Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر بخش «تجلی اراده ملی» چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر اعلام کرد: اختتامیه بخش «تجلی اراده ملی» دوشنبه ۲۵ بهمن ماه همزمان با شب میلاد حضرت علی (ع) در ایوان شمس برگزار خواهد شد.

خبرگزاری میزان -  طبق گزارش مرکز اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی جشنواره فیلم فجر، سیاوش حقیقی با بیان اینکه، اختتامیه بخش «تجلی اراده ملی» دوشنبه ۲۵ بهمن ماه همزمان با شب میلاد حضرت علی (ع) در ایوان شمس برگزار خواهد شد، ادامه داد: این برنامه ساعت ۱۸:۳۰ با حضور نماینده ارشد سازمان‌ها و ارگان‌هایی که توسط هیئت داوران انتخاب شده اند آغاز شده و دبیر چهلمین جشنواره فیلم فجر و رئیس سازمان سینمایی در این آیین، سخنرانی خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، با اتمام مهلت شرکت در این بخش، نهاد‌های راه‌یافته به این بخش به شرح زیر است: روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی و گردشگری، معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد، اداره کل هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران، روابط عمومی سازمان بهزیستی کشور، خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، معاونت امور زنان ریاست جمهوری، ناجی هنر، شرکت پرداخت الکترونیک سداد، آکادمی هوش مالی، انجمن مدیران تولید سینمای ایران، شورای فرهنگی و اجتماعی زنان و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی، معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت کار و رفاه اجتماعی، مشاور اجتماعی وزیر و دبیر ستاد جمعیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری مشهد، مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی، شورای فرهنگ عمومی کشور، معاونت امور اجتماعی وفرهنگی شهرداری تهران، معاونت فرهنگی قوه قضائیه، انجمن صنفی برنامه ریزان و دستیاران کارگردانان سینمای ایران و فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها از جشنواره فیلم فجر اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

برچسب ها: جشنواره فجر ایوان شمس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جشنواره فجر ایوان شمس جشنواره فیلم فجر تجلی اراده ملی روابط عمومی ایوان شمس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۶۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه بیست ویکمین المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل تأمین ‌اجتماعی استان گفت: بیست و یکمین المپیاد سراسری کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی کشور با همکاری هیئت کوهنوردی استان در سی سخت برگزارشد.

رسول چراغ سحرافزود: این المیپاد با حضور ۳۳ استان و ۱۳۵ کوهنورد از ۱۱ تا ۱۴ اردیبهشت ماه به میزبانی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزارشد.

چراغ سحر هدف از برگزاری این المپیاد را، ارتقای سلامت روحی و جسمی کارکنان دانست واضافه کرد این المپیادبا صعود به قله قلم واقع در شهرستان دنا برگزارشد.

دیگر خبرها

  • سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر در دانشگاه فردوسی آغاز شد
  • جشنواره روستایی و عشایری در قزوین برگزار می‌شود
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش؛ برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در چابهار
  • اختتامیه بیست ویکمین المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی
  • واکنش روابط عمومی دانشکده علوم خانواده به برخی حاشیه‌سازی‌ها
  • اختتامیه پانزدهمین جشنواره ملی شعر کودک ونوجوان رضوی- همدان
  • اختتامیه ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری -بوشهر
  • اختتامیه ۲۱ المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی در سی سخت
  • بارش باران، نقش رستم را تعطیل کرد