Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر انوشیروانی مدیر کل ورزش و جوانان اردبیل، تغییر اساسنامه انتخابات هیات های ورزشی ورزش را از ناهنجاریها خارج می کند.

به گزارش خبر گزاری برنا از اردبیل، دکتر سجاد انوشیروانی مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در مجمع انتخاباتی هیات انجمن‌ ورزش‌های رزمی استان اردبیل گفت:تغییر اساسنامه هیات های ورزشی یک پوئن مثبت است و به مرور زمان اتفاقات خوبی برای هیاتهای ورزشی خواهد افتاد وجامعه هدفی که لازم بود درگیر انتخابات روئس هیات باشند، یک فرد اصلح و ورزشی را برای کرسی های هیات ها انتخاب کنند با این اساسنامه جدید پای کار خواهند آمد،و تمامی این تغییرات و قوانین جدید در اساسنامه منجر به جدا شدن ورزش از ناهنجاری ها و حاشیه‌ها در برگزاری انتخابات در هیات ها خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به اینکه برای هیات استان اردبیل ظرفیت های خوبی در آینده با ایجاد خانه تخصصی انجمن ورزش‌های رزمی ایجاد خواهد شد اضافه کرد:  تقاضا داریم فدراسیون حمایت ویژه از هیات انجمن ورزش‌های رزمی استان داشته باشند هرچند محدودیت اعتباری به دلیل منابع موجود در فدراسیون است و چون فدراسیون هیات انجمن ورزش‌های رزمی جز فدراسیونی است که از وزارت تخصیص بودجه ندارد و اداره آن هم قاعدتا سخت تر و مشکل می باشداما با توجه به عملکرد هیات و رشته های زیرمجموعه‌ای رزمی هیات،نشان داده که حرفی برای گفتن دارند و این نیازمند حمایت بیشتر از سوی فدراسیون را می‌طلبد. 

انوشیروانی گفت:با توجه به رای قاطع ازسوی مجمع به انتخاب آقای اسلام عبدی،این رای کار آقای عبدی بیشتر می‌کند و باید بیشتر از گذشته تلاش کنند تا وضعیت هیات را ارتقا دهند و همچنین ورزشکاران را در رشته های مختلف رزمی سازمان‌دهی کنند تا در آینده بیشتر شاهداتفاقات خوب برای جامعه ورزشی و انجمن ورزش‌های رزمی در استان شاهد باشیم. 

انوشیروانی ادامه داد:باید از ظرفیت‌ها و پتانسیل شهرستان های تابعه هم به نحو احسن استفاده کرد و ورزشکاران در رشته های مختلف رزمی، در این شهرستان‌ها را هم سازمان دهی کرد 

سجاد انوشیروانی تصریح کرد:استان اردبیل دربین ۳۱ استان کشور تنها استانی هست که هیچ بدهی به هیات های ورزشی خود نداردو تا حد امکان از هیات‌ها ورزشی حمایت شده و خواهد شد و همیشه سعی بر این داشتیم که با بهترین شرایط  ورزشکارانمان را به میادین ورزشی اعزام کنیم و شاید کم و کاستی هم وجود داشته باشد و آنها را احصاکردو درصد رفع آن کم وکاستی ها هستیم. 

انوشیروانی افزود:شان ورزشکاران،مربیان و پیشکسوتان ورزشی بالاتر از هرچیزی است و از هیات ورزشی و روئسا هیات ها تقاضا داریم این همدلی و دعوت از پیشکسوتان ورزشی را در دستور کار خود داشته باشند .هرجا همدلی و هم افزایی باشد مطمئنا ایده ها و اتفاقات بزرگی برای هیات و رشد ورزشکاران در میادین ورزشی را شاهد خواهیم بود.

انوشیرانی ادامه داد:هیات انجمن ورزش‌های رزمی باید بیشتر در این هیأت، بحث بانوان ورزشکار در این هیأت بسیار حائز اهمیت می باشد زیرا در بیشتر رشته‌های ورزشی هیات انجمن ورزش‌های رزمی،بانوان درگیر هستند؛ مطمئنا هیات باید برنامه های بیشتری را برای توسعه و ایجاد زیرساخت های تخصصی برای بانوان این هیأت را در دستور کار داشته باشد. 

انوشیروانی افزود:تاکید اداره کل بر روئسای هیات ها،برگزاری منظم مجامع سالیانه میباشد چون این اعتمادی که از مجامع روئسا هیات ها می‌گیرند باید تداوم داشته باشد و با عملکرد یکساله جوابگوی اعتماد مجامع ها باشند. 

انوشیروانی در پایان ادامه داد:با توجه به اینکه استان ما در زیرساخت‌ها با مشکلاتی مواجه است اما با پیگیری اداره کل و هیات انجمن ورزش‌های رزمی و حمایت فدراسیون،خانه تخصصی انجمن ورزشهای رزمی در استان راه اندازی خواهیم کرد و انشالله بتوانیم ای خانه های تخصصی را هم در شهرستان ها راه اندازی کنیم و ورزشکاران در فضای تخصصی تمرین و ورزش کنند.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل انتخابات ناهنجاری بودجه جامعه پیشکسوتان رشد اردبیل هیات انجمن ورزش های رزمی هیات های ورزشی استان اردبیل هیات ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۷۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت باورنکردنی یک گوزن به سبک ژاپنی‌ها

گزارش کامل از گزیده‌خبرهای امروز «تابناک با تو» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

 

حرکت عجیب و باورنکردنی یک گوزن به سبک ژاپنی‌ها 

با این صبحانه ها فوری لاغر می‌شوید


تغییر چهره «سارا استنلی» قصه‌های جزیره بعد از 34 سال


اعتیادهایی که جامعه با معتادهایشان کاری ندارد


اینجا برای عبادت باید ۲۶۸ پله را بالا بروید


دانشمندان می‌گویند موفق به صحبت با یک نهنگ شده‌اند


بین دو بازیگر زن ایرانی در خارج از کشور دعوا شد


عکسی از تغییر چهره غیرقابل باور شهره سلطانی


عکسی از جمیله علم‌الهدی در خارج از کشور وایرال شد


جنجال تازه؛ مردم عراق هم به ایران پشت کردند!


با ۳ میلیارد در تهران صاحب‌خانه شوید
امیر جدیدی بازیگر یک پروژه بین المللی شد


شکست بزرگ فیلترینگ اینستاگرام خبرساز شد


اتفاق عجیب در بازار اجاره مغازه که باید در تاریخ ثبت شود!


کشف یک زیستگاه عظیم در اعماق خشک‌ترین صحرای جهان


تیپ جذاب بازیگر فاصله‌ها و همسرش در بلژیک


اجساد عجیبی که طبیعت آن‌ها را پس می‌زند!


این مربا را برای صبحانه نخورید!


آقای بهرام افشاری، در ماجرای اخیر پایتخت، بی‌معرفتی کردید


علت مسموم شدن پزشکان با مشروبات الکلی تقلبی چیست؟

 

دیگر خبرها

  • حرکت باورنکردنی یک گوزن به سبک ژاپنی‌ها
  • علت تغییر زمان برگزاری کنگره ناباروری
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند
  • شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود
  • دهم خرداد ماه، انتخابات نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ برگزار می‌شود
  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد