Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی استانداری قم سیدمحمدتقی شاهچراغی استاندار قم در نهمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان قم که در سالن جلسات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد، طی سخنانی پیگیری برای تحقق مصوبات جلسات را امری ضروری دانست و گفت: دبیرخانه ی شورا باید فعال تر عمل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همراهی همه ی دستگاه های دولتی برای اجرای برنامه های آموزش و پرورش را خواستار شد و افزود: بایستی رسالت ادارات دولتی در راستای توسعه ی امر آموزش مشخص شود.

استاندار قم با بیان اینکه ۲۹ میلیارد تومان در سال جاری برای آموزش و پرورش استان تخصیص داده شده است ادامه داد: بایستی همه ی اعتبارات تخصیص یافته، برای اجرای طرح های عمرانی آموزش و پرورش استفاده شوند.

شاهچراغی همچنین با اشاره به مسائل فرهنگی و پرورشی در مدارس استان تصریح کرد: انجمن اولیا و مربیان نیز باید در راستای اعتلای فرهنگی و حل مشکلات مالی مدارس تقویت شود.

وی تشکیل کارگروهی برای بررسی و تامین نیازهای آموزش و پرورش در کمیسیون ماده ۵ به ریاست معاون عمرانی استاندار را نیز خواستار شد و تصریح کرد: از هر گونه حمایتی برای توسعه ی فضاهای آموزشی دریغ نمی کنیم.

انتهای پیام/78023

منبع: فارس

کلیدواژه: استاندار قم شاهچراغی شورای آموزش و پرورش آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۷۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به پروژه آب داجیوند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام از تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به پروژه آب داجیوند خبر داد و گفت: آبرسانی ۱۴ روستای باقیمانده باید هر چه سریع‌تر آبرسانی شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، سعید هژبری امروز-امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت‌_ در نشست با فرماندار هلیلان، شهردار و اعضای شورای شهر توحید و کهره و مدیر امور شهری استانداری با اشاره به اینکه هفته آینده کمیته فنی طرح جامع هلیلان برگزار می‌شود، اظهار کرد: این طرح در کارگروه برنامه‌ریزی استان به تصویب خواهد رسید.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان ارشد استان نگاهی ویژه به توسعه همه‌جانبه شهرستان هلیلان و تقویت زیرساخت‌های شهری آن دارند، افزود: در بودجه اربعین، با اختصاص ماشین‌آلات و سهمیه قیر کمک‌های خوبی به شهر هلیلان شده است.

معاون عمرانی استاندار ایلام با اشاره به اینکه نحوه مدیریت سهمیه قیر یکی از ملاک‌های ارزیابی شهرداران استان است، گفت: در صورت توجیه فنی و اقتصادی، آماده ارائه تسهیلات و حمایت جهت راه‌اندازی کارخانه آسفالت و سنگ‌شکن در هلیلان هستیم.

هژبری از تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به پروژه آب داجیوند خبر داد و گفت: آبرسانی ۱۴ روستای باقیمانده باید هر چه سریع‌تر آبرسانی شوند.

کد خبر 751237

دیگر خبرها

  • تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به پروژه آب داجیوند
  • ۱۷۳۴ کلاس درس در آذربایجان‌غربی در حال احداث است
  • استاندار زنجان: به آموزش و پرورش بی‌توجه بود‌ه‌ایم
  • ۴۰ هزار میلیارد تومان به بدنه آموزش و پرورش اعتبار تزریق شده است
  • باید عدالت آموزشی در استان زنجان برقرار شود
  • ۲۰۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن برای عمران خواف تخصیص یافت
  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهسازی دشتستان
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • موانع آبگیری سد قشلاق صحنه
  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود