Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز سواحل خزر، اردبیل و خراسان شمالی ۶ تا ۸ درجه کاهش دما خواهند داشت و آسمان تهران نیمه ابری، گاهی با غبار محلی پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سازمان هواشناسی درباره آخرین وضعیت جوی کشور اعلام کرد: امروز در بخش‌هایی از جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان بارش پراکنده داریم و سامانه بارشی به تدریج از جنوب‌شرق خارج شده و سواحل خزر، اردبیل و خراسان شمالی ۶ تا ۸ درجه کاهش دما خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



برای امروز در سواحل خزر بارش باران و در بخش‌هایی از آذربایجان شرقی، اردبیل و خراسان شمالی بارش پراکنده برف و باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

از فردا سه‌شنبه ۲۶ بهمن با گذر متناوب امواج تراز میانی جو در سواحل غربی خزر و بخش‌هایی از شمال‌غرب کشور بارش برف و باران داریم و این شرایط جوی روز چهارشنبه ۲۷ بهمن در نوار شمالی کشور و ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز پیش‌بینی می‌شود.

فردا در نوار شرقی کشور وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود و در مناطق مستعد، خیزش گرد و  خاک دور از انتظار نیست.

آسمان تهران نیمه ابری، گاهی با غبار محلی پیش‌بینی می‌شود. بیشینه و کمینه دما فردا در تهران ۱۱ و ۲ درجه خواهد بود.

امروز اهواز و بندرعباس با بیشینه دمای ۲۴ درجه بالای صفر گرمترین مراکز استان و یاسوج با کمینه دمای ۶ درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود و در ۱۷ مرکز استان کمینه دما صفر و زیر صفر درجه است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: پیش بینی می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۹۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان کرمان دوباره آبی شد

 

 

مریم سلاجقه با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان کمی ابری تا ابریست، گفت: برای امروز و فردا جوی نسبتا آرام و پایداردر سطح استان پیش بینی می شود.
 
وی افزود:برای روز سه شنبه وزش باد نسبتا شدیددر برخی مناطق استان داریم و بارش های ضعیف در ارتفاعات شمال و شمال غرب استان دور از انتظار نیست.

سلاجقه تصریح کرد:طی ۲۴ ساعت گذشته میانده جیرفت و فیض آباد با ۲ میلیمتر بیشترین میزان  بارندگی را  داشته اند. 

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی  استان کرمان  تصریح کرد:فهرج  در ۲۴  ساعت گذشته با دمای ۳۷  درجه سانتیگراد، گرم‌ترین  و لاله زار با دمای صفر درجه سانتیگراد  خنک ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده اند.
 

 سلاجقه حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۱۱ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۲۴ درجه سانتیگراد می‌رسد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • تداوم بارش‌ها و کاهش دما در نقاط مختلف کشور
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت
  • وزش باد شدید همراه با افزایش ابر در برخی نقاط استان قم
  • آسمان کرمان دوباره آبی شد
  • آسمان چهارمحال و بختیاری صاف تا کمی ابری
  • زور آزمایی اف ۱۶ آمریکا با سوخو ۳۵ روسیه + فیلم | روسیه سواحل غربی آمریکا را تهدید کرد؟ | این غول‌های جنگی را در آسمان دریای برینگ ببینید
  • هشدار وزش باد شدید در تهران
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز جمعه ۱۵ اردیبهشت
  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۶ روز آینده