Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@16:07:40 GMT

بارش 10 سانتی‌متری برف در نقاط شمالی استان فارس

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۷۰۲۰۶

بارش 10 سانتی‌متری برف در نقاط شمالی استان فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیرازف دو روز گذشته بارش رحمت الهی به شکل برف و باران برخی از نقاط استان را دربر گرفت.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی فارس از میزان بارش سامانه اخیر از صبح شنبه تا ظهر یکشنبه، بیشترین میزان بارندگی با ۱۸ و ۶ دهم میلی متر در شهر اردکان شهرستان سپیدان به ثبت رسیده است.

همچنین در جهرم ۱۷ و ۶ دهم، نورآباد ۱۳ و ۴ دهم و نی ریز ۱۲ و ۴ دهم میلی متر باران باریده است، در شیراز هم در این مدت ۲ و ۷ دهم میلی متر باران بارید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اقلید بارش ۵ سانتی متری و ایزدخواست و اردکان ۴ سانتی متری برف هم گزارش شده است.

همه محورهای استان فارس باز است

استاندار فارس در این باره با اشاره به بارش حدود ۱۰ سانتی‌متری در برخی از شهرهای استان گفت: در حال حاضر همه محورها و جاده‌های استان باز است.

محمد هادی ایمانیه با اشاره به وجود سامانه بارشی در استان فارس تا پایان وقت امروز اظهار داشت: این سامانه در برخی از شهرهای شمالی مانند سپیدان و اقلید با بارش حدود 10 سانتی‌متری برف همراه بوده است.

وی با بیان اینکه این سامانه شمال غرب و شمال شرق استان را بیشتر تحت تاثیر قرار داده است، گفت: سامانه تا پایان روز گذشته استان را تحت تاثیر خود دارد و هیچ یک از جاده‌های استان مسدود نیست.

نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان اینکه بارش باران در برخی از مناطق منجر به لغزندگی جاده‌ها شده است، افزود: از رانندگان تقاضا می‌شود با احتیاط در جاده‌ها تردد کنند و در نقاط برف گیر وسایل ایمنی لازم را با خود همراه داشته باشند.

بر اساس اعلام هواشناسی استان فارس سامانه بارشی در نواحی کوهستانی و سردسیر منجر به بارش برف شده و در شمال شرق و مرکز استان با وزش شدید باد همراه است.

کاهش دید، لغزندگی جاده‌ها و جاری شدن آب بخشی از هشدارهای هواشناسی استان فارس در پی رخداد این سامانه بارشی بوده است.

انتهای پیام/ن

منبع: فارس

کلیدواژه: سامانه بارشی برف باران لغزندگی جاده هواشناسی سازمان هواشناسی فارس سانتی متری استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۰۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ سانتی‌متری که قهرمانی را از استقلال نگرفت!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در حالی برابر تراکتور به تساوی بدون گل رسید که یک فرصت طلایی از کف آبی پوشان رفت.

صحبت از موقعیتی است که مهرداد محمدی می‌توانست از روی یک ضربه ایستگاهی از قطر دروازه توپ را به تور دروازه پورحمیدی برساند اما بدشانسی مانع از وقوع این اتفاق شد.

ضربه کات دار مهرداد به زیباترین شکل ممکن به سمت دروازه رفت اما تیر افقی چارچوب تراکتور مانع از رسیدن توپ به تور شد تا بهترین بخت شاگردان نکونام برای فتح بازی بزرگ هفته در یادگار امام از بین برود اما آبی‌ها خوش‌شانس بودند سپاهان در بازی بعدی پرسپولیس را متوقف کرد تا صدر آبی بماند و قُطر ۱۲ سانتی‌متری دروازه مانع از قهرمانی احتمالی استقلال نشود.

دیگر خبرها

  • ثبت ۱۱۲ میلی‌متری باران در رومشکان
  • صدور هشدار نارنجی /بارش‌های رگباری خراسان شمالی را فرا می‌گیرد
  • بارش‌های سیل‌آسا در یزد/ آسمان یزد بارانی است + فیلم
  • باران و تگرگ آسمان قزوین را فرامی‌گیرد
  • فعالیت سامانه بارشی در آذربایجان‌غربی تقویت شد
  • ۱۲ سانتی‌متری که قهرمانی را از استقلال نگرفت!
  • آغاز بارندگی‌ها در خوزستان/ اوج بارش‌ها روزهای پنج‌شنبه و جمعه است
  • زنجانی‌ها روزهای خنکی را تجربه خواهند کرد
  • بارش باران در ۱۸ استان کشور/ خلیج فارس مواج می‌شود
  • ۱۸ استان امروز بارانی می‌شوند | این دریا مواج است