Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، گروه‌های مقاومت فلسطین امروز دوشنبه به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در کرانه باختری که به شهادت یک شهروند فلسطینی منجر شد، واکنش نشان دادند.

بر اساس این گزارش، گروه‌های مقاومت فلسطین در این خصوص گفتند: هرگز اجازه نخواهیم داد خون شهدای فلسطینی پایمال شود. «مقاومت فراگیر» تنها گزینه بازدارنده در برابر دشمن صهیونیستی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گروه‌ها همچنین افزودند: ما معتقدیم که مقاومت مسلحانه تنها گزینه‌ای است که رژیم صهیونیستی را از تداوم ارتکاب جنایت‌هایش علیه شهروندان فلسطینی در اراضی اشغالی باز می‌دارد. هرگز از این گزینه دست نمی کشیم.

گروه‌های مقاومت فلسطین در ادامه عنوان کردند: سیاست تخریب منازل فلسطینیان و به ویژه اسرای فلسطینی یک سیاست شکست خورده است. صهیونیست‌ها با هدف سست کردن اراده فلسطینیان به چنین سیاستی مبادرت می‌ورزند.

گفتنی است، وزارت بهداشت فلسطین صبح امروز دوشنبه از شهادت یک جوان فلسطینی به اسم «محمد اکرم طاهر ابو صلاح» از اهالی شهرک «الیامون» در جنین خبر داد. وزارت بهداشت فلسطین در توضیح این حادثه افزود: ابو صلاح ۱۷ ساله بر اثر شدت جراحت‌های ناشی از درگیری‌های شب گذشته با نظامیان صهیونیست در شهرک «السیله الحارثیه» در غرب جنین به شهادت رسید. در این درگیری‌ها دست کم ۱۰ فلسطینی دیگر زخمی شدند.

کد خبر 5424804 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: فلسطین رژیم صهیونیستی کرانه باختری اوکراین روسیه ایالات متحده امریکا عراق مسکو رژیم صهیونیستی ایران جو بایدن ناتو فلسطین ولادیمیر پوتین واشنگتن سوریه عربستان سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۰۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین

همشهری آنلاین - گروه سیاسی: رسانه‌ها و اندیشکده‌های تحلیلی غربی از حضور قریب به ۱۸۰ هزار نیروی شبه‌نظامی متعلق به گروه‌های مقاومت در خاورمیانه گزارش می‌دهند. پس از جنگ ۷ اکتبر ۲۰۲۳ حماس و اسرائیل توجه به این گروه‌ها تحت عنوان نیروهای نیابتی و همچنین جبهه مقاومت زیاد شده است و یکی از جریان‌های اصلی خبری در رصد تحولات منطقه خاورمیانه شده است. حمایت‌های مستشاری ایران از جریان مقاومت در این منابع در همه تحلیل‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. این نیروها در عراق، لبنان، فلسطین، یمن و سوریه حضور دارند.

کد خبر 847835 برچسب‌ها لبنان خبر ویژه سوریه ایران و فلسطین فلسطین عراق یمن فلسطین - حماس

دیگر خبرها

  • جهاد اسلامی: جنگ جز با توقف تجاوز و عقب‌نشینی دشمن پایان نمی‌یابد
  • شهادت یک فلسطینی در الخلیل در ادامه یورش‌ صهیونیست‌ها به کرانه باختری
  • آمار شهدای امروز حمله های رژیم صهیونیستی به غزه
  • شهادت ۳۴ فلسطینی در حملات امروز اشغالگران به نوار غزه
  • سابقه سیاه تشکیلات خودگردان از «انتفاضه فلسطین» تا «طوفان الاقصی»
  • داستان فلسطین آنقدر جذاب است که نیازی به تخیل ندارد
  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین
  • شهادت اسیر فلسطینی ۱۰ روز بعد از بازداشت توسط نظامیان صهیونیست
  • شهادت ۳۷ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه
  • حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان