Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-04@23:40:50 GMT

پرسپولیس- نساجی؛ پرسپولیس با دو گل خوشحال به رختکن رفت

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۶۶۰۸۶

 امروز(یکشنبه) از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، نساجی میزبان پرسپولیس است.

به گزارش ایرنا، به دلیل آماده نبودن شرایط ورزشگاه خانگی نساجی، این دیدار نیز همچون چند بازی گذشته که نساجی در آن میزبان است در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار می‌شود. حضور تعدادی هوادار در سکوها موجب شد تا بازی با ۱۰ دقیقه آغاز شود چراکه آنها باید از محوطه ورزشگاه بیرون می‌رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قضاوت بازی را «سیدرضا مهدوی» به همراه «علیرضا ایلدروم» و «امیررضا آشورماهانی» برعهده دارد.

پرسپولیس شروعی توفانی داشت و در دقیقه دوم ارسال عالی «وحید امیری» در دهانه دروازه به «کمال کامیابی نیا» رسید و او با ضربه سر گل نخست بازی را ثبت کرد.

پنج دقیقه پس از آن پاس «احسان پهلوان» به امیری رسید و این وینگر باتجربه به زیبایی دروازه نساجی را گشود.

بازیکنان نساجی که نتیجه را از دست رفته می‌دیدند در ادامه تلاش بیشتری انجام دادند و در دقیقه ۱۶ توسط «کریم اسلامی» مهاجم باتجربه خود به گل اول رسیده تا اختلاف کاهش یابد.

در دقیقه ۲۰ اشتباه مدافع پرسپولیس با ارسال عالی «مسعود شجاعی» همراه شد اما اسلامی نتوانست از این فرصت مناسب استفاده لازم را ببرد.

در ثانیه های پایانی نیمه اول شوت تماشایی «مهدی عبدی» به تیرک دروازه نساجی برخورد کرد.

در ادامه نیمه نخست نیز تیم‌ها فرصت‌هایی برای گلزنی داشتند اما در نهایت این نیمه با برتری دو بر یک میهمان همراه شد.

ترکیب نساجی

علیرضا حقیقی، حامد شیری، سعید بیگی، امیرمهدی جانملکی، مهرداد عبدی، اکبر صادقی، ایوب کلانتری، رضا جعفری، مرتضی منصوری، مسعود شجاعی و کریم اسلامی

ترکیب پرسپولیس

حامد لک، فرشاد فرجی، علی نعمتی، وحدت هنانوف، سعید آقایی، منوچهر صفروف، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، احسان پهلوان، وحید امیری و مهدی عبدی

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۶۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس مراقب شوت‌های باقری باشد!

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران در حالی طی دو هفته گذشته لیگ برتر دو پیروزی ارزشمند در راه بقای سهمیه خود در سطح اول فوتبال ایران به دست آورده که منصور باقری نقش کلیدی در رقم خوردن این اتفاق داشته و توانسته در هر دو بازی برابر تراکتور و ذوب‌آهن گلزنی کند و حالا هم در بهترین شرایط آماده تقابل با پرسپولیس است.

زننده گل سه امتیازی در دیدار نساجی مقابل تراکتور، فقط سه دقیقه و 45 ثانیه زمان می‌خواست تا زیباترین گل هفته بیست و پنجم لیگ برتر را از وسط زمین به ذوب‌آهن بزند و پایه‌گذار پیروزی مهم تیمش در مسیر بقا در لیگ برتر شود.

منصور باقری که پس از حضور در نساجی شرایط بهتری به شکل بازی این تیم داده، در بازی گذشته هم با زدن یک گل زودهنگام و دیدنی به خود و تیمش روحیه داد تا سه امتیاز دیگر بگیرند و امیدوارتر به ادامه فصل شوند.

این هافبک 25 ساله علاوه بر زدن گل، تقریبا همه نبردهای میانه زمین را از هافبک‌های ذوب برد و در جدال با تیمی که احتمال داشت در نیم‌فصل راهی آنجا شود، جزء بهترین‌های زمین بود و حالا هم این انگیزه را دارد تا در بازی فردا مقابل پرسپولیس در ورزشگاه شهید وطنی هم دوباره مثمر ثمر کار کند.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس مراقب شوت‌های باقری باشد!
  • تعداد سکوهای پرسپولیسی در وطنی مشخص شد
  • بازی پرسپولیس-نساجی، بدون حضور بانوان!
  • میزان تعداد حضور هواداران پرسپولیس برای دیدار با نساجی مشخص شد
  • هواداران رودا خوشحال از صعودی که سرانجام نداشت
  • اتفاق خوشحال کننده برای ستاره پرسپولیسی در امارات
  • دوشنبه در قائمشهر تاکسی نایاب می‌شود!
  • تمرین پرسپولیس بدون مصدوم برای بازی نساجی
  • نهیب ساکت برای بقا: نکیسا در جشن نساجی
  • پیروزی دورتموند مقابل پاریس