Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرداری شاهین شهر برای ارج نهادن به مقام والای شهدا و زنده نگه داشتن یاد و نام آنها پلاک منزل خانواده های معظم شهدا را مزین به تصاویر شهدا کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ شهرداری شاهین شهر در اقدامی تحسین برانگیز به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پلاک منزل شهدا را مزین به تصاویر شهدا کرد، سعید ابریشمی راد هدف از این اقدام را زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا دانست و اظهار کرد: در هر برهه ای از تاریخ زنان و مردان هر سرزمینی بواسطه کارهای ویژه ای که انجام می دهند به عنوان قهرمان شناخته می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* قهرمانان اصلی تاریخ سرزمین ما شهدا هستند

شهردار شاهین شهر با تاکید بر اینکه شهدا اصلی ترین قهرمانان این برهه از تاریخ سرزمین ما هستند خاطرنشان کرد: امروز در این شرایطی که مظاهر دنیوی بسیار پررنگ شده و انسانها برای دست یافتن به مواهب بیشتر از این دنیای مادی به هر کاری دست می زنند، قهرمانان واقعی این سرزمین شهدا هستند کسانی که ارزشمندترین دارایی خود که جان عزیز است را برای به تصویر کشیدن زیباترین مرحله از ایثار، نثار امنیت، آرامش و اقتدار کشورشان می کنند به واقع اصلی ترین قهرمانان این برهه از تاریخ سرزمین ما هستند.

وی افزود: شهرداری شاهین شهر برای ارج نهادن به مقام والای شهدا و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در نظر دارد پلاک منازل تمام شهدایی که خانواده های معظم آنان ساکن شاهین شهر هستند را مزین به تصویر شهدا کنند که نخستین مرحله این طرح در این ایام الله مبارک دهه فجر اجرا شد و تعدادی از این پلاک ها درب منازل این عزیزان نصب شد تا برای همه ما تجدید خاطره و یادآور این اتفاق بزرگ و احترام به این قهرمانان واقعی سرزمین باشد.

* نصب پلاک شهدا، یاد و نام شهدا را در کوچه و خیابان های شهر زنده نگه می دارد.

بهرام عمویی رئیس شورای اسلامی شهر از اقدام خوب و پسندیده شهرداری شاهین شهر در نصب پلاک های مزین به تصاویر شهدا به درب منازل شهدایی که خانواده معظم آنها ساکن شاهین شهر و ابدان مطهرشان در گلستان شهدای این شهر مدفون هستند، قدردانی کرد و گفت: نصب پلاک های مزین به تصاویر مبارک شهیدان والا مقام یاد و نام مبارک آنها را در کوچه و خیابان های شهرمان زنده نگه می دارد.

* اجرای مرحله نخست با نصب حدود 40 پلاک مزین به تصاویر مبارک شهدا 

عباس طاهریان رئیس بنیاد شهید و ایثارگران شهرستان شاهین شهر و میمه با تبریک گرامیداشت چهل و سومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از اجرای طرح پلاک منازل شهدا توسط شهرداری شاهین شهر قدردانی کرد و گفت: این طرح در چند مرحله اجرا می شود و تمثال مبارک شهدا در پلاک منزل خانواده های معظم شهدا نصب خواهد شد که در مرحله نخست اجرای این حدود 40 پلاک مزین به تصاویر شهدا به درب منازل نصب شد.

وی افزود: برنامه دیدار از خانواده های معظم شهدا یکی از برنامه های مسئولان شهرستان است که مسئولان شهرستان برای ارج نهادن به مقام شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا همواره نسبت به آن اهتمام ویژه دارند در این دیدارها ضمن بهره مندی از خاطرات خانواده های معظم شهدا، حتی الامکان به درددل ها مشکلات و کاستی ها نیز رسیدگی می شود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: خانواده های معظم شهدا مزین به تصاویر شهدا شهرداری شاهین شهر یاد و نام زنده نگه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۹۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام کاظم شکری با اشاره به اهمیت حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین گفت: اقدام نمادین نصب پرچم بر سر درب مساجد استان البرز با محوریت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز همزمان با آغاز دهه کرامت انجام می‌شود که این امر گامی در مسیر تحقق بیانیه دوم انقلاب است.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با اشاره به ضرورت شبکه سازی و جریان سازی نهضت مقاومت اسلامی در جامعه مطرح کرد: امروز در شرایط خاص زمانی و تاریخی قرار داریم چرا که آزادی قدس شریف و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی از نشانه‌های ظهور و فرج حضرت مهدی (عج) است.

وی عنوان کرد: در این پیچ تاریخی انقلاب جایگاه ویژه ای دارد آنچنان که در جریان عملیات وعده صادق این مهم به جهانیان نشان داده شد. تقویت باورهای ایمانی و الهی از مهمترین ارکان فعالان مسجدی و قدس قبله گاه نخستین مسلمانان بوده و امروز یکی از رسالت‌های هر مسلمان آزاده خواه حمایت از مردم فلسطین و نابودی اسرائیل است.

حجت الاسلام شکری حضور نیروهای فعال کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را در عرصه جهاد تبیین مهم خواند و بیان کرد: فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد همواره در صفوف اول برنامه‌های فرهنگی هنری هستند و این بار نیز با حضور آگاهانه خود از ارزش‌های انقلاب و اسلام دفاع می‌کنند.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: آزادی قدس شریف و فلسطین، آرمان و هدف انقلاب اسلامی است و همواره ایران اسلامی نسبت به این مهم توجه ویژه داشته و دارد و در این مسیر انتظار می‌رود تمامی عناصر و برنامه‌های فرهنگی با محوریت مسجد پیشران جریان ظهور باشد.

کد خبر 6088635

دیگر خبرها

  • دیداری از جنس تکریم خانواده شهدا
  • نمایشگاه شهدا سمنان برای بازدید رهبر معظم انقلاب آماده می‌شود
  • دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به مناسبت هفته کار و کارگر
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد +عکس
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد
  • خانواده‌های شهدا سنگربان انقلاب هستند
  • عزت نظام اسلامی مدیون ایثارگری‌های شهدا وخانواده‌های معظم آنان
  • دیدار با والدین شهید قربان پیری در نقده
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند