Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان بیرجند - معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: مشمولان استان در مقاطع تحصیلی مختلف که برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم اسفند ۱۴۰۰ دریافت کرده اند چنانچه محل اعزامشان مراکز آموزش داخل استان شامل مرکز آموزش محمد رسول الله (ص) و مرکز آموزش امام رضا (ع) ۰۴ نزاجا باشد خود را به مراکز آموزشی پیش گفته معرفی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته او  به منظور اعزام به مراکز آموزشی خارج استان می‌توانند ساعت هفت صبح روز یکشنبه یکم اسفند ۱۴۰۰ در معاونت وظیفه عمومی خراسان جنوبی واقع در سایت اداری حضور یابند تا اعزام مشمولان با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به خدمت مقدس دوره ضرورت به مراکز آموزش نیرو‌های مسلح صورت پذیرد .

سرهنگ حسینی می گوید: همچنین با توجه به شرایط حال حاضر کرونا در کشور مشمولان اعزامی به مراکز آموزش خارج استان چنانچه داوطلب عزیمت شخصی و انفرادی به مرکز آموزش باشند می‌توانند حداکثر ظرف ۲۴ ساعت شخصاً خود را از محل سکونت به مرکز آموزش تعیین شده معرفی کنند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: همه مشمولان اعزامی می‌بایست به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس +۱۰ مراجعه و «برگ اعلام محل مراجعه» را دریافت و با مراجعه به نزدیکترین مراکز بهداشت محل سکونتشان مورد معاینه قرار گیرند و از نظر ابتلا به ویروس منحوس کرونا اطمینان حاصل کنند تا موجب انتقال ویروس به دیگران نشوند.

او گفت: مشمولان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی sarbazvazifeh@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

انتهای پیام / ط ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خدمت سربازی نظام وظیفه مراکز آموزش مرکز آموزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۶۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی میز خدمت اخذ شناسه یکتا برای صاحبان کسب‌وکار در شمیرانات

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم فرخ‌زاد، شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: صاحبان کسب‌وکار علاوه بر این‌که می‌توانند با ورود به درگاه ملی مجوزها نسبت به اخذ شناسه یکتا اقدام کنند، از امروز تا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه، می‌توانند در ساعات اداری با مراجعه به اتاق اصناف شمیرانات و بخشداری‌های لواسانات و رودبارقصران، از خدمات میز خدمت نیز در این زمینه بهرمند شوند.‌

براساس این گزارش‌، شناسه یکتا پروانه کسب کدی منحصر به فرد است که برای مجوز فعالیت کسب و کارها و فعالان صنفی صادر می شود.

هدف از ارائه این کد، حذف مجوزهای کاغذی و الکترونیکی شدن صدور جواز کسب است. بنابراین تمامی فعالان اقتصادی که در رسته‌های شغلی و حوزه‌های مختلف صنعتی، خدماتی، سیاحتی و غیره فعالیت دارند، باید در اسرع وقت این کد را دریافت و استعلام شناسه یکتا جواز کسب را انجام دهند.

کد خبر 6093654

دیگر خبرها

  • برپایی میز خدمت اخذ شناسه یکتا برای صاحبان کسب‌وکار در شمیرانات
  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • وضعیت سنجش رسانه‌های خدمت عمومی در ایران
  • میانگین دوره خدمت سربازی ۱۴ ماه است
  • پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • اطلاعیه پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • سایپا فراخوان داد / این افراد به سایت سایپا مراجعه کنند
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • اهدای تسهیلات نوسازی به واحدهای فرسوده روستایی کرمانشاه