Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال استقلال در دیداری از هفته هفدهم لیگ برتر مقابل ذوب آهن اصفهان به پیروزی رسید.

خبرگزاری میزان - بازیکنان تیم استقلال پس از پیروزی یک بر صفر مقابل ذوب آهن اصفهان و تثبیت صدرنشینی صحبت‌هایی انجام دادند که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

* ارسلان مطهری

*بازی خوبی بود و موفق شدیم به ۳ امتیاز بازی برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
هیچ کس نمی‌گوید که ماست ما ترش است، ما خوب بودیم و خدا را شکر ۳ امتیاز را گرفتیم.   *این صحبت از قلبم است، ناراحت هستم که کم بازی می‌کنم، اما از برد تیمم خوشحالم، زیرا هواداران خوشحال می‌شوند. صبر، آتش را گلستان می‌کند.

* امیرحسین حسین‌زاده

*خدا را شکر که بازی را بردیم و سه امتیاز را کسب کردیم. خوشحالم که شرایط تیم خوب است و در صدر جدول هستیم و دل هواداران را شاد می‌کنیم.   *نمی‌دانم چه کار باید کنیم؟ بیشترین گل زده، کمترین گل خورده و بهترین تفاضل گل را داریم. نمی‌دانم چرا انتقاد می‌شود؟ درست است که در این بازی یک گل زدیم، اما چند موقعیت گل دیگر هم داشتیم که می‌توانستیم به گل‌های بعدی برسیم. بعضی مواقع موقعیت‌های گل کمتری داریم. مساله مهم این است که بازی‌ها را می‌بریم.   *نمی‌توانم قول قهرمانی بدهم، اما سعی می‌کنیم قهرمان شویم. هر بازی حکم فینال را دارد و می‌خواهیم تک تک بازی‌ها را ببریم.   * رضا آذری   *خیلی از تیم‌های بزرگ دنیا به همین سبک بازی می‌کنند. دنبال مالکیت توپ هستیم، اما در برخی بازی‌ها، تیم‌ها از جلو پرس می‌کنند، اما پلن‌های دیگری داریم. خدا را شکر هر بازی هم جواب می‌گیریم و بازی‌ها را می‌بریم.   *از بازیکنانی هستم که این مسائل و حضور کم و زیاد در ترکیب اصلا برایم مهم نیست. اولویت اول و آخر من تیم است و اگر فرصتی باشد، نهایت تلاش خود را می‌کنم. با شناختی که از فرهاد مجیدی دارم، اطمینان دارم به من هم نگاه می‌کند.   * روزبه چشمی   *خدا را شکر که توانستیم ۳ امتیاز را بگیریم. این برد را به هواداران تبریک می‌گویم.   *امیدوارم بتوانیم هفته به هفته پیشرفت کنیم و این روند را ادامه دهیم.   * مهدی مهدی‌پور   *امیدواریم در ادامه فصل هم موفق باشیم. ما امروز خسته بودیم و با توجه به ۱۲۰ دقیقه شدن دیدار با پیکان، این امر طبیعی بود و در ادامه نتایج بهتری می‌گیریم.   *برای ذوب آهن آرزوی موفقیت می‌کنم، زیرا جایگاه تیم اینجا نیست و آن‌ها لیاقت بیشتری دارند. ما بازی به بازی پیش می‌رویم و دنبال ۳ امتیاز هر بازی هستیم تا به چیزی که می‌خواهیم برسیم. بیشتر بخوانید: شروع طوفانی پرسپولیس در نیم فصل دوم/ گل‌محمدی دست پر به خانه بازگشت

انتهای پیام/

برچسب ها: لیگ برتر فوتبال پرسپولیس حامد پاکدل علی شجاعی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال لیگ برتر فوتبال پرسپولیس حامد پاکدل علی شجاعی خدا را شکر ۳ امتیاز بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۷۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گواردیولا: اتفاقی که برای لیورپول افتاد ممکن است برای ما هم رخ دهد

سرمربی سیتی تاکید کرد لیورپول با وجود دو شکست در ۳ بازی اخیرش از کورس قهرمانی خارج نشده است.

به گزارش ایسنا،  منچسترسیتی یک پیروزی بزرگ دیگر را در راه کسب چهارمین قهرمانی متوالی لیگ برتر به دست آورد و توانست ۴ بر صفر برایتون را شکست دهد.  

دو گل فودن در نیمه اول و گل های کوین دی بروینه و خولیان آلوارس باعث شد تا سیتی روند شکست ناپذیری خود در لیگ را به ۱۸ بازی افزایش دهد و فاصله را با آرسنال صدرنشین به یک امتیاز کاهش دهد(با یک بازی کمتر).

دی بروینه به اسکای اسپورت گفت: بدیهی است که هر بازی فشار زیادی دارد اما تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که سعی کنیم در دیدارهای باقی مانده مانند امروز عملکرد خوبی داشته باشیم. اگر هر پنج بازی را ببریم، سیتی دوباره قهرمان است. هیچ تیمی تا به حال چهار عنوان قهرمانی پیاپی را در تاریخ فوتبال انگلیس کسب نکرده است.

سیتی پنج بازی باقی مانده دارد- یک بازی بیشتر از آرسنال - و باید در دیدارهای خارج از خانه برابر ناتینگهام فارست، فولام و تاتنهام قرار گیرد و همچنین  مقابل ولورهمپتون و وستهم نیز در خانه دیدار دارد.  

تیم پپ گواردیولا بدون ارلینگ هالند مصدوم توانست در این دیدار این برد پرگل را به دست بیاورد.

پپ گواردیولا نیز بعد از این دیدار گفت: برایتون در این فصل بازیکنان زیادی را از دست داده است ولی با این حال این یک نتیجه خوب برای ما است. چهار گل زدیم و دروازه خودمان را نیز بسته نگه داشتیم. این مهمترین چیز است. پنج بازی باقی مانده است، می دانیم که بازیها خیلی فشرده پیش می‌روند. ما باید تک تک آن بازی ها را ببریم. با بردن هر بازی ما به قهرمانی نزدیک‌تر می‌شویم.

سرمربی منچسترسیتی معتقد است که لیورپول با وجود دو شکست در سه بازی اخیر، از رقابت برای قهرمانی در لیگ برتر خارج نیست. او در پایان صحبت هایش افزود: اتفاقی که برای لیورپول افتاد ممکن است برای آرسنال و ما نیز بیفتد. هنوز بازی های زیادی باقی مانده است.

به گزارش ایسنا، منچسترسیتی با ۷۶ امتیاز در رده دوم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد. سیتیزن ها با وجود یک بازی کمتر از آرسنال تنها یک امتیاز عقب هستند. لیورپول نیز ۷۴ امتیاز دارد و در رده سوم است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • ماموریت محرمانه یک پرسپولیسی برای شکست استقلال
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • خداداد: سرنوشت دست استقلال است
  • امشب بازیکنان تراکتور بهترین بودند
  • میهمان ویژه در عکس تیمی تراکتوری‌ها
  • شکست تیم ملی ایران برابر ازبکستان در نیمه اول
  • مدیرعامل مس رفسنجان: مشخص شد مشکل تیم بازیکنان نبودند/ با نویدکیا در فصل آینده به دنبال تیمی خوب هستیم
  • بسکتبال NBA | در لس آنجلس صدای جارو شنیده می شود
  • گواردیولا: اتفاقی که برای لیورپول افتاد ممکن است برای ما هم رخ دهد