Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد- محمدقسیم ربانی گفت: از ابتدای سال جاری شناسایی و تشکیل پرونده برای هزار و ۸۰۰ دستگاه تراکتور کشاورزان این شهرستان توسط جهادکشاورزی انجام شده که تاکنون تنها ۸۰۰ دستگاه موفق به اخذ پلاک شده است.

مسئول واحد مکانیزاسیون جهادکشاورزی مهاباد از نحوه فعالیت مرکز پلاک گذاری و پایین بودن سرعت این فرآیند انتقاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ربانی گفت: علی رغم تکمیل فرآیند شناسایی و بازدید‌های راهنمایی و رانندگی، کار پلاک گذاری با کندی مواجه است و این در حالی است که تا پایان سال تمام تراکتور‌های باقی مانده جهت اخذ سهمیه باید پلاک گذاری شود.

انتهای پیام / س خ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی شماره گذاری ماشین آلات کشاورزی پلاک گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۵۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاباد میزبان رویداد ورزشی کشور

مسابقات فوتبال لیگ برتر نوجوانان کشور، مرحله دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور و همچنین مسابقات پرس‌سینه کشور انتخابی تیم ملی این هفته به میزبانی مهاباد برگزار می‌شوند.

مسابقات فوتبال لیگ برتر نوجوانان کشور در گروه پنجم با حضور تیم‌های زاگرس مهاباد، صبا اردبیل، آبیدر سنندج و بوکان جوان بوکان از امروز ۱۷ اردیبهشت‌ماه در ورزشگاه آزادی مهاباد آغاز می‌شود.

مسابقات بسکتبال لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور هم از روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت‌ماه با حضور تیم‌های مهاباد، رعد پدافند هوایی دزفول و ssp اصفهان برگزار خواهد شد.

همچنین مسابقات پرس‌سینه کشور انتخابی تیم ملی از روز شنبه ۲۲ اردیبهشت‌ماه در مهاباد برگزار می‌شود.

طاهر جنگلی رئیس کمسیون ورزش شورای اسلامی شهر مهاباد در این باره گفت: این مسابقات در رده‌های نوجوانان، جوانان، پیشکسوتان از ۲۲ تا ۳۱ اردیبهشت در قالب یادواره شهدای کنسولگری ایران در "دمشق" در سالن دو هزار نفری برگزار خواهد شد.

وی افزود: امیدواریم با هماهنگی و تعامل با دستگاه‌ها و اداره‌های مختلف زمینه برگزاری هرچه بهتر این مسابقات را فراهم کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • رفع تداخل ۲۱۹۷ هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین
  • ۳۴۵ هزار پلاک آبی هوشمند بر منازل اصفهانی‌ها نصب شده است
  • فاز۲ تملک و آزادسازی خیابان شهید نقیب‌زاده در یزد آغاز شد
  • نصب ۳۵ هزار پلاک‌ آبی هوشمند در منطقه ۵ اصفهان
  • ۵۹۰۰ پلاک مسکونی نوسازی شد/کلنگ زنی ۱۵۰ هزار واحد مسکونی
  • برگزاری مسابقات پرس سینه انتخابی تیم ملی در شهر مهاباد
  • اتمام مرمت و لایروبی دو رشته قنات کشاورزی در ورزقان
  • آزادسازی سه هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان تبریز
  • مهاباد میزبان رویداد ورزشی کشور
  • رانندگی با تنها فراری پلاک ملی ایران چه حسی دارد؟ (فیلم)