Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: فرق ۲ تیم، یک تیم باعرضه با سرمربی بسیار شجاع و کاربلد و یک تیم هم بازیکنانی با یک سرمربی بی‌عرضه که من باشم بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ساکت الهامی، سرمربی تیم فوتبال نساجی در نشست خبری پس از شکست مقابل پرسپولیس اظهار داشت: باید از هواداران عذرخواهی کنم. فرق ۲ تیم، یک تیم باعرضه با سرمربی بسیار شجاع و کاربلد و یک تیم هم بازیکنانی با یک سرمربی بی‌عرضه که من باشم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناشی بودن، فرق ۲ تیم بود. خسته نباشید به ۲ تیم می‌گویم. به بازیکنان پرسپولیس و آقا یحیی تبریک می‌گویم. ثابت کردند که بی‌جهت نیست ۵ دوره متوالی قهرمان لیگ برتر هستند، کما اینکه ۴ روز قبل جامی را از دست دادند اما سریع به جریان مسابقات برگشتند.
وی در ادامه بیان داشت: عدم شجاعت، ریکاوری نه چندان خوب باعث شد ببازیم. تیمی که در ۵ دقیقه نخست بازی ۲ گل می‌خورد، مربی‌اش بی‌عرضه است. حتی در زمان ۱۰ نفره شدن هم موقعیت داشتیم، اما کار درنیامد و به بازی برنگشتیم. پذیرفتن اشتباهات، صداقت، باعث می‌شود در ادامه راه موفق باشیم. ۴ روز بعد یک بازی سخت دیگر در لیگ داریم که باید خود را آماده کنیم.
الهامی عنوان داشت: آقایی که می‌گوید این تیم آنقدر سود کرده، آن تیم فلان‌قدر سود کرده، صحبتی که می‌کنم بابت تیم خودم نیست‌. امیدوارم همه وجدان و شرف داشته‌باشند. کاری که شما می‌کنید، گرچه تریبون دست شماست، اما خدا را خوش نمی‌آید. نمی‌خواهم تقصیر را گردن برنامه خاصی بیندازم.
سرمربی تیم فوتبال نساجی اذعان داشت: به نظرم صحنه گل دوم ما، آفساید نبود، گرچه برای قضاوت داوری ارزش قائلم و به او خسته نباشید می‌گویم. اخراج بازیکنم هم کارت زرد اولش اصلا کارت نداشت. داوری گاهی برای ما هم سود داشته، اما هیچوقت اینگونه نبوده که بخواهیم ذهنیت را عوض کنیم. ۳-۴ تیم هستند که برخی مجریان آن‌ها را دوست دارند.
او در این رابطه خاطرنشان داشت: متاسفانه مسیر را به سمتی می‌برند که دلخواهشان است. خدای من شاهد است که به خاطر باخت امروز این حرف‌ها را نزدم. اگر شکست امروز مقابل پرسپولیس را نپذیریم، اشتباه است. می‌دانستم که این اتفاقات می‌خواهد بیافتد و صحبت‌هایم در خصوص آن برنامه کاملا درست است.
وی تاکید داشت: طبیعت و لذت فوتبال همین است که مربی، بازیکن و داور اشتباه کنند. قبول می‌کنم که اشتباه کرده‌ام. از بچه‌ها و هواداران عذر می‌خواهم که نشد آن ریکاوری مطلوب را برای تیمم فراهم کنم. هیچ تاثیری نداشت. مقصر این باخت من بودم.
وی در خصوص بازی در مشهد تصریح داشت: مشهد همه چیز برای ما فراهم است، اما اگر در هتل ۱۰ ستاره هم زندگی کنید، باز هم دوست دارید شب را خانه خودتان بخوابید. دیگر بحث در این خصوص به نظرم تکراری شده‌است. در خصوص زمین نساجی و بازی کنار هواداران الان صلاح نیست صحبت کنم چون بازی را باخته‌ایم و اگر الان حرفی بزنم، ذهن‌ها به سمت شکست ما می‌رود. بهتر است امروز شکست را بپذیرم و این صحبت‌ها را به روز پیروزی موکول کنم.
وی در پایان گفت: دور رفت و برگشت به پرسپولیس باختیم، می‌رویم مشکلاتمان را حل کنیم تا در ادامه موفق باشیم. همه فوتبال را می‌فهمند و باید صادق باشیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: یک تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۶۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد

به گزارش "ورزش سه"، اظهارات جنجالی عبدالله ویسی پس از تساوی برابر آلومینیوم، برای این سرمربی گران تمام شد. سرمربی فولاد در نشست خبری پس از بازی گفت: ما نمی‌خواستیم ببازیم و برنده به اهواز برگردیم و خدا را شکر نباختیم ولی آدم حرص می‌خورد که می‌گوییم روح ورزش سالم و پاک است اما کمیته انضباطی، کمیته اخلاق و فدراسیون فوتبال مگر نمی‌تواند ببیند که بازی‌ها چگونه برگزار می‌شود، شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات بیاید وسط!

او در ادامه گفت: حفاظت اطلاعات ما بسیار قوی است و می‌خواهم بیاید تا نگذارد حق کسی خورده شود. در جلوی دوربین طوری دیگر حرف می‌زنیم اما بازیمان مدل دیگری است. این حق خوری و ظلم به فوتبال است. انتظار داریم از کمیته اخلاق، کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال که بازی‌ها را رصد کنند. اینکه هر اتفاقی در بازی می‌افتد همان مسئله‌ای است که هم من می‌دانم و هم شما می‌دانید. لطفاً جمع کنید و اجازه ندهید حق کسی خورده شود. نه فقط لیگ برتر و قهرمانی بلکه در سقوط و لیگ‌های دیگر همینطور.

حالا این اظهارات باعث شده تا کمیته انضباطی از او دعوت به عمل آورد. در اطلاعیه ای که سایت فدراسیون فوتبال منتشر کرده، آمده است: عبدالله ویسی، سرمربی تیم فولاد به دلیل نقض ماده 71 مقررات انضباطی پس از بازی با تیم آلومینیوم اراک،به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد.

دیگر خبرها

  • سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد
  • مورینیو: آموریم توانایی مربیگری در هر لیگ و هر باشگاهی را دارد
  • سرمربی پرسپولیس جایگزین حمید مطهری در تیم ملی ؟ | آخرین وضعیت مذاکرات
  • دقیقی: شمس آذر می‌توانست آسیایی شود
  • حفظ شمس‌آذر ۱۳۰ میلیارد بودجه می‌خواهد
  • آرژانتین مسی را ابدی می‌خواهد: تا ابد بازی کن لئو!‏
  • اوسمار: حضور هواداران در بازی با سپاهان به ما کمک می‌کند
  • حمله سرمربی والنسیا به داور: به نفع بارسا تصمیم گرفتی!
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • گفت‌وگو با داور فوتبال که مورد ضرب و شتم قرار گرفت + فیلم