Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو تیم ملی کشتی فرنگی در جهانی اسلو تاکید می‌کند که بااینکه قرعه‌اش در جهانی خوب بوده، اما هنوز هم نفهمیده که چرا در نروژ باخته و کارش بدون مدال تمام شده است. - اخبار ورزشی -

رامین طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم با اشاره به حضورش در جام تختی اظهار داشت: باید حتما در جام تختی کشتی بگیرم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خداراشکر وضعیتم حالا خوب است. بعد از جهانی دچار بیماری شدم و به دلیل ضعف بدنی، دچار عفونت شدم. حدودا 40-50 روز درگیر بیماری بودم و نتوانستم تمرین کنم.

وی با تاکید بر اینکه حالا تمریناتش را به صورت منظم انجام می‌دهد، ادامه داد: بعد از بیماری، تمرینم را به صورت سبک شروع کردم ولی اخیرا تمریناتم جدی‌تر و منظم‌تر از قبل شده و زیر نظر لقمان رضایی خودم را برای شرکت در جام تختی آماده می‌کنم. این مربی هم خیلی زحمت کشید که بتوانم دوباره به تمرین برگردم و خداراشکر حالا کارم دارد خوب پیش می‌رود.

طاهری که بعد از شکست در مسابقات جهانی در این مورد صحبتی انجام نداده بود، در این خصوص گفت: حقیقتا بدنم نکشید. همه بچه‌ها سرحال بودند ولی من انگار هیچ تمرینی نکرده بودم. همان کشتی اول با بدبختی حریف مولداوری را بردم. بدنم ضعیف شده بود، شاید به خاطر بیماری بود. من آخرش هم نفهمیدم چرا باختم. می‌توانستم راحت بالا بیایم چون قرعه‌ام خوب بود ولی بدنم نکشید.

این کشتی‌گیر 26 ساله خوزستانی با اشاره به اینکه همه مدعیان 87 کیلو باید در جام تختی کشتی بگیرند، تصریح کرد: همه 87 کیلوها اینجا هستند، باید حتما کشتی خوبی بگیرم. انگیزه‌ام خوب است و به نسبت روزهایی که بعد از جهانی گذراندم، حالا وضعیت بهتری دارم. تا الان باید مدال جهانی‌ام را گرفته بودم، حالا باید برای رسیدن به این مهم تلاش کنم.

تعیین پست رئیس کمیسیون داوران فدراسیون کشتی ایران در جلسه آنلاین UWWعبدولی: گندم می‌کارم و نمی‌خواهم به کشتی برگردممصلایی‌پور: در فنون پیچیده دعا می‌کنم مربی درخواست چلنج بدهد/ به داوری کشتی‌مان نمره 90 می‌دهم



انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی ایران کشتی کشتی ایران جام تختی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۹۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟

رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی به دلیل اشتباهات در جریان قضاوت در رقابت های کسب سهمیه المپیک، از سوی اتحادیه جهانی تعلیق شده است.

به گزارش ایسنا، اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی ایران و عضو کمیسیون داوران اتحادیه جهانی را از المپیک‌ پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور به دلیل قضاوت اشتباه در جریان مبارزه کشتی گیران چین و قزاقستان در وزن ۶۵ کیلوگرم مسابقات گزینشی المپیک در قاره آسیا که با اعتراض شدید قزاق ها نسبت به عملکرد مصلایی پور همراه بوده است،‌ از سوی اتحادیه جهانی کشتی تعلیق شد.

اتحادیه جهانی کشتی به دلیل اثبات اشتباهات مصلایی‌پور، ضمن‌تعلیق این داور،‌ او را از المپیک پاریس کنار گذاشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شمسایی: این قهرمانی فقط برای مردم است
  • واکنش کاربران شبکه های اجتماعی به ابراز ندامت اشکان خطیبی | کاش شرایطی فراهم شود تا ...
  • ارتباط بیماری‌های کارگران با تغییرات آب و هوایی
  • سلامت کارگران تحت تاثیر بیماری‌های مرتبط با تغییرات آب و هوایی
  • حالا آرون بروکس، تیلور جوان آمریکایی‌هاست؛ نه بزرگش کنیم نه دست کمش بگیریم
  • تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم
  • درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • اصفهانی‌ها یک روز جهانی را به نام خود ثبت کردند؛ روز جهانی گز
  • خوزستان عاری از بیماری مالاریا