Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع خبری از مجروح شدن حداقل 31 فلسطینی در جریان حمله وحشیانه نظامیان صهیونیست به فلسطینیهای ساکن محله شیخ جراح خبر دادند.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از فارس، شبکه الجزیره از درگیری در محله شیخ جراح در قدس اشغالی و حمله نظامیان صهیونیست به فلسطینی‌ها خبر داد.

براساس این گزارش، تا کنون حداقل 31 فلسطینی مجروح شده و گفته می‌شود 12 نفر نیز بازداشت شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دنبال دور تازه خشونتهای رژیم صهیونیستی در قدس، اتحادیه اروپا ضمن محکوم کردن آن تاکید کرد خشونت شهرک نشینان، تحریکات غیرمسئولانه و اقدامات تشدید کننده در محله شیخ جراح باید متوقف شود.

اتحادیه اروپا با ابراز نگرانی از تحولات اخیر در محله شیخ جراح گفته، از اسرائیل می‌خواهیم که تشدید خشونتها در شرق بیت المقدس را متوقف کند.

جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی روز یک شنبه در بیانیه‌های جداگانه‌ای به رژیم اشغالگر قدس درباره پیآمدهای تجاوزات شهرک‌نشینان و نظامیان صهیونیست علیه ساکنان محله الشیخ جراح هشدار دادند.

شامگاه شنبه گروهی از شهرک‌نشینان صهیونیست به منازل فلسطینیان ساکنان محله الشیخ جراح حمله کرده و با پرتاب سنگ باعث وارد آمدن خسارت‌هایی به منازل آن‌ها شده و تعدادی از ساکنان را زخمی کردند. سخنگوی حماس همچنین فلسطینیان ساکنان قدس را به بسیج عمومی برای یاری ساکنان الشیخ جراح فراخواند و تأکید کرد که تمامی شهرها و روستاهای کرانه باختری و قدس بایستی به میدانی برای رویارویی با رژیم اشغالگر و شهرک‌نشینان بزدل تبدیل شود.

انتهای پیام/

 

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: محله شیخ جراح شهرک نشینان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۰۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید تحریم‌های انگلیس علیه شهرک‌نشینان افراطی اسرائیلی

به گزارش قدس آنلاین ، در بیانیه وزارت امور خارجه انگلیس که یک نسخه آن روز جاری در تارنمای دولت این کشور منتشر شد، آمده است که تحریم‌های جدید، دو گروه اسرائیلی حامی خشونت و چهار متهم به نقض حقوق بشر در کرانه باختری را شامل می‌شود.

این بیانیه می‌افزاید که خشونت شهرک نشینان اسرائیلی در کرانه باختری در حد بی‌سابقه‌ای افزایش یافته است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • درگیری مسلحانه در زاهدان یک کشته و سه مجروح برجا گذاشت
  • ۱۲۴۲ حمله نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست به فلسطینیان در آوریل ۲۰۲۴
  • زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در درگیری‌های طولکرم
  • گزارش فلسطینی از اقدامات خرابکارانه و حملات صهیونیست‌ها در کرانه باختری
  • بورل: حمله شهرک‌نشینان به کمک‌های ارسالی به غزه را به شدت محکوم می‌کنیم
  • انگلیس ۲ گروه از شهرک‌ نشینان صهیونیست را تحریم کرد
  • انگلیس ۲ گروه از شهرک‌نشینان صهیونیست را تحریم کرد
  • تحریم‌های جدید انگلیس علیه شهرک‌نشینان صهیونیست
  • تشدید تحریم‌های انگلیس علیه شهرک‌نشینان افراطی اسرائیلی
  • ۶۰ درصد ساکنان جوادیه تهران افغانستانی اند