Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@22:43:29 GMT

دستفروشی در تهران متری ۷۵۰۰ تومان

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۶۵۶۲۳

دستفروشی در تهران متری ۷۵۰۰ تومان

 

به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، قدرت اله محمدی افزود: در حال حاضر حدود ۴۰ روزبازار در سطح پایتخت وجود دارد و پیش‌بینی شده در سال آینده تعداد آن‌ها را به ۶۰ روزبازار ارتقا داده شود.

به گفته محمدی در طرح ساماندهی دستفروشان پایتخت پیش بینی شده که در بعضی از بوستان‌های با ظرفیت، امکان اسکان آن‌ها فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران، دستفروشان در هنگام ثبت نام در سامانه روزبازار هیچ هزینه‌ای را پرداخت نمی‌کنند و می‌توانند به صورت رایگان در طرح ثبت نام کنند و بعد از ثبت نام، به یکی از مناطق ۲۲ گانه آدرس‌دهی می‌شوند. در نهایت بعد از شناسایی دستفروشان توسط عوامل شهرداری راستی آزمایی آن‌ها آغاز می‌شود.

در طرح اجرای ساماندهی دستفروشان پایتخت تعدادی پیمانکار تایید صلاحیت در نظرگرفته شده که نظم بخشی، نگهبانی و نظارت بر فعالیت روزبازارها را به عهده دارند.

نکته قابل توجه در این طرح در آن است که پیمانکار هزینه‌ای را بابت مسئولیتش دریافت می‌کند و دستفروشان باید بابت هر متراژی که در اختیار دارند، ۷۵۰۰ تومان بپردازند.

به گفته محمدی این مبلغ فقط به جهت سرویس دهی پیمانکار اخذ می‌شود و شهرداری بابت این ساماندهی هیچ هزینه‌ای دریافت نمی‌کند.

حدود یک ماه است که طرح جامع ساماندهی دستفروشان در سطح پایتخت در حال اجراست و دستفروشان می‌توانند با مراجعه به سایت سامان بازار کد ملی خود را در سامانه ثبت کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین راهپیمایی 22 بهمن چهلمین جشنواره فیلم فجر اختلاف روسیه و اوکراین دستفروش پیمانکار مذاکرات وین راهپیمایی 22 بهمن چهلمین جشنواره فیلم فجر اختلاف روسیه و اوکراین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۵۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت کیفیت هوای پایتخت

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۶۳ قرار گرفته و کیفیت هوای پایتخت در شرایط قابل قبول است.

‌به گزارش مشرق، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۶۳ قرار گرفته و هوای پایتخت در شرایط قابل قبول است.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۵۴ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۴۱ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۸ روز هوای پاک، ۳۸ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

دیگر خبرها

  • قیمت آپارتمان‌های ۷۰ تا ۹۰ متری در تهران
  • خانه‌های منطقه ۲۲ تهران چند؟
  • هیچ محدودیتی برای تأمین داروی بیماران خاص اعمال نمی‌شود
  • تداوم کیفیت هوای قابل قبول در پایتخت
  • زیر پوست شهر؛ وضعیت اجاره اتاق‌های مجردی در تهران! | تصویر
  • وضعیت هوای پایتخت چگونه است؟
  • کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
  • آموزش مکانیک خودرو مجتمع فنی تهران پایتخت
  • آخرین وضعیت کیفیت هوای پایتخت
  • کیفیت هوا در پایتخت قابل قبول است