Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-08@03:22:31 GMT

تمسخر مسی توسط نشریه مادریدی

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۶۵۰۶۸

تمسخر مسی توسط نشریه مادریدی

نشریه مادریدی قبل از دیدار رئال با پاری سن ژرمن به تمسخر مسی پرداخت.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پاری سن ژرمن سه شنبه آینده  در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید می رود.

در همین رابطه نشریه «ال موندو» مادرید که به شدت حامی رئال است با انتشار کاریکاتوری از لیونل مسی اسطوره بارسلونا به تمسخر این بازیکن پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشریه مادریدی تصویری از مسی به شکل یک «کلنل» یعنی سرهنگ منتشر کرده که وضعیت خوبی ندارد. ال موندو نوشت: «کلنل» جادوش را از دست داد. او هفتگی ۲۰ هزار یورو برای خانه اش اجاره می دهد و در تلاش است تا خود را با فضای پاری سن ژرمن همچنان وفق دهد.

مسی در بازی با رئال مادرید تلاش می کند تا انگیزه از دست رفته گذشته اش را دوباره کسب کند و از این وضعیت بد دربیاید.

مسی بعد از ۱۷ سال درخشش به همراه بارسلونا تابستان گذشته مجبور به ترک اردوگاه کاتالونیا و پیوستن به پاری سن ژرمن شد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین بورس قیمت رئال مادرید لیونل مسی بارسلونا لیگ قهرمانان اروپا خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۵۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویس: کسی به تیر دروازه‌های پی‌اس‌جی اهمیت نمی‌دهد!

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا پاری سن ژرمن را با گل متس هوملز با نتیجه ۱-۰ شکست داد و با پیروزی ۲-۰ در مجموع دو دیدار رفت و برگشت به فینال این رقابت‌ها رسید.

مارکو رویس که به همراه متس هوملز از تنها بازیکنان بازمانده فینال چمپیونزلیگ فصل ۱۳-۲۰۱۲ هستند حالا یک بار دیگر با همدیگر در فینال ومبلی حاضر خواهند بود.

زردپوشان در آن بازی با نتیجه ۲-۱ مغلوب بایرن مونیخ شدند اما حالا امیدوارند که در آخرین فصل حضور رویس در باشگاه، یک افتخار ماندگار و بزرگ کسب کنند.

رویس که پس از بازی به میان هواداران رفت و با آنها جشن گرفت، با بغض به خبرنگار گفت:«ما به ومبلی می‌رویم، دیوانه‌کننده است دیوانه‌کننده است. ما برگشتیم، بیش از ۱۰ سال بعد. ما باید آن جام را به‌دست بیاوریم. این لحظه ماست. اکنون نوبت ماست و ما باید قهرمان شویم.»

او سپس درباره موقعیت‌های زیاد پاری سن ژرمن و چند فرصت آنها که با برخورد به تیر دروازه دورتموند دفع شدند، گفت:«چه کسی اهمیت می‌دهد؟ مهم نیست. فردا هیچکس درباره اینکه چه تیمی حمله‌های بیشتری داشت و چند توپ به تیر زد صحبت نمی‌کند. بروسیا دورتموند در فینال است و تنها چیز مهم امشب و روزهای دیگر همین است.»

دیگر خبرها

  • رئال مادرید یا بایرن مونیخ؟ واکنش جالب کیلیان ام باپه به پرسش خبرنگار! / عکس
  • امباپه پس از حذف: از هواداران عذرخواهی می‌کنم
  • رویس: کسی به تیر دروازه‌های پی‌اس‌جی اهمیت نمی‌دهد!
  • کیلیان ام باپه و رویایی که هرگز در پاری سن ژرمن تحقق نیافت / عکس
  • خلاصه بازی پاری سن ژرمن 0 - دورتموند 1
  • «زنبورها» فینالیست غیرمنتظره این فصل لیگ قهرمانان اروپا
  • گل متس هوملس به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 0-1 دورتموند)
  • ترکیب پاری سن ژرمن و دورتموند مشخص شد
  • پاری سن ژرمن - دورتموند؛ ترکیب رسمی
  • دنیله اورساتو داور جدال برگشت پاری سن ژرمن و دورتموند