Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان ساری-۲۳۵ بیمار تازه مبتلا به کرونا امروز در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند و ۱۹ هم نفر هم در مراکز درمانی مازندران و بابل به علت ابتلا به به این بیماری جان باختند.

مرگ ۷ کرونایی در حوزه مازندران

دکتر فرهاد غلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۱۹۸ بیمار جدید مشکوک به کووید۱۹ شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران بستری شدند که این تعداد ۶۸ نفر بیشتر از دیروز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



۲۲۵ بیمار کرونایی هم در این مدت از بیمارستان‌ها ترخیص شدند.

۸۰۴ بیمار مبتلا به کووید۱۹ هم اکنون در بیمارستان‌های زیرمجموعه این دانشگاه بستری هستند که سهم اطفال ۶۰ نفر است.

۱۸۱ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

به گفته دکتر غلامی ۷ بیمار بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ شبانه روز گذشته در مراکز درمانی مازندران جان باختند.

مرگ ۳ کرونایی در بابل

دکتر سید علی مظفر پور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل با اشاره به پذیرش ۳۷ بیمار کرونایی جدید ۲۴ساعت گذشته در چهار بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه گفت: ۶۲ بیمار نیز در این مدت با بهبودی نسبی مرخص شدند.

شمار بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های بابل اکنون ۲۰۰ نفر است.

۳۲ بیمار با علائم تنفسی حاد هم در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

به گفته دکتر مظفرپور ۳ مورد فوتی بر اثر ابتلا به کووید۱۹ شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل ثبت شده است.

‏ بر اساس آخرین به روزرسانی رنگ بندی کرونایی در سامانه ماسک وزارت بهداشت هم اکنون ۱۷ شهرستان مازندران قرمز، ۳ شهرستان نارنجی و ۲ شهرستان زرد کرونایی هستند.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کووید۱۹ ویروس کرونا کرونای امیکرون دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۵۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخبه کنکور انسانی بر اثر مسمومیت گاز منوکسید کربن جان باخت

به گزارش قدس آنلاین زکریا اشکپور مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار داشت: ساعت ۱۱ امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت، خبر گازگرفتگی حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران اعلام و درخواست بالگرد توسط درمانگاه محمدآباد داده شد که بلافاصله بالگرد اورژانس به پرواز در آمد.

در این حادثه دکتر سید احمد نصرالهی جراح دندانپزشک و پرسنل بیمارستان امام ساری به همراه فرزندش سیداسماعیل نصرالهی نخبه و رتبه برتر کنکور سال گذشته رشته علوم انسانی بر اثر نشت گاز در ویلای شخصی خود در روستای پاجی و میانای ساری دار فانی را وداع گفتند.

این مسئول تصریح کرد: همسر دکتر نصرالهی نیز به دلیل مسمومیت با مونوکسید کربن دچار افت سطح هوشیاری شده بود، ولی با انجام لوله‌گذاری در نای نیاز به انتقال به مرکز درمانی داشت که به شهرستان ساری و بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • جان باختن پدر و فرزند در ویلای شخصی
  • جانباختن تلخ نخبه کنکور سراسری در ویلای شخصی پدر
  • نخبه کنکور انسانی بر اثر مسمومیت گاز منوکسید کربن جان باخت
  • حادثه تلخ برای جوان معلول ساروی که نخبه دانشگاه بود
  • لزوم مطالبه گری دانشگاه‌ها از دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی مازندران
  • نجات جان ۶ بیمار با اهدای اعضای بیمار ۴۴ ساله مشهدی
  • حس خوب حمایت
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌ بخش جان ۶ بیمار
  • اعضای بیمار مرگ مغزی به ۶ نفر در مشهد اهدا شد
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌بخش جان ۶ بیمار