Web Analytics Made Easy - Statcounter

گفته می شود AFC به سعودی‌ ها دوباره امتیاز داده و این کشور را میزبان لیگ قهرمانان کرده است

یک رسانه سعودی مدعی شد این کشور میزبان مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، سایت «منبر الکرة السعودیة» در خبری فوری مدعی شد عربستان برنده کاندیداتوری میزبانی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام این رسانه سعودی بازی های ۵ گروه منطقه غرب در لیگ قهرمانان آسیا را ۴ شهر سعودی میزبانی می کند.

شهر ریاض پایتخت عربستان میزبان دو گروه از مسابقات می شود. شهرهای جده، الدمام و بریده هر کدام میزبان مسابقات یک گروه از لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ می شوند.

ایران، قطر، امارات و عربستان ۴ کاندیدای میزبانی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ بودند. هنوز سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت رسمی از میزبان این رقابت ها رونمایی نکرده است.

سپاهان و فولاد تنها نمایندگان ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2022 به شمار می آیند. استقلال و پرسپولیس از سوی AFC از حضور در این مسابقات محروم شدند.

سپاهان در گروه چهارم با تیم های الدحیل قطر، پاختاکور ازبکستان و برنده پلی آف(التعاون عربستان و الجیش سوریه) رقیب شد.

فولاد هم در گروه سوم با تیم های الغرافه قطر، شباب الاهلی دبی و آهال ترکمنستان رقیب شد. عربستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ نیز میزبانی مسابقات را تا فینال کسب کرده بود که در نهایت الهلال نماینده این کشور با استفاده از این میزبانی قهرمان شد.

 

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس رامین رضاییان قید 250 هزار دلار را زد محمد نوری: پرسپولیس، رونالدو و مسی را هم بیاورد به استقلال نمی رسد سه تلاش ناموفق رئال مادرید برای جذب پوچتینو در 5 سال اخیر کشته شدن هوادار پالمیراس بعد از شکست در فینال جام باشگاه های جهان 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۹۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد

به گزارش قدس آنلاین، مصطفی قمری‌وفا در شبکه اجتماعی خود نوشت: رئیس کل بانک مرکزی ایران به منطور شرکت در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی، تهران را به مقصد ریاض پایتخت عربستان ترک کرد.

دیدار و گفتگو با روسای بانک‌های مرکزی کشورهای مختلف از جمله عربستان در راستای توسعه مناسبات پولی و بانکی از جمله برنامه‌های رییس کل بانک مرکزی در عربستان است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • همدان میزبان چهارمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی آقایان 
  • نتایج روز سوم از دور برگشت مرحله گروهی لیگ بسکتبال امید
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • ارشیا مصدقی در ماده پرش با نیزه ششم شد
  • سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا؛ نیم تیم کمتر از عربستان!
  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد
  • چالش‌های میزبانی جام‌جهانی ۲۰۳۴ / دلار‌های نفتی عربستان قرار است چگونه هزینه شوند؟
  • انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!