Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-01@04:16:43 GMT

ورود ۲۸۹ کشتی کالای اساسی به بنادر کشور

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۶۷۳۴۲

ورود ۲۸۹ کشتی کالای اساسی به بنادر کشور

۲۸۹ کشتی حامل کالای اساسی تا پایان دی ماه در بنادر شمالی و جنوبی ایران پهلوگیری کرده و محموله ۲۸۳ فروند کشتی تاکنون ترخیص شده است. بنا به اعلام روابط عمومی شرکت بازرگانی دولتی ایران، ورود کالا‌های اساسی برای تامین نیاز مردم ادامه دارد و تا پایان دی‌ماه ۲۸۹ کشتی در بنادر پهلوگیری کرده‌اند که محموله ۲۸۳ فروند تخلیه، بارگیری و برای ذخیره‌سازی به مراکز و تاسیسات نگهداری حمل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این کالا‌ها شامل: گندم، برنج، روغن و شکر خام است و میزان کالای وارد شده به ۷.۷ میلیون تن می‌رسد. عملیات ترخیص باقیمانده کشتی‌ها نیز در حال انجام است.

تاکنون ۵.۵ میلیون تن گندم، ۱.۱ میلیون تن روغن خام، ۸۴۳ هزار تن شکر و ۲۵۸ هزار تن انواع برنج وارد کشور شده است.

با برنامه ریزی‌های خوب برای تأمین این کالا‌ها که از سال گذشته انجام و در سال جاری عملیاتی شده، خرید و ورود کالا‌ها ادامه دارد و شرایط اطمینان بخشی در موجودی انبار‌ها و مراکز ذخیره‌سازی وجود دارد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: کالا های اساسی تامین نیاز مردم شرکت بازرگانی دولتی ایران بنادر کشتی کالا ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۷۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم

ایسنا/بوشهر فرمانده انتظامی شهرستان دیلم از توقیف ۶ دستگاه خودرو سواری حامل کالای قاچاق و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از ۹ میلیارد ریال در شهرستان دیلم خبر داد. 

به گزارش ایسنا، سرهنگ امید  صابر بعدازظهر روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان داشت: در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران انتظامی شهرستان دیلم در حین کنترل محورهای مواصلاتی، به ۶ دستگاه خودرو سواری مشکوک می‌شوند که رانندگان به محض رویت مامورین اقدام به فرار می‌نمایند اما با ایجاد موانع فیزیکی پس از طی مسافتی توقیف شدند.

وی افزود: در بازرسی صورت گرفته از خودروهای متوقف شده انواع کالای قاچاق فاقد مدارک معتبر قانونی را کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم با اشاره به اینکه ارزش کالای قاچاق کشف شده بیش از  ۹ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و تعداد ۶ نفر متهم دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم
  • وضع پدافند غیرعامل تأسیسات ذخیره‌سازی گاز سراجه بررسی شد
  • ۴۱۳ هزار تن کالاهای اساسی به مازندران وارد شد
  • افزایش ۱۷ درصدی درآمدگمرکات مازندران از تجارت خارجی
  • راه‌های تشخیص کالای تقلبی از اصلی در بازار لوازم یدکی خودرو | علامت استاندارد تقلبی یا اصل؟
  • صادرات ۶ هزارتن کالای غیرنفتی در بندر جاسک
  • کارخانه های آرد مازندران نوسازی و بهسازی می شود
  • کوبا مشتری کشتی‌های ایرانی شد
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • ضرب‌الاجل منطقه آزاد قشم برای ثبت انبارهای کالا