Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - ائتلاف متجاوز سعودی تحت رهبری عربستان از غیرنظامیان در وزارتخانه‌های صنعا، پایتخت یمن خواست که این مکان‌ها را تخلیه کنند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، ائتلاف متجاوز سعودی شامگاه دیشب (یکشنبه) اعلام کرد: «از غیرنظامیان وزارتخانه‌های یمن در صنعا می‌خواهیم که فوراً محل را تخلیه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» و مدعی شد انصارالله از مقر و وزارتخانه‌های دولت یمن برای آغاز عملیات خصمانه استفاده می‌کنند.

ائتلاف متجاوز به یمن مدعی شد «حوثی‌ها (انصارالله) از این مقر‌ها برای «راه‌اندازی عملیات خصمانه» استفاده می‌کنند» و تهدید کرد که سایت مرتبط با حمله اخیر به فرودگاه بین‌المللی أبها، از بین خواهد رفت.

پیش از این یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت که این گروه با استفاده از پهپاد قاصف ۲ به یک هدف نظامی در فرودگاه بین‌المللی أبها عربستان حمله کرده است.

در حال تکمیل ...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ائتلاف سعودی تحولات یمن انصارالله یمن عربستان سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۸۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلیمانی می‌خواست گل صعود بزند

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا سلیمانی، مهاجم سابق سایپا که این بار در مقابل تیم پیشین خود قرار گرفته بود، در ترکیب اصلی تیم مهدی تارتار بازی کرد و تلاش زیادی هم برای گلزنی انجام داد.

سلیمانی که این فصل7  گل به ثمر رسانده و با شش گل برترین گلزن نیم فصل دوم لیگ برتر نیز محسوب می‌شود، در دقیقه 84 روی ارسال رضا جعفری با ضربه سر دروازه حریف را تهدید کرد اما موقعیت او تبدیل به گل نشد.

نکته جالب اینکه در این بازی ملوان صاحب یک ضربه پنالتی هم شد اما برخلاف بازیهای قبلی سلیمانی پشت توپ قرار نگرفت اما باوجود عدم گلزنی در این بازی، مهاجم محبوب مهدی تارتار، نمایش خوب و موثری را ارائه کرد.

او حالا خود را آماده شش بازی پایانی لیگ برتر می‌کند که شاید سبب شود تا او برای اولین بار با گل زده دو رقمی فصل را به پایان برساند.

دیگر خبرها

  • اجتناب از اقدامات جزیره‌ای در زیرمجموعه‌های وزارتخانه راه
  • ببینید | دلم می‌خواست شاه ایران شوم
  • سلیمانی می‌خواست گل صعود بزند
  • فیلم/ انتقاد روح‌الامینی از نحوه انتخاب کاندیدای شورای ائتلاف شهر ری
  • هشدار صنعا به آمریکا درباره هرگونه حماقت علیه یمن
  • هشدار صنعا نسبت به طرح و نقشه‌های واشنگتن علیه یمن
  • تغییرات نیم‌فصل مس را نجات داد/ شاکله اصلی تیم برای فصل آینده حفظ می‌شود
  • دولت صنعا از سرگیری مذاکرات با عربستان را تکذیب کرد
  • سخنگوی وزارت خارجه آمریکا استعفا کرد
  • سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ غزه از سمت خود استعفا کرد