Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحیم فلاح زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: با توجه به افزایش استفاده مشترکان از شبکه دیتا برای انجام فعالیت های روزمره خدماتی، آموزشی و ...و لزوم پاسخگویی به نیاز مشتریان در زمینه ارایه خدمات مناسب و با کیفیت، این ارتقای شبکه انجام گرفت.

وی گفت: این عملیات در پی نصب تجهیزات فنی در مرکز شهرک خیبر دزفول و تغییرات سخت افزاری و با استفاده از فیبر نوری انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
مدیر مخابرات منطقه خوزستان ادامه داد: با انجام این تغییرات و عملیات فنی سرعت آپلینک پهنای باند مراکز کم ظرفیت خیبر، حمزه، بنوت بالا، بنه حاجات، شهید بهشتی و سید نور دزفول از ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه به یک گیگابیت ارتقا پیدا کرد و سرعت تبادل اطلاعات اینترنت Adsl خانگی مشترکان این مراکز به صورت قابل توجهی افزایش یافت. 

فلاح زاده افزود: با افزایش ۱۰ برابری سرعت آپلینک و پهنای باند، ضمن رفع مشکل کندی سرعت، مشترکان Adsl این مراکز با سرعت بالا، خدمات شبکه دیتا را با کیفیت مطلوب دریافت می‌کنند.

برچسب‌ها ارتباطات دزفول خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ارتباطات دزفول خوزستان ارتباطات دزفول خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۰۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گفت: برای اجرای این طرح چهار کیلومتر شبکه آبرسانی، هزار و ۲۵۰ متر خط انتقال آب از چشمه به مخزن، ذخیره آب به حجم ۵۰ مترمکعب از جنس پلی اتیلن، خرید انشعاب و اجرای شبکه برق سه فاز و نصب ۳۵ فقره انشعاب با تجهیزات کامل نظیر کنتور اجرا شد.
کریمی افزود: برای اجرای این طرح ۵ میلیارد تومان هزینه شد.
روستای کهن دژ از توابع بخش ناغان شهرستان کیار در حدود صد کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

دیگر خبرها

  • عاقبت سبقت گرفتن با سرعت بالا (فیلم)
  • وزیر : مودم‌ تولید داخل نمی‌تواند سرعت بالا داشته باشد
  • راهبری ۵ مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی واگذار می شود
  • واگذاری راهبری پنج مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های سبزوار و سرخس
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار
  • برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز
  • ۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در گلستان آماده فعالیت هستند
  • کشف و جمع آوری ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته در شهرستان بیرجند
  • هلی کوپتر ایرباس رکورد سرعت را شکست