Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، ایزد سیف‌الله‌پور پس از دیدار نساجی و پرسپولیس در خصوص اعتراضاتش به حضور تماشاگران تیم حریف در ورزشگاه اظهار داشت: اعتراضی به ورود تماشاگران نداشتیم. در بازی با استقلال به ما گفتند این مسابقه با تماشاگر برگزار می‌شود و حرفی هم نداشتیم. تیم نساجی روی هم رفته در مشهد 45 نفر است اما دیدیم نزدیک به 100 نفر روی سکوها نشسته بودند و گفتند آنها هوادار نساجی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما هم گفتیم اگر هوادار ما هستند، آنها را از استادیوم بیرون کنید زیرا این افراد را نمی‌شناختیم.

وی افزود: شاید این افراد مهمان‌های دوستان حاضر در ورزشگاه یا جای دیگری بودند اما هوادار نساجی نبودند. به همین دلیل بازی را با استرس شروع کردیم و در دقایق ابتدایی تمرکز نداشتیم. این اتفاقات افتاد اما برد را به پرسپولیس تبریک می‌گوییم.

مدیرعامل باشگاه نساجی در خصوص اینکه در جلسه قبل از بازی مصوب شده بود تعدادی مهمان و هوادار در ورزشگا حضور داشته باشند، گفت: یعنی چه مهمان و هوادار؟ اگر بازی‌ها قرار است با تماشاگر برگزار شود اجازه دهند 50 هزار نفر به ورزشگاه بیایند. البته نیروی انتظامی هم ابتدای مسابقه دیر به ورزشگاه آمد. خود پرسپولیسی‌ها راضی بودند این بازی برگزار شود زیرا بازی بدون تماشاگر بود. خیلی‌ها هم حرص و جوش می‌خوردند که اتفاقی بیفتد تا شاید بازی  را سه بر صفر کنند. این اتفاقات جای سؤال دارد.

سیف‌الله‌پور تصریح کرد: اگر قرار است تماشاگران در ورزشگاه حضور داشته باشند، اجازه بدهید همه چنین اتفاقی بیفتد. هفته قبل لیگ هاکی روی یخ در تهران را ببینید که با حضور کامل تماشاگران برگزار شد. برای مسابقات والیبال هم تماشاگران می‌آمدند اما این کار را تعطیل کردند. وقتی قرار است تماشاگر به ورزشگاه بیاید اجازه بدهند همه از این موضوع لذت ببرند. دو بازی برای ورود تماشاگران مجوز دادند اما  اکنون می‌گویند امیکرون است. اینگونه رفتار کردن فایده ندارد. ورزشگاه امام رضا با این امکانات خوب ساخته شده که تماشاگران از حضور در آن لذت ببرند. 

وی در مورد اینکه آیا همچنان اعتقاد دارد عدم ورود تماشاگران به ورزشگاه به دلیل ممانعت از حضور بانوان در استادیوم‌ها است، عنوان کرد: نظرم را گفته‌ام و تعارف هم ندارم. سه روز قبل برای اختتامیه جشنواره فیلم فجر آن همه تماشاگر در سالن بود. این قشنگ نیست و نمی‌توانیم به مردم دروغ بگوییم. اگر مشکل ورزشگاه‌ها حضور بانوان است، دیدید که در بازی تیم ملی آنها به استادیوم آزادی آمدند و با حجاب این تیم را به خوبی تشویق کردند. اگر قرار است ممنوعیت حضور تماشاگران در ورزشگاه به خاطر بانوان باشد آن را اعلام کنند. چرا جایی می‌گذارید جایی زیر سقف مراسم برگزار شود و جای دیگر نمی‌گذارید؟

سیف‌الله‌پور در خصوص انتقاد تیم نساجی به عملکرد داوری بازی با پرسپولیس خاطرنشان کرد: بعد از بازی با دو کارشناس صحبت کردم. حریف ما تیم بزرگ پرسپولیس بوده برخی کارشناسان به دلیل اینکه دوست ندارند در فضای مجازی مورد هجمه قرار بگیرند، یا می‌گویند به نظر داور احترام می‌گذاریم یا دوربین در جای خوبی قرار نداشت. با دوربینی که صحنه دول گل نساجی را دیدم می‌گویم داور می‌توانست آفساید نگیرد اما این کار را انجام داد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سیف الله پور نساجی مدیرعامل نساجی حضور تماشاگران در ورزشگاه مشهد سیف الله پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۷۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشاگران ایرانی در بانکوک همه را غافلگیر کردند (عکس)

به گزارش ورزش سه، با برنامه‌ریزی فدراسیون فوتبال، برای اولین بار تیم ملی فوتسال حتی روی سکوها هم با برنامه ظاهر شد و حضور یکی از سرمشوق‌های تیم ملی و اقلام هواداری توزیع شده و اقدامات فرهنگی باعث شد تا تصویر متفاوتی از تماشاگران ایرانی خلق کنند.

در حالیکه جز کشور میزبان تایلند در سایر مسابقات تماشاگران کم تعدادی روی سکوها برای حمایت از کشورهایشان حضور دارند، تشویق یکپارچه ایرانیان حاضر در بانکوک حال و هوای ویژه‌ای به مسابقات ایران بخشیده است. آنها شب گذشته در رفتاری متفاوت بعد از پیروزی ملی‌پوشان مقابل ازبکستان، به تشویق بازیکنان حریف که بعد از شکست در حال اشک‌ریختن بودند پرداختند که شگفتی و تحسین حاضران در استادیوم را به همراه داشت.

هواداران ایرانی حاضر در بانکوک که به خوبی برای این مسابقات سازماندهی شده‌اند همچنین در پایان هر مسابقه به جمع‌آوری زباله‌های تولید شده می‌پردازند و چهره‌ای محترم از فرهنگ ایران نزد حاضران در این مسابقات ایجاد کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • پدرو تماشاگر ویژه دیدار بارسلونا و والنسیا / عکس
  • جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا«ع» مشهد (عکس)
  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • باران‌چشمه: حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه ها مشکلی ندارد
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • ۲ تدبیری که مانع «قبض روح» فوتبال می‌شود
  • تماشاگران ایرانی در بانکوک همه را غافلگیر کردند (عکس)
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • روزگار متفاوت زنان اراکی