Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام - به گفته آقای سلیمانی رییس کمیته امداد شهرستان آبدانان در این نشست، محله شهید رجایی شهر آبدانان بخاطر اینکه از ابتدا محل اسکان مهاجرین دوران جنگ بوده و امکانات و زیرساخت‌های لازم در زمینه‌های رفاهی در آن چندان در نظر گرفته نشده است از محروم‌ترین مناطق شهری آبدانان است.

طرح تحول اجتماع محور این محله چنانچه با حضور و مشارکت جدی همه دستگاه‌های عضو انجام شود می‌تواند نوید بخش محرومیت زدایی از این محله باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه، صادق کوچکی مسئول پایش فقر و شناسایی نیازمندان اداره کل کمیته امداد استان ایلام ضمن قدردانی از حضور دستگاه‌های عضو، به تشریح برنامه‌ها و انتظارات از دستگاه‌های اجرایی و تشریح مفاد برنامه طرح تحول محلات و اتتظارات از دبیرخانه و دستگاه‌های اجرایی، شیوه ورود به این موضوع، بیان کلیاتی از طرح، رویکرد‌ها و ساختار مردمی فعال در طرح، ارائه و در پایان انتظارات دبیرخانه از دستگاه‌های اجرایی را تبیین و پیشنهاداتی در خصوص تشکیل و راه اندازی کمیته‌های راهبردی و شورای محله و شهرداران کوچه و غیره اعلام داشت.

در این نشست که روسای دستگاه‌های اجرایی شهرستان شامل ادارات تبلیغات اسلامی، بهزیستی، هلال احمر، بیمه سلامت، معاون و کارشناس دانشگاه علوم پزشکی، معاونت اجتماعی سپاه شهرستان و رئیس شورای شهر و مسئول خانه امداد حضور داشتند به سوالات و پیشنهادات حاضرین پاسخ داده شد.

همچنین دستگاه‌های اجرایی ضمن ارائه گزارشی از خدمات ارائه شده در محله شهید رجایی، اعلام آمادگی خود را با دبیرخانه طرح اعلام و مقرر گردید علاوه بر نیاز سنجی، هر دستگاه ظرفیت‌های خود را جهت ارتقاء توانمندی محله با خانه امداد اعلام و قول همکاری در خصوص هزینه‌های درمان ساکنین، بیمه رایگان خانواده‌ها، اجرای برنامه‌های فرهنگی با رویکرد مسجد محوری در محله، توزیع بسته‌های معیشتی و پرداخت کمک هزینه معیشت فرزندان زیر ۵ سال دارای سوء تغدیه، نیازسنجی مددجویان و کمک به رفع مشکلات بافت‌های فرسوده و آسفالت کوچه‌ها ارائه دادند.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد مناطق محروم دستگاه های اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۷۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال دوباره واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری

جواد دوستی معاون مهندسی و برنامه ریزی نیروگاه شهیدرجایی قزوین گفت: در ادامه برنامه‌های تعمیراتی واحد‌های سیزده گانه نیروگاه، واحد شماره ۲ بخاری به ظرفیت تولید ۲۵۰ مگاوات پس از ۳۱ روز تلاش بی وقفه همکاران تعمیرات نیروگاه بخار به مدار تولید بازگشت.

دوستی افزود: برای کسب آمادگی تولید انرژی الکتریکی در واحد‌های بخاری و سیکل ترکیبی نیروگاه، هرساله با برنامه ریزی‌های انجام شده، ۱۷ فعالیت تعمیرات اساسی، نیمه اساسی و بازدید‌های دوره‌ای در ۱۳ واحد بخاری و سیکل ترکیبی انجام می‌شود که واحد شماره ۲ بخاری به ظرفیت تولید ۲۵۰ مگاوات، از اواسط فروردین ماه ۱۴۰۳ برای اجرای تعمیرات بازدید دوره‌ای از مدار تولید، خارج شده بود وپس از انجام فعالیت‌های تعمیراتی دوباره به مدار تولید برق برگشت.

وی بیان کرد: انجام تعمیرات اساسی الکتروموتور‌ها و پمپ‌های ۶/۶ کیلوولت، بازدید دوره‌ای لوله‌های فشاربالا، تعویض تعدادی از لوله‌های فاینال ری هیت، تعویض بسکت‌های میانی پیش گرمکن‌های هوا، رفع نشتی از دلتا‌های مربوط به برج خنک کننده اصلی واحد و دیگر اقدامات مرتبط با حوزه‌های الکتریک و ابزاردقیق، از مهم‌ترین فعالیت‌هایی است که در این دوره از تعمیرات انجام شده است.

معاون مهندسی و برنامه ریزی نیروگاه شهیدرجایی قزوین گفت: برنامه‌های تعمیراتی واحد‌های نیروگاه شهید رجایی هرساله به منظور کسب آمادگی لازم برای تولید برق در پیک مصرف ماه‌های گرم سال، از پایان شهریور آغاز و تا پایان اردیبهشت سال بعد ادامه می‌یابد.

وی افزود: در ادامه برنامه‌های تعمیرات واحد‌های سیزده گانه نیروگاه شهید رجایی، هم اکنون واحد شماره چهار ۲۵۰ مگاواتی در نیروگاه بخار تحت تعمیرات بازدید دوره‌ای و واحد شماره ۲ بخار نیروگاه سیکل ترکیبی تحت تعمیرات نیمه سنگین می‌باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است
  • اصلاح و بهسازی محور‌های عشایری آبدانان
  • بازدید سرزده استاندار از دستگاه‌های اجرایی لرستان
  • ۶۵ نفر در آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین مرکزی جذب می شوند
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • عملکرد دستگاه‌ها در اجرای اعتبارسنجی هماهنگ بانکی بررسی شد
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • اتصال دوباره واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌ یابد