Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس گزارش یورو استات، در سال 2020 انرژی‌های تجدیدپذیر 23 درصد از کل انرژی مصرفی برای تامین حرارت و سرمایش را در اتحادیه اروپا از آن خود کردند. بر اساس همین گزارش این درصد در سال 2004 برابر با 12 درصد بود و در سال 2019 به 22 درصد اافزایش یافت.

به گزارش «انرژی امروز» بر اساس گزارش یورو استات، در بین اعضای اتحادیه اروپا سوئد 66 درصد از انرژی مورد نیاز سرمایش و گرمایش خود را در سال 2020 از انرژی‌های تجدیدپذیر به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این کشور بیومس و پمپ‌های حرارتی بیشترین سهم را در تولید این انرژی دارند.

استونی و فنلاند هر دو 58 درصد، لتونی 57 درصد، دانمارک 51 درصد و لیتوانی 50 درصد از انرژی‌های مورد نیاز این دو بخش را از پروژه‌های تجدیدپذیر به دست آورند.

Renewable_energy_heating_cooling_2020

در کنار این کشورها ایسلند هم توانسته است 80 درصد از کل انرژی مصرفی برای سرمایش و گرمایش را از تجدیدپذیرها به دست آورد.  این کشور به منبع سرشاری از انرژی‌ زمین‌گرمایی دسترسی دارد.

در مقابل ایرلند فقط 6 درصد، هلند و بلژیک تنها 8 درصد از انرژی‌های تجدیدپذیر در این بخش‌ها استفاده کرده‌اند.

برچسب هااداره آمار کمیسیون اروپا (یورو استات) انرژی امروز انرژی های تجدیدپذیر

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: انرژی امروز انرژی های تجدیدپذیر آسیا اروپا اقتصاد انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی وزارت نفت وزارت نیرو انرژی های تجدیدپذیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۵۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه «مرغ لاین» در میامی افتتاح می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا آشوری شامگاه پنجشنبه در شورای اداری میامی با بیان اینکه ۵۰ درصد گندم استان سمنان در این شهرستان تولید می‌شود، تاکید کرد: هفت هزار و ۵۰۰ رأس دام سبک در میامی وجود دارد.

وی با بیان اینکه میامی همچنین ۹۵ درصد چغندر قند و ۹۸ درصد دانه‌های روغنی استان سمنان را تولید می‌کند، افزود: میامی تنها شهرستان دارای زمین‌های زراعی دیم در استان سمنان است که نشان می‌دهد استعدادهای خوبی در زمینه کشاورزی و زراعت در این شهرستان وجود دارد.

فرماندار میامی گفت: مرغ لاین یک پروژه بسیار مهم برای استان سمنان محسوب می‌شود که در ماه‌های آتی در شهرستان میامی به بهره برداری می‌رسد.

آشوری با بیان اینکه شهرستان میامی دیار کاروانسراها نیز محسوب می‌شود که بیانگر ظرفیت‌های فراوان این منطقه است، گفت: ما معتقد هستیم که در حوزه گردشگری باید ارزآوری صورت گیرد زیرا میامی بافت تاریخی بی نظیر در کنار صنایع دستی، قالیبافی، تولید پوشاک و… دارد.

وی افزود: یکی از نیازهای میامی تبدیل ناحیه صنعتی به شهرک صنعتی است تا بتوانیم میزان تعداد بیشتری از صنایع باشیم.

فرماندار میامی ادامه داد: افتتاح بیمارستان میامی، خانه‌های بهداشت روستایی فاز اول ارتقای برق رسانی فرومد، پست برق میامی، ساختمان برق کالپوش و دو شهرک جدید در شهر میامی در زمره اقدامات دولت سیزدهم در این شهرستان است.

آشوری با بیان اینکه کلنگ زنی مجتمع آب رسانی کالپوش در هفته آینده با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان صورت خواهد گرفت، ابراز کرد: در سفر اخیر وزیر ارتباطات، عملیات اجرایی فیبر نوری در شهرستان میامی آغاز شد و هم اکنون بیش از ۹۵ درصد روستاهای شهرستان اینترنت فور جی دارند.

به گزارش مهر، نماینده ولی فقیه در استان سمنان مهمان این نشست بود.

کد خبر 6095345

دیگر خبرها

  • بی خانمانی ایرانی‌ها را تهدید می‌کند/ هر سال تعداد بیشتری از مردم توان اجاره مسکن را از دست می‌دهند (فیلم)
  • نقره و خودروهای برقی/ نقش فلز نقره در صنعت انرژی‌های تجدیدپذیر!
  • (تصاویر) معجزه معماری در اسلو؛ آپارتمان‌های سازگار با محیط زیست!
  • کاهش کم سابقه نرخ زاد و ولد در آلمان
  • تورم آلمان دوباره افزایش یافت
  • هفت کشور جهان تمام برق مورد نیاز را از منابع تجدیدپذیر تامین می‌کنند
  • پروژه «مرغ لاین» در میامی افتتاح می‌شود
  • خطر از بزرگترین اقتصاد اروپا گذشت
  • تعداد چک‌های مبادله‌ای در اسفندماه از مرز ۹ میلیون فقره گذشت
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در دولت تصویب شد/ حداقل بگیران ۳۵ درصد