راهنما در ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، اصلاحات سری سوم دفترچه راهنما در ۸ اردیبهشت منتشر شده است.

اصلاحات سری چهام دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری تخصصی ۱۴۰۳ در ۱۰ اردیبهشت با اعلام رشته‌محل‌های جدید، تغییر ظرفیت و یا حذف برخی رشته‌محل‌ها در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است.

به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبان مجاز به انتخاب رشته که تاکنون برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است داوطلبان بتوانند تا پایان روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

داوطلبان باید در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و مندرجات اطلاعیه به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی در آزمون مذکور اقدام کنند.

در ضمن آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا پایان روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ نسبت به مشاهده یا ویرایش کدرشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

فایل اصلاحات سری چهارم مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری (Ph.D.) نیمه متمرکز سال ۱۴۰۳ در اینجا قابل مشاهده است.

به گزارش مهر، از تعداد ۱۵۱ هزار و ۶۴۳ داوطلب شرکت کننده در آزمون دکتری ۱۴۰۳ تعداد ۱۲۵ هزار و ۱۷۴ نفر مجاز به انتخاب رشته شده اند و کارنامه نتایج اولیه آزمون دکتری از ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ در اختیار داوطلبان قرار گرفته است.

اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم شامل مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و … در دهه اول خردادماه ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

کد خبر 6092298

دیگر خبرها

  • پیام قدردانی کودکان غزه از دانشجویان آمریکایی در دانشگاه کلمبیا
  • طرح ملی زندگی با آیه ها از نگاه قرآنی ها
  • زیبایی نقاشی خداوند در طبیعت زیرکوه
  • چگونه به هنر نگاه کنیم و واقعا آن را ببینیم؟
  • هشدار رئیس دانشگاه آزاد به ناهنجاری در انتخاب رشته دانشگاهی
  • میزگرد تخصصی مهر گیلان برگزیده جشنواره در مسیر انتخاب شد
  • مهلت انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ برای بار سوم تمدید شد
  • مروری بر آثار ایرانی در بینال ونیز/ آنجا که نگاه پایان می‌گیرد
  • اجرای نوبت اول طرح ایمن‌سازی تکمیلی فلج اطفال
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم