Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیکو کواچ معتقد است مانوئل نویر سال های بیشتری شماره یک بایرن مونیخ می ماند و این قضیه، کار را برای نوبل سخت خواهد کرد.

نیکو کواچ، سرمربی سابق بایرن مونیخ در مصاحبه جدید خود با بیلد و کریستین فالک، در مورد عملکرد ناگلزمان در بایرن مونیخ، نقل و انتقالات این تیم و جدایی زوله صحبت کرد. به گزارش طرفداری، نیکو کواچ در این مصاحبه در مورد ناگلزمان گفت:

به نظرم او خیلی خوب کار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بایرن مونیخ از زمان فن خال، سبک بازی مشخصی داشته است. یولیان خط دفاعی سه نفره را به تیم آورد و فوتبالی بسیار هجومی را ارائه می کند.بازی مقابل تیم های او همیشه سخت بوده چون قادر به تغییر دادن سریع مسائل است.

نقل و انتقالات بایرن مونیخ؟

با توجه به شیوع کرونا، شرایط برای باشگاه های زیادی سخت است. فکر می کنم در بایرن، افرادی وجود دارند که می دانند چه کاری باید انجام دهند. شاید این موضوع روی سرمربی تاثیر بگذارد اما بایرن مونیخ تیم بسیار خوبی دارد. آن ها دوباره در این فصل قهرمان لیگ خواهند شد و خواهیم دید همه چیز در لیگ قهرمانان چگونه پیش می رود.

بازی سالزبورگ و بایرن مونیخ؟

سالزبورگ در این قرعه و تقابل کاملاً حذف شده محسوب می شود اما آن ها بازیکنان جوان و جاه طلب زیادی دارند. استادیوم پر از تماشاگر خواهد بود، آن ها یار دوازدهم را همراه خود خواهند داشت. اما فکر می کنم بایرن مونیخ در هر دو بازی تیم برتر خواهد بود.

نیکلاس زوله؟

نیکلاس برای من یک بازیکن ثابت در ترکیب بود. او در سال های اخیر هر روز بهتر و بهتر شده و برای تیم ملی بازی می کند. او تصمیمش را گرفت و حتماً دلایل خودش را دارد. ما باید این تصمیم را بپذیریم.

هالند - بایرن مونیخ؟

گفتنش سخت است. هزینه های چنین انتقالی بسیار بالاست و علاوه بر آن، بایرن بهترین مهاجم دنیا را در اختیار دارد. با توجه به شناختی که از لواندوفسکی و جاه طلبی های او دارم، قطعاً 3 یا 4 سال دیگر در همین سطح بازی خواهد کرد و هر فصل بیش از 30 گل به ثمر خواهد رساند.

الکساندر نوبل در بایرن مونیخ آینده ای دارد؟

سخت است. مانوئل نویر تا وقتی روی فرم و آماده است، شماره یک بایرن مونیخ خواهد ماند. من پایانی برای آن نمی بینم. فکر می کنم نویر قراردادش را تمدید می کند و حتی وقتی قرارداد جدیدش به پایان برسد نیز به بستن قرارداد جدیدی فکر خواهد کرد.

 

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس کنفدراسیون فوتبال آسیا به محرومیت سراجی ورود می کند ثبت قرارداد بازیکنان جدید استقلال غیر قانونی است / ادعای خبرگزاری داخلی بایرن مونیخ و دریافت 4 گل در نیمه اول پس از 47 سال چلسی و کسب تمام افتخارات ممکن در دوران رومن آبراموویچ 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۵۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرین روبن و تماشای بازی بایرن مونیخ - رئال مادرید در آلیانتس آرنا / عکس

آرین روبن پس از مدت‌ها در آلیانتس آرنا حاضر شده است. 

طرفداری | آرین روبن به تماشای دیدار بایرن مونیخ و رئال مادرید می‌نشیند. 

از دقایقی دیگر، دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید در چارچوب بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند. آرین روبن که سابقه پوشیدن پیراهن هر دو باشگاه را دارد، در قالب تیم رسانه‌ای اسکای در آلیانتس آرنا حاضر شده است. ستاره سابق تیم ملی هلند پس از جدایی از رئال مادرید، با پیراهن باواریایی‌ها درخشان‌ترین لحظات فوتبالش را تجربه کرد. او در سال 2013 با بایرن مونیخ ضمن قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، فاتح سه‌گانه نیز لقب گرفت. در کنار روبن، میروسلاو کلوزه نیز حضور دارد. 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • آرین روبن و تماشای بازی بایرن مونیخ - رئال مادرید در آلیانتس آرنا / عکس
  • آنچلوتی: هدف رئال فینال است نه نیمه‌نهایی
  • بادشتوبر: هری کین باید ثابت کند مرد بازی‌های بزرگ است
  • به بهانه تقابل بایرن مونیخ و رئال مادرید؛ گل های کریستیانو رونالدو در آلیانز آرنا / فیلم
  • اولی هونس نه تنها به بایرن مونیخ، بلکه به خودش هم آسیب می‌زند / تحلیل بوندسلیگا با لوتار ماتئوس
  • زیدان: هرچند تقابل با بایرن مونیخ دشوار خواهد بود اما رئال مادرید، رئال مادرید است
  • نگاهی به تمام تقابل های بایرن مونیخ و رئال مادرید
  • بایرن - رئال؛ تکراری‌ترین تقابل تاریخ چمپینوزلیگ
  • پیش بازی بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ ال کلاسیکوی واقعی اروپا و بازی بزرگ نسل ما
  • آژاکس را که می‌بینم، حالم بد می‌شود