Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام سازمان تعاون روستایی گفت: میوه‌های تنظیم بازار شب عید اعم از پرتقال و سیب را در پلتفرم توزیع هوشمند قرار می‌دهیم که ۱۵ الی ۲۰ درصد ارزان‌تر از قیمت بازار است ودر تلاش هستیم که کیوی را نیز به این سامانه اضافه کنیم. علی شاه‌میری در گفت‌وگو با میزان، در خصوص عرضه کالا‌های اساسی تنظیم بازاری در سامانه هوشمند بازرگام، گفت: هیچ محدودیتی در اضافه کردن پلتفرم جدید به توزیع هوشمند کالا‌های اساسی نداریم در حال حاضر با چند پلتفرم دیگر در خصوص توزیع هوشمند مذاکره کرده‌ایم که قرار است به زودی اضافه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: توزیع هوشمند کالای تنظیم بازاری را با توزیع مرغ، تخم‌مرغ، روغن، شکر و برنج خارجی شروع کردیم و توانستیم قیمت این اقلام را در بازار کنترل و یا حتی کاهش دهیم.
قائم مقام سازمان تعاون روستایی بیان کرد: به سبد توزیع هوشمند کالای اساسی برنج ایرانی، گوشت گوسفندی و گوشت گوساله منجمد را اضافه کرده‌ایم به طوری که گوشت گوساله را به قیمت ۹۹ هزار و ۸۰۰ تومان و گوشت گوسفندی را به قیمت ۱۰۵ هزار تومان با بهترین کیفیت در اختیار مصرف‌کنندگان قرار داده‌ایم.
شاه میری اظهار کرد: در سامانه بازرگام برنج شیرودی به قیمت ۴۲ هزار تومان است و از فردا برنج فجر به قیمت ۳۶ هزار تومان و برنج هاشمی به قیمت ۵۶ هزار تومان در سامانه قرار می‌گیرد.
وی خاطر نشان کرد: به زودی خرما را به توزیع هوشمند اقلام تنظیم بازاری اضافه می‌کنیم تا از قیمت بی‌رویه خرما در بازار جلوگیری کنیم.   قائم مقام سازمان تعاون روستایی عنوان کرد: میوه‌های تنظیم بازار شب عید اعم از پرتقال و سیب را در پلتفرم توزیع هوشمند قرار می‌دهیم که ۱۵ الی ۲۰ درصد ارزان‌تر از قیمت بازار است ودر تلاش هستیم که کیوی را نیز به این سامانه اضافه کنیم.
شاه میری گفت: محصولات از کیفیت مطلوب برخورداند و پلتفرم‌ عرضه کالای اساسی فقط توزیع‌کننده است به طوری که تمامی محصولات گوشت، مرغ و تخم‌مرغ از امور پشتیبانی دام به پلتفرم‌ تحویل داده می‌شود و اگر مشکلی گزارش شود هزینه خریدار به حسابش عودت داده می‌شود و مجدداً کالای انتخابی ارسال می‌شود.     بیشتر بخوانید: توزیع گوشت قرمز گرم در میادین میوه و تره بار از امروز/سیب زمینی ۸ هزار تومانی در سامانه بازرگام عرضه می‌شود

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی توزیع هوشمند کالای اساسی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی توزیع هوشمند کالای اساسی تنظیم بازاری توزیع هوشمند تنظیم بازار هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۹۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار میوه‌های نوبرانه تا پایان اردیبهشت به ثبات می‌رسد

اکبر یاوری در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: با توجه به افزایش دما و رسیدن محصول به انبوه، قیمت میوه های نوبرانه طی یک ماه اخیر ۶۰ درصد کاهش یافته است.

او قیمت هرکیلو گوجه سبز را ۱۰۰ تا ۳۵۰ هزارتومان، توت فرنگی ۷۰ تا ۱۲۰ هزارتومان، ملون ۸ تا ۱۲ هزارتومان، جانا ۱۰ تا ۱۵ هزارتومان، طالبی ۱۰ تا ۱۴ هزارتومان و چغاله بادام ۸۰ تا ۱۵۰ را هزارتومان اعلام کرد و افزود: برمبنای فاکتور رسمی حداکثر با احتساب ۳۵ درصد سود در خرده فروشی ها باید عرضه شود.

یاوری ادامه داد: قیمت گوجه سبز در ابتدای فصل یک‌میلیون تومان بود که با افزایش عرضه روند کاهشی به خود گرفته است و پیش بینی می شود که با افزایش عرضه تا پایان اردیبهشت، بازار به ثبات برسد.

رئیس اتحادیه بارفروشان از توزیع روزانه ۱۵۰ تن گوجه سبز، ۲۰۰تن توت فرنگی، ۳۰۰ تن طالبی و جانا و ۴۰۰ تا ۵۰۰ تن هندوانه در میدان مرکزی خبر داد.

او گفت: قیمت صیفی جات نظیر هندوانه، ملون و جانا توجیه اقتصادی برای کشاورز ندارد چراکه کمتر از ۱۰ هزارتومان از تولیدکننده خریداری می شود که جوابگوی هزینه های تولید نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت +جدول
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • بازار میوه‌های نوبرانه تا پایان اردیبهشت به ثبات می‌رسد
  • قیمت جدید گوشت و مرغ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کالا‌های وارداتی که دلارشان ارزان ماند؛ اما تورمشان قد کشید
  • کالا‌های وارداتی که دلارشان ارزان ماند؛ اما تورمشان قد کشید/ رانت ارزی به سود مردم یا وارداتچی ها؟
  • ۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • پهپاد ارزان قیمت راهی بازار مصرف می شود