Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار نیوکاسل و استون ویلا در هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس 2021/22 با برتری 1-0 نیوکاسل خاتمه یافت. تک گل نیوکاسل را تریپیر در دقیقه 35 به ثمر رساند.

نیوکاسل چهارمین برد این فصل خود در لیگ برتر را جشن گرفت و روند شکست ناپذیری آنها به 5 هفته رسید. نیوکاسل برای اولین بار در فصل جاری لیگ برتر موفق به کسب 3 پیروزی پیاپی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای اولین بار از نوامبر 2018 و دوران رافا بنیتس در نیوکاسل است که این تیم به 3 برد پیاپی در لیگ برتر می رسد. فاصله تیم ادی هاو با منطقه سقوط به 4 امتیاز افزایش یافت. نیوکاسل در پنجره نقل و انتقالاتی زمستان تحت حمایت مالکان سعودی خود بسیار فعال ظاهر شد و حالا آنها فاصله زیادی تا بقا در لیگ برتر ندارند.

گفتنی است تریپیر در 107 بازی برای تاتنهام در لیگ برتر فقط 2 گل زده بود اما در تنها 4 بازی برای نیوکاسل موفق به ثبت 2 گل در لیگ برتر شده است.

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس رامین رضاییان قید 250 هزار دلار را زد محمد نوری: پرسپولیس، رونالدو و مسی را هم بیاورد به استقلال نمی رسد سه تلاش ناموفق رئال مادرید برای جذب پوچتینو در 5 سال اخیر کشته شدن هوادار پالمیراس بعد از شکست در فینال جام باشگاه های جهان 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۸۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ اسپورتینگ لیسبون قهرمان لیگ پرتغال در فصل ۲۰۲۳/۲۴ شد

اسپورتینگ لیسبون در فاصله دو هفته مانده تا پایان فصل، قهرمانی خود در لیگ پرتغال را مسجل کرد

طرفداری | با توجه به شکست ۲-۰ بنفیکا برابر فامالیکائو، قهرمانی اسپورتینگ لیسبون در فصل ۲۰۲۳/۲۴ لیگ پرتغال در فاصله دو هفته مانده تا پایان رقابت‌ها، مسجل شد. این بیست و چهارمین قهرمانی سبز و سفید پوشان در سطح اول فوتبال پرتغال به حساب می‌آید. 

شاگردان روبن آموریم با ۹۲ گل زده، بهترین خط حمله رقابت‌ها را در اختیار دارند و تفاضل آن‌ها نیز از سایر تیم‌ها بهتر است (۶۳+).

جدول لیگ ۱۸ تیمی پرتغال جدول لیگ پرتغال اسپورتینگ لیسبون

 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • مارکا: گل زاهدی شایسته بردن جایزه فیفا پوشکاش است
  • قول می دهم این پرسپولیس قهرمان می شود/ این استقلال شکل قهرمانی نیست
  • پیکرهای یافته‌شده در گورهای جمعی غزه آثار شکنجه داشتند
  • رسمی؛ اسپورتینگ لیسبون قهرمان لیگ پرتغال در فصل ۲۰۲۳/۲۴ شد
  • اعلام ویژه برنامه‌های دهه کرامت در سومین حرم اهل‌ بیت(ع)
  • طبیعت یک گام به فینال نزدیک تر شد
  • سومین صعودکننده به لیگ برتر انگلیس 25-2024 چه تیمی خواهد بود؟
  • تصاویر نجومی شانزدهم اردیبهشت (۵ مه)
  • بردهای پیاپی نوشاد در مسابقات تنیس روی میز گرند اسمش عربستان
  • استمرار بردهای پیاپی نوشاد در مسابقات تنیس روی میز گرند اسمش عربس