Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نیر گفت: با بررسی‌های انجام شده این ۲ سارق به سرقت منازل و خودرو به ارزش ۱۲ میلیارد تومان اعتراف کردند تا با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، به نقل از نیروی انتظامی، سرهنگ علی عبادی اظهار داشت: به همت کارگاهان پلیس آگاهی نیر 2 سارق حرفه‌ای در این شهرستان دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان نیر در جریان دستگیری این سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار بیان کرد: با دستگیری 2 سارق حرفه‌ای این افراد به 10 فقره سرقت در ماه‌های گذشته اعتراف کردند.

عبادی تصریح کرد: با بررسی‌های انجام شده این 2 سارق به سرقت منازل و خودرو به ارزش 12 میلیارد تومان اعتراف کردند تا با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

وی گفت: اموال مسروقه بعد از حضور مال‌باختگان، به صاحبان اصلی آن‌ها بازگردانده شد تا آن‌ها بتوانند به مال و اموال به سرقت رفته خود دست پیدا کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیر افزود: کارگاهان پلیس آگاهی شهرستان نیر در قالب طرح ضربتی سعی دارند تا با عوامل متخلف و مجرمان سابقه‌دار در سرقت و همچنین قاچاق مواد مخدر و سایر جرایم برخوردی جدی داشته باشند تا سلامت روحی، روانی شهروندان تأمین شود.

عبادی خاطرنشان کرد: این شهرستان از لحاظ ضریب امنیت و کاهش جرایم در جایگاه مناسبی قرار دارد و سعی می‌شود تا این امنیت برقرار شده پایدار بماند.

کاهش سرقت در استان کردستان؛ 81درصد انواع سرقت‌ها کشف شدباند سرقت‌های سریالی از یک واحد صنعتی در "اشتهارد" منهدم شدفرمان اجرایی بایدن برای سرقت از دارایی‌های افغانستان صادر شد

فرمانده انتظامی شهرستان نیر اضافه کرد: با شناسایی افراد سابقه‌دار و سارقان حرفه‌ای سعی شده تا جلوی فعالیت آن‌ها در محلات مختلف گرفته شده و به نوعی مرخصی به این زندانیان نیز داده نشود.

انتهای پیام/144/ح

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتظامی شهرستان نیر حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۶۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی دشت آزادگان از دستگیری سارق اماکن دولتی با سه فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ جواد مراونه اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن دولتی در روستای بردیه شهرستان دشت آزادگان، موضوع و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: ماموران پلیس آگاهی سوسنگرد با کار اطلاعاتی و میدانی، هویت یک سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی، در عملیاتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی دشت آزادگان بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم دو دستگاه کامپیوتر، دو دستگاه پژوکتور و یک عدد کولر گازی کشف شد. متهم نیز در تحقیقات پلیس به سه فقره سرقت اماکن دولتی در سطح شهر اعتراف کرد.

مراونه خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد
  • سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد