Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، امین درخشان در مراسم معارفه مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه امیدوارم امانتدار و خدمات‌گذار خوبی برای حوزه فرهنگ و هنر استان باشم، گفت: از حسن اعتماد وزیر فرهنگ به این شاگرد کوچک حوزه فرهنگ صمیمانه سپاسگزارم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی از حسن توجه سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد قدردانی کرد و افزود: یکی از برنامه‌های که دنبال می‌کنیم ارتقاء رابطه میان فرهنگ و اهالی فرهنگ و رسانه با استاندار کهگیلویه و بویراحمد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه سخنان خود ضمن قدردانی از نماینده ولی‌فقیه در استان و نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری از نمایندگان مجلس قدردانی کرد و گفت: بدون تردید نگاهم مبتنی بر اصل و اساس فرهنگ است، می‌دانم کسی در حوزه فرهنگ بزرگ شده هیچ‌گاه سیاست را بر فرهنگ ترجیح نمی‌دهد.

درخشان از زحمات مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی قدردانی کرد و گفت: اقای پیرسبزی مدیرکل سابق زحمات زیادی کشیدند در اولین فرصت مورد تکریم و احترام قرار می‌دهیم.

مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه مدیریت را امانت توصیف کرد و گفت: آنچه باید مورد توجه باشد صیانت از این امانت است.

وی بیان کرد: روزی که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از مجلس رای اعتماد گرفت به دلیل دغدغه‌ای که در حوزه فرهنگ داشتم نامه تحولی در ۱۵ شاخص و ۵۰ راهبرد نوشتم خدا را شاهد می‌گیرم هیچ فردی برای مدیرکلی فرهنگ و ارشاد با من صحبت نکرد و تنها براساس دغدغه‌ام آن را نوشتم که به این شاخص‌ها و راهبردها پای‌بند خواهن بود.

درخشان با تاکید بر مردمی شدن حوزه فرهنگ به ظرفیت‌های استان در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری و رسانه‌ای اشاره و عنوان کرد: هادی محقق و محمدسلیمی‌راد دو کارگردانی که در جشنواره فیلم فجر حضور  داشتند و هادی محقق موفق به کسب دیپلم افتخار جشنواره شد مصداق این ظرفیت است.

وی به تلاش‌های اصحاب رسانه هم اشاره کرد و گفت: اگر اصحاب رسانه نباشند هیچ‌گاه درددل مردم زیلایی تا عروه به گوش مسئولان نخواهد رسید.

وی با اشاره به برنامه ‌های مختلف تدارک دیده برای حوزه فرهنگ گفت: در اولین فرصت در نشست با اصحاب رسانه برنامه‌های حوزه فرهنگ را تشریح خواهم کرد.

به گزارش فارس؛ امین درخشان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم در حرکتی ارزشمند با اهداء شاخه گل از زحمات محمدعلی پیرسبزی مدیر کل سابق قدردانی کرد.

 

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد اصحاب رسانه حوزه فرهنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۵۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به دنبال توسعه تماشاخانه سنگلج هستیم/ تهاتر با شهرداری

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت و در حاشیه جلسه هیات دولت در پاسخ به پرسش خبرنگاران مبنی بر وضعیت ساختمان مجاور تماشاخانه سنگلج توسط شهرداری تهران که قرار بود در طرح توسعه سنگلج در اختیار این تماشاخانه تئاتری قرار گیرد، تاکید کرد: با شهردار محترم تهران صحبت کردم. بنا بر این است که مشکلی برای مجموعه سنگلج پیش نیاید. ما به دنبال توسعه تماشاخانه سنگلج هستم.

وی یادآور شد: نامه‌ای خدمت شهردار تهران ارسال کردم و با ایشان مذاکره حضوری نیز داشتم که حاضر هستیم تهاتر کنیم و آن زمین در اختیار مجموعه تئاتر سنگلج قرار بگیرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: تماشاخانه سنگلج از قدیمی‌ترین مراکز نمایشی تهران است و هنرمندان و اصحاب هنر به این مجموعه و طرح توسعه آن بسیار علاقه‌مند هستند.

کد خبر 6100317 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • فرهنگ‌سازی با برنامه‌ریزی آموزش و پرورش انجام شود
  • به دنبال توسعه تماشاخانه سنگلج هستیم/ تهاتر با شهرداری
  • تشریح برنامه‌های خدمت به مددجویان کمیته امداد اصفهان در دهه کرامت
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه جمعیتی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی
  • عیادت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از «رضا رویگری»
  • عبور از نگاه سنتی به رسانه با پدیده‌ دانشجو ـ خبرنگار
  • تور رسانه‌ای شهرداری شهرکرد هم‌زمان با روز شهرکرد برگزار می‌شود
  • شمسایی: جشنواره نشریات دانشجویی برای وزارتخانه‌های علوم و ارشاد نفع دارد/ بدنه مطبوعاتی کشور نیازمند خون تازه
  • نشست خبری جشنواره سرود فجر
  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه در استان هرمزگان/ طراحی سامانه‌های الکترونیک قضایی در حوزه های اعسار، انحصار وراثت و.../ ابتکار جالب توجه در خصوص پرداخت دیه تصادفات بدون تشکیل پرونده قضایی/ تشریح آسیب‌های قاچاق سوخت در استان هرمزگان