Web Analytics Made Easy - Statcounter

خسروی گفت: مردم از بصیرت بالایی برخوردارند و مسائل و مشکلات اقتصادی که وجود دارد را از اصل انقلاب جدا می دانند و به صحنه آمدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نماینده بیرجند در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال را همچون سال های گذشته باشکوه عنوان کرد و گفت: این حضور مردم برای بار اول نیست که حقشان را ادا می کنند؛ ۴۳ سال است که مردم در همه صحنه‌های دفاع از انقلاب از همان ابتدا در دوران دفاع مقدس و بعدا از آن در فتنه هایی مانند سال های 78 و 88 حضور موثری داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین خسروی بیان کرد: مردم ما به اعتراف دوستان حقشان را ادا کردند و هر جا نیاز بوده حضور داشته اند و تا الان هم بر خلاف ادعای این که برخی می گفتند " مردم به خاطر مسائل اقتصادی در مراسم 22 بهمن شرکت نمی کنند" اما مردم از بصیرت بالایی برخوردارند و مسائل و مشکلات اقتصادی که وجود دارد را از اصل انقلاب جدا می دانند و به صحنه آمدند.

وی در ادامه با اشاره به این که انتظار از مسئولان هم برای بار اول نیست که مطرح می شود؛ ادامه داد: این مردم با این کیفیت حضور باید از یک جایگاه بهتری برخوردار باشند مطالباتشان باید بهتر پاسخ داده شود؛ دولت سیزدهم با وجود این که چند ماهی از شروع آن گذشته است به نظر می رسد مباحث داخلی، سیاست خارجی، گره نزدن مشکلات کشور به مذاکرات موفق بوده و گشایش‌هایی به وجود آمده است.

خسروی در پایان تاکید کرد: امیدواریم با جدی تر شدن تلاش مسئولان، حل مشکلات مردم محسوس تر شود و این حداقل کار است که مسئولان و همه ما در رده کاری خودش تلاش کند تا مطالبات مردم هر چه جدی‌تر و محسوس تر در پاسخ داده شود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۶۹۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد

رئیس حوزه هنری استان سمنان گفت: با توجه به جمعیت اندک استان در بخش هنرمندان وضعیت خوبی داریم و حضور هنرمندان استان سمنان در رویدادهای ملی هنری نشان دهنده این وضعیت مناسب و مطلوب است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شاهرود، در این آیین که با حضور رئیس حوزه هنری استان سمنان برگزار شد، هنرمندان این استان مسائل و مشکلات مربوط به حوزه فعالیتی خود را بیان کردند.

مشکلات معیشتی، کمبود اعتبار، لزوم برگزاری جشنواره‌ها و اهمیت حمایت از هنرمندان از موارد مطرح شده در این مراسم بود.

رئیس حوزه هنری استان سمنان در این آیین گفت: ما برای اینکه در هنر انقلاب اسلامی به وضعیت مطلوبی برسیم، به زیرساخت‌ها و منابع مالی مناسب و همچنین نیروی انسانی توانمند نیازمندیم.

محمد اصغر زاده اضافه کرد: در بخش هنرمندان با توجه به جمعیت اندک استان وضعیت خوبی داریم و حضور هنرمندان استان سمنان در رویدادهای ملی هنری نشان دهنده این وضعیت مناسب و مطلوب استان سمنان در این زمینه است.

وی گفت: اما استان سمنان در زمینه منبع مالی و زیرساخت‌ها با مشکلات زیادی مواجه است و در این زمینه در مقایسه با سایر استان‌های کشور ضعیف‌تر هستیم.

رئیس حوزه هنری استان سمنان حمایت ویژه مسؤلان این استان از فعالیت‌های حوزه هنری را خواستار شد.

انتهای پیام/363

دیگر خبرها

  • ماجرا‌های کنسرت «سیروان خسروی» در اهواز تکرار نمی‌شود
  • سپاه همواره در صحنه حضور دارد
  • ماجراهای کنسرت «سیروان خسروی» در اهواز تکرار نمی‌شود
  • تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران
  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید
  • مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند
  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد
  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری