Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سناتور گراهام در مصاحبه با شبکه ای بی سی نیوز در مورد حمایت خود از ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ گفت: ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا اگر به عقب نگاه کند زمان سخت‌تری برای انتخاب شدن در انتخابات آتی خواهد داشت.

گراهام در ادامه مدعی شد: ترامپ مهمترین جمهوری خواه در حزب جمهوری خواه امروز است و او شانس زیادی دارد که دوباره در سال ۲۰۲۴ رئیس جمهور آمریکا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ این روزها در حال مقایسه کارهایی که وی در زمان ریاست جمهوری انجام داد با آنچه اکنون در حال وقوع است می‌باشد و درصدد رفع آشفتگی‌ها است.

سناتور جمهوریخواه ایالت کارولینای جنوبی همچنین متذکر شد که اگر ترامپ بخواهد به کنکاش حوادث قبل (انتخابات ۲۰۲۰ ) بپردازد شانس پیروزی در انتخابات آتی را از دست خواهد داد.

ترامپ که هنوز به صورت رسمی اعلام نکرده که در انتخابات سال ۲۰۲۴ شرکت خواهد کرد یا خیر؟ اما در موارد متعددی علناً این احتمال را مطرح کرده است.

وی در مصاحبه با فاکس نیوز گفت که تصمیم خود را در مورد پیشنهاد احتمالی آینده گرفته است، اما فاش نکرد که به کدام سمت متمایل شده است.

ترامپ بارها ادعا کرد که در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ ایالات متحده پیروز شده‌ است. وی علی‌رغم وجود شواهد قابل توجه برخلاف آن، ادعاهای زیادی دربارهٔ تقلب گسترده ناشی از رای‌گیری پستی را مطرح کرد.

برچسب‌ها انتخابات ۲۰۲۰ دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۲۰۲۰ دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا انتخابات ۲۰۲۰ دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۸۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام مجدد آمادگی راه‌آهن جهت حمل بار ترانزیتی افغانستان به ترکیه

شرکت راه‌آهن اعلام کرد: با توجه به رویکرد توسعه‌ای در حوزه کریدورهای بین‌المللی ریلی، از روز دوشنبه (سوم اردیبهشت ماه) آمادگی خود را جهت اعزام ۱۰ واگن موجود در مرز شمتیغ به ترکیه اعلام کرده است.

به گزارش ایسنا، شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «علی‌رغم طی نشدن روال قانونی و عدم اخذ مجوز از سوی کنسرسیوم ریلی افغانستان، با توجه به رویکرد توسعه‌ای راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در حوزه کریدورهای بین‌المللی ریلی، راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران از روز دوشنبه سوم اردیبهشت ماه آمادگی خود را جهت اعزام ۱۰ واگن موجود در مرز شمتیغ به ترکیه اعلام کرده است.

متاسفانه پس از گذشت هفت روز کنسرسیوم مذکور هنوز مجوز  گمرک را برای ترانزیت واگن‌های مذکور اخذ نکرده است. راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران بار دیگر آمادگی خود را جهت حمل این واگن‌ها پس از وصول تاییدیه گمرک اعلام می‌کند.»

بیشتر بخوانید اولین قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه از ایران عبور می‌کند راه‌آهن، لکوموتیو کنسرسیوم را توقیف کرده است

این در حالی است که جواد طاهرافشار -معاون کنسرسیوم توسعه ریلی افغانستان- درباره این اطلاعیه به ایسنا اظهار کرد: اقدامات گمرکی از ابتدا انجام شده بود و این کالا مشکل گمرکی و مرزبانی ندارد. مدارک و اسناد این مکاتبات هم موجود است.

وی در پاسخ به اینکه در صورت رفع مشکلات و انجام شدن تشریفات گمرکی، چرا همچنان بار متوقف است، گفت: تا زمانی که به ما اجازه ندهند لکوموتیومان به واگن متصل شود، یعنی مشکل هنوز حل نشده است. 

طاهرافشار درباره مدارکی در دست کنسرسیوم است، بیان کرد: ما قبل از اینکه مستندات را به رسانه‌ها بدهیم، اسناد را با پیوست نامه‌هایمان به مسئولان مربوطه یعنی وزیر راه و شهرسازی و نماینده ویژه رئیس‌جمهور در افغانستان ارسال کردیم. روال کار این است که ابتدا اسناد را به مسئولان ارائه دهیم و اگر هیچ‌کس صدایمان را نشنید، آن را رسانه‌ای کنیم. تا کنون هم به مسئولان صحبت کردیم و آنها گفتند کمی صبور باشید.

به گزارش ایسنا، در روزهای گذشته اخباری مبنی بر ورود و توقف اولین قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه به خاک ایران منتشر شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ادعاهای تازه دونالد ترامپ درباره ایران و احتمال جنگ با اسرائیل
  • اعلام مجدد آمادگی راه‌آهن جهت حمل بار ترانزیتی افغانستان به ترکیه
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • اعلام آمادگی مجدد راه آهن جهت حمل بار ترانزیتی افغانستان به ترکیه
  • سال ۲۰۲۴ هر لحظه دیوانه‌تر می‌شود!
  • لیندسی گراهام خواستار توافق عربستان و اسرائیل شد
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • نیمه شانس سیتی: دو گل صد در صد از دست رفت!‏