Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از حضور در جشنواره بوسان و فیلادلفیا، اینبار «در نبود کارگردان» به سانتا باربارا رسید.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، اولین ساخته بلند آروند دشت آرای با نام «در نبود کارگردان» به تهیه‌کنندگی حسین اکبری و نوشته نغمه ثمینی به عنوان نماینده سینمای ایران در بخش رقابتی خاورمیانه فستیوال جهانی «سانتا باربارا» با دیگر آثار حاضر در این جشنواره به رقابت می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جشنواره فیلم سانتا باربارا Santa Barbaraدر سال 1986 آغاز به کار کرد. محله سانتا باربارا در ایالت کالیفرنیای آمریکا هر ساله میزبان برگزاری این جشنواره بین المللی را بر عهده دارد. در این جشنواره فیلم هایی با ژانرهای تخیلی، مستند و انیمیشن به رقابت گذاشته می شوند. هدف از این رقابت به نمایش گذاشتن استعدادهای هنری فیلمسازان خلاق در مقیاس جهانی و پرورش آنها در ژانرهای متفاوت است.

در خلاصه داستان «در نبود کارگردان» آمده است: درباره کارگردان تئاتری است که سعی دارد تا با تماس‌های ویدیویی تمرین یک نمایش را شکل دهد. این فیلم به صورت تک پلان فیلمبرداری شده است.

مارین ون هولک، آروند دشت آرای، آزاده میرزایی، طاهره هزاوه، دیبا خاتمی، میثم میرزایی، میثم نوروزی، ساناز باقری، رومینا دواچی، امین یزدانی نژاد، نرگس سعیدی نژاد، کیوان جدیری در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

سی و هفتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم سانتا باربارا از 2 تا 12 مارس (11 تا 21 اسفند 1400)  در ایالت کالیفرنیای امریکا برگزار می‌شود.

انتهای پیام //

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرهنگ و هنر سینمای ایران خاورمیانه رقابت جشنواره بین المللی جشنواره فیلم انیمیشن جشنواره بین المللی فیلم انیمیشن جشنواره بین المللی جشنواره بین المللی فیلم رقابت فرهنگ و هنر سانتا باربارا در نبود کارگردان سانتا باربارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۸۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هانیه رستمیان به فینال جام جهانی رسید

بانوی تیرانداز ایران به دیدار فینال رقابت های جام جهانی رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در رقابت‌های جام جهانی تیراندازی، هانیه رستمیان راهی فینال تپانچه ۲۵ متر شد.

در پنجمین روز از رقابت‌های جام‌جهانی تیراندازی در باکو جمهوری آذربایجان، بانوان کشورمان در تپانچه ۲۵ متر در خط آتش ایستادند. در پایان دور مقدماتی و مجموع امتیازات بخش دقت و سرعت، هانیه رستمیان با ۵۸۶ امتیاز در رده پنجم ایستاد و راهی فینال شد. گلنوش سبقت‌الهی دیگر نماینده کشورمان نیز امتیاز ۵۶۷ را ثبت کرد.

منبع: برنا

کد خبر 751029

دیگر خبرها

  • «سامپو» فینالیست جشنواره اسپانیا‎یی شد/ «آمرغ» به کانادا می‌رود
  • هانیه رستمیان به فینال جام جهانی رسید
  • میزبانی سلماس از جشنواره بین المللی شعر رضوی ترکی
  • نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد
  • میزبانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی به زنجان رسید
  • راهیابی ۴ فیلم ایرانی به جشنواره مستقل کالیفرنیا
  • «له له» جایزه جشنواره هیوستون را گرفت
  • خواهر و برادر کبودراهنگی برگزیده لکوکاپ ایران
  • پایان رقابت طرح‌ها در ره‌آورد فناورانه حمل‌ونقل شهری اصفهان
  • تماشای یک منظومه عاشقانه و انسانی در تهران/ چرا کارگردان شدم؟